Ik ben ook heel liefquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah das lief
Ja ik ben er weer, verveel me en geen zin om in te pakken
Maar ik ga wel koken
Tsja...quote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Foeiiii..... dat is echt niet genoeg!
Die film wil ik ook wel zien ja, maandag hoorde ik erover bij DWDD en ik was meteen geboeid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Ik heb het hele verhaal als skinhead zijnde destijds van redelijk dichtbij meegemaakt en wat Nico ook zei: Eerst had je 100 skinheads, daarna nog maar 10...
Ik was er één van de 90, wist niet hoe snel ik mijn haar moest laten groeien om niet de hoon van anderen over je heen te krijgen.
Maar Nico behoorde tot de kleine groep skinheads die wel degelijk rascistisch ingesteld was. Of hij zich bewust was wat dat betekende weet ik niet, maar onze groep ontliep hen en als we elkaar troffen was het vaak bonje.
Zat net toch met kippenvel te kijken, op één of andere manier houdt die hele geschiedenis me nog steeds bezig.
En het heeft mijn leven ook wel beïnvloed, denk ik.
Raar dat dit nog zo'n impact heeft na al die jaren, ook op mij...
Morgen de film 'Skin', ga toch maar kijken...
quote:
Toch niet de Groene Draak he?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Nico was vroeger iemand met een hele grote bek en zo handelde hij ook.
Kan stoerdoenerij zijn geweest, maar wie dingen doet en zegt is zelf verantwoordelijk.
Heb hem een paar maanden geleden nog gezien in het café van z'n ouders waar ik een paar keer per jaar kom, omdat het vlak bij Artis is waar vrienden van ons werken en we na hun werktijd daar wel eens afzakken.
Zoals je Nico in de docu ziet, is 'ie in het echt ook. Beetje schichtig, maar nog wel steeds iets van branie...
Aard van het beestje, denk ik...
Ja dacht dat het zo heette maar blijkbaar zit ik er naast want kan er niets over vindenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
De Groene Draak
Het café?
Dat heet 'Waterlooplein', in de Rapenburgstraat...
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het gaat weer hard hier
Dank je wel, komt goedquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, goeie reis morgen en heel veel plezier in Londen!!!!!!
Ik ga me lekker opkrullen in mn bedje met het boek waar ik helemaal inzit: Lelieblank, Scharlakenrood
Haha dat is waarquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:38 schreef Soempie het volgende:
Laatst was ik een beetje ziekig en toen zei de moeder van m'n oppaskindjes dat ik wit zag. Het kan dus witter dan ik normaal ben.
Ik denk dat ik ook wel een aardige kans maakquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
En join de verbrandclub, ik durf te wedden dat ik de witste huid in dit topic heb
Ja dat ga ik wel doen maar dat verandert niets aan de zaak. Ik ga wel vragen wie ik kan bellen mocht hij er gezeik mee krijgen. Maar bij 2 postbodes wonend weet ik dat dat niet zo gemakkelijk gaat.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:41 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer dat je hem ziet leg je het gewoon uit.
Welterusten
Mocht MM's suggestie van CuBase niet bevallen dan kan je op zoek naar Sibelius, schijnt ook erg goed te zijn. Oud-huisgenoot die nog wel es muziekstukken bewerkte gebruikte datquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef LadyBlack het volgende:
Spannend hier met die doktersromannetjes
Kan een van jullie me vertellen wat ik voor programmaatje moet aanschaffen om midi-files langzamer af te kunnen spelen en partijen eruit te filteren enzo?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten iets aan sport te doen vanmorgen. Nu zit ik me geestelijk voor te bereiden.
Darten op het balkon wellicht?quote:
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |