De winkels zijn al open...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Rennen ging wel redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.quote:
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, hoe gaat het met iedereen hier?
Dat lijkt me echt zo strontvervelendquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.![]()
Heb echt helemaal niks kunnen doen omdat ik er telkens als een zombie bij liep. Ik doe het vandaag zonder hooikoortsmedicijnen en blijf dan ook binnen om te studeren.
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.![]()
En vertel jij eens over je duif. Ik heb trouwens een hekel aan die enge beesten.
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.
Het was geen gewone vliegende rat, deze duif was geringd.
Yeah. Overigens is dat "meisje" moeder van een kind van 7,5 met een vriend thuis, dus jaloers hoefde ik niet te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!
Het was een sarcastische opmerking over het feit dat ik met een gewonde duif werd opgescheept terwijl iemand anders een dame mocht troostenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet wat er zo goed aan de ruil is.
Afkloppen, maar tot op heden heb ik nauwwelijks last gehad van mijn hooikoorts.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef wyccie het volgende:
Het is nu voor het eerst dat ik zo ontzettend moe ben. Toen ik deze week alleen druppels en spray gebruikte was ik nog steeds moe, maar had geen last van hooikoorts. Dus heel misschien is mijn hooikoorts wel gewoon over. *duim-duim-duim*
Ik ga vanavond werken en eens kijken hoe dat gaat zonder medicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |