Ohquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja een meet morgen op Schiphol
Ware het niet dat ik vanaf Eindhoven vlieg![]()
Dat vergeet ik never nooit niet meer...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik rood haar heb he
Ok, ik doe mee
Ik snap wel dat je het niet lullig bedoeldquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
No offence MaJoik ken wel meer mensen met vliegangst, dus ik geloof wel dat het heel vervelend is. Maar ik wist niet dat het vliegdoel zoveel uitmaakte. Naar Londen is toch ook leuk
Ik zag gisteren iemand met blauwe krukken. En toe dacht ik: "Ohnee, hij hobbelt al zonder krukken en Rotterdam komt 'ie toch nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vergeet ik never nooit niet meer...
08.30 uur Schiphol?
Waar?
Eindhoven...
Even a propos, een vriendin van me is afgelopen weekend met de trein gegaan. Schijnt ook behoorlijk goed te doen te zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het niet lullig bedoeldMaar ik wil gewoon aangeven dat ik me echt niet aanstel, hoewel ik me kan voorstellen dat het wel zo lijkt als je er geen last van hebt.
En naar Londen is ook leuk, daar heb ik ook mega zin inDat voert ook wel de boventoon, anders was ik never in dat vliegtuig gestapt
Zag ik gisteren niet een nieuwsberichtje dat het niet "racistisch" was?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen een docu op TV (NL3 meen ik) over Nico B. (Bodemeijer), de moordenaar van Kerwin Duinmeijer.
Heb het hier al eerder over hem gehad, een andere slag skinhead dan dat ik ben geweest, maar ik kende/ken hem wel.
Zo meteen vertelt hij zijn verhaal over die moord...
Ik heb de afgelopen dagen er ook diversen gezien met blauwe krukken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren iemand met blauwe krukken. En toe dacht ik: "Ohnee, hij hobbelt al zonder krukken en Rotterdam komt 'ie toch nooit"
Misschien, maar ik ken Nico en elke eventuele ontkenning liegt 'ie...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zag ik gisteren niet een nieuwsberichtje dat het niet "racistisch" was?
Ik dus wel. Dus als je nou nog een keer gaat vliegen, laat het me dan weten. Dan kun je hem lenenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef MaJo het volgende:
Nem, dat is een goed ideeHeb alleen geen spelletjesapparaatdingen ofzo
Ik hou het dus maar bij puzzelboekjes, mijn iPod en de OOR
Wie vraagt er nou naar de nooduitgang in een normaal huis?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:49 schreef Soempie het volgende:
Hospiteeravond gehad. Vet gezellig.En het hele huis is weer schoon. Was wel lachen, omdat iemand zei bij het zien van het gasfornuis: 'hier hoef je tenminste geen etensresten van je huisgenoten eraf te bikken.'
M'n huisgenootje en ik keken elkaar aan:!! Want had dus 's middags haar etensresten eraf geboend.
![]()
En het eerste meisje vroeg waar de nooduitgang was. Huisgenootje: 'de balkondeur.'Ik: 'helaas gaat die niet meer open...'
![]()
ze wordt het ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie vraagt er nou naar de nooduitgang in een normaal huis?
Opzich wel handig als je wat kwijt bentquote:
Ah das liefquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dus wel. Dus als je nou nog een keer gaat vliegen, laat het me dan weten. Dan kun je hem lenen
En het is ook voor mp3-s en video. Dus je kunt er alle kanten mee op
(Je hebt 'm wel eens gezien geloof ik)
Nou ja, veel plezier de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |