Dat snap ik, maar je zoekt wel elke keer die confrontatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat PS en ik een iets andere attitude hebben.
'Opposites attract' gaat niet altijd op dus...
Ik erger me op zich niet zo heel snel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je zoekt wel elke keer die confrontatie.Is voor PS ook niet leuk.
Ik begrijp niet zo goed waarom je je zo snel ergert.
Welnee, geen rel...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:20 schreef Etcetera het volgende:
rel gemistgeen zin in
hoef het ook niet te weten
Ik probeer er nog wat van te maken.quote:
Lekker professioneel als je zo ook op je werk bepaalde zaken bespreekt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Nu probeer ik haar te negeren, maar van sommige zaken van haar en de wijze waarop ze dat hier post ga ik echt over m'n nek en dan probeer ik dat nu op een wat minder direkte manier kenbaar te maken...
Wat is daar te doen danquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He, B,
ga je ook nog naar St Antonis van het weekend?
Oh bah, dan zweet ik alleen maar de tent uit. Als ik ben ingesmeerd, bruin ik niet. Niet ingesmeerd, verbrand ikquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb die fout ook een aantal keren begaan.
De bovenkant van mijn voeten zijn regelmatig verbrand. Dan kun je dus dagen lang geen schoenen of sokken aan :'')
Knieholtes ook een paar keer gehad en dat was ook geen pretje inderdaad.
Neus en oren gaan er meestal wel aan. Maar het laatste jaar smeer ik heel veel.
Veel mensen denken: zo, even insmeren met 1 druppel en dan 5 uur de zon in. Tja, en dan werkt het niet.
Maar de beste manier van insmeren is veel gebruiken(dat je bijna denkt dat je teveel gebruikt) en vooral regelmatig. Ieder uur ofso. Dat helpt bij mij echt.
Soms heb je olifanten in een porseleinkast nodig...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker professioneel als je zo ook op je werk bepaalde zaken bespreekt.![]()
Ik vind het gewoon niet nodig om een andere user zo te behandelen. Maakt het er niet leuker op hier.
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga zometeen afsluiten, lekker naar huis toe, lang weekend!
Vanavond uit eten in Haarlem, morgen met onze Amerikaanse vriend die deze week in NL is op stap in Amsterdam en zondag uit eten als kadootje voor mijn zwager, net even ten noorden van Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:52 schreef Soempie het volgende:
Oke, lijkt me ook verstandig.![]()
Als ik m'n armen tegen m'n buik houd lijken ze wel heel bruin, maar naast een willekeurig ander persoon ben ik weer spierwit.Morgen in ieder geval lekker buiten zwemmen.
![]()
Wat gaan jullie het weekend doen?
dat vindt mijn baas wel leuk als ik dat doe, of althans, daar betaald hij me voorquote:
Oké. ik weet het nog niet. Hier in het dorp is niet veel te doen, maar is het leuk daar?quote:
Als je je insmeert bruin je wel alleen niet binnen een dag. En dat is blijkbaar toch de magische tijdslimiet die mensen stellen. Dat je niet verbrand is de truuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan
[..]
Oh bah, dan zweet ik alleen maar de tent uit. Als ik ben ingesmeerd, bruin ik niet. Niet ingesmeerd, verbrand ik
Ik moet factor 5 hebben ofzo
Ik!!!! Ik!!!! IK!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef Soempie het volgende:
Er staat een zweefmolen hier op de grote markt, die heel hoog de lucht in gaat. Daar wil ik in, maar er is niemand die mee wil.![]()
Jazekerquote:En, LB, weet jij of openluchtzwembad De Papiermolen leuk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |