De winkels zijn al open...quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Rennen ging wel redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet aan het ontbijt zitten maar ik heb niks in huis![]()
Zo typisch mij.......
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.quote:
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, hoe gaat het met iedereen hier?
Dat lijkt me echt zo strontvervelendquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Ik ben, nadat ik eerst had gedoucht en gegeten, weer in bed gaan liggen omdat ik echt niet wakker was.![]()
Heb echt helemaal niks kunnen doen omdat ik er telkens als een zombie bij liep. Ik doe het vandaag zonder hooikoortsmedicijnen en blijf dan ook binnen om te studeren.
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang ik niet moe word gaat alles goed.![]()
En vertel jij eens over je duif. Ik heb trouwens een hekel aan die enge beesten.
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteren waren we op locatie bezig voor Midzomernachtsdroom, waar ook een vijver bij was. Daar leek een beest in te zitten dat er erg graag uit wou. S. (heeft bijna een assistent-dierenarts-opleiding afgerond) is gaan kijken en heeft de duif het water gehaald. Een van de aanwezigen kreeg een nogal vervelend telefoontje en kon wel wat knuffels gebruiken. S. kan goed met haar opschieten, dus was het een goed idee dat S. haar ging troosten. De duif heb ik toen naar het huis van S. gebracht (als je ze op de goede manier vastpakt, die S. gelukkig wist, doen die beesten helemaal niets behalve om zich heen kijken), waar die nu in een kooitje zit met een bakje water en wat rijst.
Het was geen gewone vliegende rat, deze duif was geringd.
Yeah. Overigens is dat "meisje" moeder van een kind van 7,5 met een vriend thuis, dus jaloers hoefde ik niet te zijnquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay en S. is met dat meisje mee begrijp ik? Goede ruil!
Het was een sarcastische opmerking over het feit dat ik met een gewonde duif werd opgescheept terwijl iemand anders een dame mocht troostenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:41 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet wat er zo goed aan de ruil is.
Afkloppen, maar tot op heden heb ik nauwwelijks last gehad van mijn hooikoorts.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef wyccie het volgende:
Het is nu voor het eerst dat ik zo ontzettend moe ben. Toen ik deze week alleen druppels en spray gebruikte was ik nog steeds moe, maar had geen last van hooikoorts. Dus heel misschien is mijn hooikoorts wel gewoon over. *duim-duim-duim*
Ik ga vanavond werken en eens kijken hoe dat gaat zonder medicatie.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was een sarcastische opmerking over het feit dat ik met een gewonde duif werd opgescheept terwijl iemand anders een dame mocht troosten
Je avatar is weg!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afkloppen, maar tot op heden heb ik nauwwelijks last gehad van mijn hooikoorts.
Alleen afgelopen maandag wat prikkerig gevoel in mijn ogen gehad toen ik door de stad liep.
En ik krijg a.s. woensdag pas mijn shot Depomedrol voor dit jaar, dat is er vanwege mijn knie-perikelen een beetje bij ingeschoten...
Hopelijk kom ik de komende dagen ook zonder niezen én tranende en jeukende ogen door, het is geen weer om het weekend binnen te gaan zitten...
Aha...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef iamredleader het volgende:
Weg als in "veranderd". Is even wennen, maar ook deze is erg goed
Doe jij ooit wel eens mee aan iets "pro-"?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha...
Er is een EK 2008 Photoshop topic en in het kader daarvan heb ik wat anti-Oranje avatars gemaakt, waaronder deze...
Hmmm, jawel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe jij ooit wel eens mee aan iets "pro-"?
Ja als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat je een echte Rotterdammer bent. Die is namelijk ook overal tegen..aldus een zekere commediant.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, jawel.
Maar anti is vaak leuker...
Niet als je het in het water weektquote:
Wat heb jij een goede ideeenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef wyccie het volgende:
Met dit weer hoor je natuurlijk alleen maar ijs te eten.![]()
Goed, laat ik nu eens iets aan mijn studie doen.
IJs.... Volgens mij ben ik een van de weinig mensen die daar niet echt op zit te wachten. Net zoals pizza. Niet dat ik het niet lust.. maar als ik dan toch bij de italiaan eet... goed bord pasta en als toetje een italiaanse koffie (met amaretto dus) in plaats van pizza en ijsquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ijs
Maar ik heb toch het liefst een ijsje van de Italiaan... eerstvolgende keer dat ik weer in Enschede ben ga ik gauw naar Talamini![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |