doe maar een vroege...quote:Op zondag 11 mei 2008 15:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zal ik een vroege uitslag doen of een late met misschien de mogelijkheid dat het tot morgen moet wachten?
quote:OA
"Wat zit je nou? Het is maar een strafschop. Oh, je hebt de instructievideo uit Seedorfs tijd gevonden.... Jammer joh, weer geen prijs dit seizoen!!"
quote:Beschouw
Davids: "Hé Gabri, weet jij wie Kennedy heeft doodgeschoten?"
quote:TheVulture
Davids: "Zeg kale, ik heb nooit geweten dat Gabri Spaans was voor gabber"
De opmaak is hier te vinden.quote:Blawh
Als ik Ajax verlaat komen er misschien wat minder Ajax-foto's voorbij tijdens de voetbalfoto-onderschriftcompetitie.
quote:
Nu al winnaar.quote:
Zal wel moeten.quote:
quote:-OA-
-In gedachten: "We zouden foto's bij de Kuip gaan maken en nu zit ik met een PSV-shirt in m'n handen... Keep smiling!! "-
quote:-DaMart-
-Amrabat: "Volgens mijnheer Reker hoef ik geen koudwatervrees te hebben na mijn overstap."-
quote:-ruud_fr-
-PSV presenteert Amrabad-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits-
-PSV presenteert 'zwembad-schoonmaker van de maand'-
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Met straatlengte voorsprong gewonnen.
Zeker! 2 keer achter elkaar op het podiumquote:
Ja vriend, het kan niet altijd feest zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Na het plaatsen wist ik al dat het een poedel zou worden
Ik zag het aankomen, en deze zal wel heerlijk smakenquote:Op maandag 12 mei 2008 23:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja vriend, het kan niet altijd feest zijn.
Om het te verwerken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Bobby: "I was Reading in your eyes that you where Hunting for some girls, stop it will you"
Mweh... half hetzelfdequote:
A path to hell! Haywirequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:28 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
'A path. It's a path!'
Nu maar hopen dat de jury Prison Break kent/kijkt.
quote:RayMania
Stephen Hunt heeft geen hoge pet op van Britse agenten.
quote:TheVulture
Bobby: "I was Reading in your eyes that you where Hunting for some girls, stop it will you"
quote:DaMart
Hunt doet aangifte tegen goaltjesdief tegenstander.
De opmaak is hier te vinden.quote:DivineJester
"Dancing with soccerplayers" groot succes
Ik zal vandeweek weer even aan het tellen gaan.. voor het weekend post ik wel weer even een nieuwe tussenstandquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Tussenstandje van TheVulture zou welkom zijn.
Mooi. Daarvoor mag je een half puntje bij je eigen naam extra tellenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal vandeweek weer even aan het tellen gaan.. voor het weekend post ik wel weer even een nieuwe tussenstand
quote:ruud_fr
"Is dit genoeg om Frankrijk en Italië naar huis te sturen?"
quote:Isiolo
-Transferbeleid 2008 levert Ajax ¤1,32 op.
quote:RayMania
Alleen Ajacieden willen van achter gelikt worden.
De opmaak is hier te vinden.quote:Breach
"Nederland heeft tickets naar huis al geboekt"
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Van Persie: "Dus jullie spelen in de kelder van de Oostenrijkse competitie ? "
Hij is terug van vakantiequote:Op woensdag 14 mei 2008 19:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Van Persie: 'Tja, bij jullie ziet het nu zwart voor de ogen. Ik heb dat ook weleens, als ik met Ade in de spits sta.'
Was er de vorige ronde ook alquote:
Goede foto = goede onderschriftenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:50 schreef RayMania het volgende:
Jullie maken het me nu al moeilijk. Hele sterkte ronde, nu al!
eastern or western ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef RayMania het volgende:
20:00 uitslag!
quote:vrolijke-frits
Kids:"Meneer van Persie vertel nog eens over die verkrachting!" Van Persie:"Nou, je doet dus eerst die blinddoek om zodat ze niet kan zien door wie ze geneukt wordt en dan..."
quote:ZoneKill
Van Persie: "Niet zeuren, Ik zei toch dat jullie even mochten voelen hoe het is om Robin te zijn."
quote:Isiolo
Van Persie: "Dus jullie spelen in de kelder van de Oostenrijkse competitie ? "
De opmaak is hier te vinden.quote:DivineJester
Van Persie beschermt jonge voetbalfans alvast tegen de aanblik van een afgaand Nederlands Elftal.
Pleonasme!quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had wel op puntjes van die lieve Ray gerekend
Eg waarquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:19 schreef Beschouw het volgende:
Die van Isiolo kan bijgeschreven worden in het grote boek van geweldige onderschriften![]()
Respect.
Zeer terechte eerste plaats.
quote:
Waarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |