Wat mij toch opvalt aan die jongen is niet de wil om het te doen maar de onkunde. Hij is niet slim genoeg. Geeft soms ballen waarvan je denkt hoe kan je dat nou in godsnaam doen?? Ik denk dat het te leren is . Door hem te leren om goed te staan in eerste instantie. Dus bij iedere stap na te laten denken waarom hij die stap neemt. Daar gaat wel een half jaar overheen maar daarna gaat het automatische en is het een goede speler.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Jasza het volgende:
Ik ben het eens met De_Ananas, Urby is gewoon een dikke aap, zelfs als hij op het middenveld staat, GA JIJ is goed opletten bij een ingooi:
Die man staat lucht te dekken, en gaat naar andere wijzen dat ze die man moeten pakken(wtf je bent geen vedette hoor) en als diegene een andere man pakt(omdat het zijn man is) dan gaat Urby er maar naartoe, ohja dan is het telaat.
Let er maar eens goed op, hij kost je zoveel punten.
Kluivert toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
Wie was ook alweer degene die altijd met beide benen op de grond afzette om de bal te koppen?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Hij hobbelt altijd een beetje achter z'n mannetje aan als voor de zoveelste keer zoek gespeelt isquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Luihij maakt zat meters, dat zijn passen de laatste tijd misschien wat minder zijn komt omdat hij echt in een vormdipje zit.
Stoned sure
Ik zeg halenquote:Aissati stuurt aan op breuk met PSV
EINDHOVEN - Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam.
Het vernieuwde dienstverband, lopend tot de zomer van 2011, lag nog niet geheel ondertekend op de burelen bij de landskampioen. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen bij de club brachten de 19-jarige tot zijn beslissing om af te zien van ondertekening. Zijn huidige 'oude' overeenkomst loopt in juli 2009 af.
De zaakwaarnemer van de Utrechter, Rodger Linse, bevestigde gistermiddag het voornemen van zijn pupil.
,,Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen,'' zegt Linse.
,,Daar is totaal niets van terecht gekomen. Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''
Het is een bekend gegeven, dat Aissati gefrustreerd het recente kampioenschap vierde. Vorig jaar speelde hij een uitstekend half seizoen bij FC Twente, maar sinds hij door PSV werd teruggehaald, waren er voor hem weinig speelminuten meer. Onder Jan Wouters kwam hij het meest aan spelen toe. Tot aan de winterstop stond hij vijf keer in de basiself, mocht hij elf keer invallen, waarvan drie keer in de Champions League. Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde. Blessures speelden hem parten, maar het geringe aantal minuten scoorde hij vooral doordat hij weinig vertrouwen genoot van de technische staf.
Op de avond van 20 januari, na de wedstrijd VVV-PSV, was er contact over deze kwestie tussen algemeen directeur Jan Reker van PSV en Linse. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat PSV weigerde Aissati te verhuren.
Ook nu weer hebben clubs zich gemeld om de speler volgend seizoen te kunnen huren. Onder anderen Jan-Willem van Dop meldde zich namens FC Utrecht hiervoor bij Reker.
Het kamp Aissati beraadt zich nu op de situatie. De speler speelt graag bij PSV, met de nadruk op spélen. Afgelopen winter meldde Ajax zich nog bij PSV om Aissati tegen een in zijn contract vastgestelde vergoeding over te nemen.
Die transfer ging niet door, ook omdat de voetballer zich goed voelde bij de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. Onlangs stelde PSV Linse daarover in het gelijk.
,,Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie,'' aldus Reker. ,,Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.
niet zo vreemd aangezien er drukke tijden aan gaan breken met het EK en de OS. Over 2 weken zitten we waarschijnlijk al op topic 2000.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
Veel newbie's hier de laatste tijd zeg.
Volgens mij snapt hij dit zelf ook ondertussen en gooit hij zichzelf daarom in de kijkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef twi het volgende:
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.
Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |