Het was 6-0 of 6-1 geworden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Helaas won NL die avond met 5-0 of zo...
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sywerd
Wa's dat nou weer voor een grap?
Ken je nagaan wat een indruk die wedstrijd op me gemaakt heeft...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was 6-0 of 6-1 geworden.
Dat weet ik nog omdat de gitarist of bassist van Radiohead ons dat meedeelde in het Gelredome.![]()
Your wish is my command...quote:En een huishoudelijke mededeling: er mag maar 1 persoon van avatar veranderen per maand. Anders raak ik helemaal in de war.
woehoe!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:38 schreef Whiteguy het volgende:
Godver... dacht ik dat de rugby morgen avond was... gaat net om 19:00 de telefoon.
Wel weer verbrand, maar het was wel weer tof.
Ja klein huilbuitje maar het "klonk" allemaal vrij vrolijk dus volgens mij is het redelijk verlopenquote:
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je gelijk rode oortjes zou krijgen
En daar krijg jij rooie oortjes van?quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.c(...)#5196528698490346274
Was slechts training, hier. Geen officieel lid ofzo, maar we doen met het zomertoernooi mee wat zij organiseren op 1 juni.quote:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was niet nodig geweest! Jij was trouwens toch eerder?
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.quote:
Ok.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan zelf ook niet aan een andere avatar wennen...
Ik heb die fout ook een aantal keren begaan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:45 schreef wyccie het volgende:
PS-je: voortaan maar een hogere factor zonnebrand gebruiken. En tere gedeeltes zoals knieholtes, elleboogplooien, neus, oorschelpen, tenen etc. niet vergeten dus.
Oh dat is wel gunstigquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens vanmiddag toch in het park gezeten, zonder medicatie. En het ging goed!
Morgen probeer ik het weer.
Jullie zijn gemeeeenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wilde net al zeggen dat ik je maar zat te "MM"-en.
Maar nu post 'ie zelf al
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.quote:
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en ledenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Trouwens, ze hebben ook een meisjes/vrouwen afdeling. Niks voor jou PS? Rugby valt best te doen, is niet zo zwaar voor je rotte knie.
Als je gewoon hard rent word je niet getackled.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
whahaha nee wel voor de rest van mijn lijf en leden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |