quote:-Gordon_Shumway-
-Brandts: 'Zo is er toch geen hol meer aan man'-
quote:-SCH-
-Fotograaf wil dat iedereen weet dat hij de broer van Jeroen van den Boom is-
quote:-OA-
-Brandts: "Maar ja, het zijn héle belangrijke beslissingen. Koop je wel of niet een nieuwe vaatwasser..."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DaMart-
-Brandts ziet Europese droom van uitgeblust NAC in rook opgaan.-
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:37 schreef DaMart het volgende:
Flikker eens snel op met die poedel, ik ben allergisch voor honden, ja!
Ik heb dat beest al het duin ingetrapt. Probleem ook opgelost. Moet OA voor morgen maar een nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, krijg je gratis. Heb je toch nog een prijsje gewonnen.
...maar volgende keer kan de jury dan beter een geestverruimend pilletje nemen ipv zijn blauwe, want dit leek nergens opquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
Hoe ouder hoe wijzer, zeggen ze.
En verdomd, het klopt.
Rollatorjury
Hij heeft de nummer 1 en 2 verwisseld idd maar de poedel naar het goede huisje gestuurd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
...maar volgende keer kan de jury dan beter een geestverruimend pilletje nemen ipv zijn blauwe, want dit leek nergens op.
Ik laat dat beest lekker aan z'n lot over... Pokkepoedelquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat beest al het duin ingetrapt. Probleem ook opgelost. Moet OA voor morgen maar een nieuwe kopen.
Juist wel.quote:Maar dat geniale woordgrapjes niet gewaardeerd worden... onbegrijpelijk.
Het is al weekend hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal vandeweek weer even aan het tellen gaan.. voor het weekend post ik wel weer even een nieuwe tussenstand
quote:-Isiolo-
-Deze keeper denkt dat hij alles Kahn-
quote:-Breach-
-"Oke... Ik beeld het nog één keer uit. Twee lettergrepen, Olli-bol"-
quote:-DaMart-
-Wat loopt die keeper nou weer te Kahnen?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Vlak hiervoor tegen Van Bommel: "Wedden dat ik deze Kahno-koek in een keer in mijn mond kan stoppen!'-
Ja hoor, maar ik moest toch even op gepaste wijze reageren op mijn eerste poedel hequote:Op zondag 18 mei 2008 19:11 schreef Beschouw het volgende:
Hé Mart, kan ik meedoen zonder wraakgevoelens bij jou?
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik moest toch even op gepaste wijze reageren op mijn eerste poedel he.
Astu, voor een extra setje vleugels.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik had jullie een tussenstand beloofd maar het is er nog niet van gekomen.. ben zowat het hele weekend weggeweest en door een overdosis alcohol even niet tot meer in staat.... ik maak het morgen of overmorgen goed met jullie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |