abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58545151
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef Jasza het volgende:
Ik ben het eens met De_Ananas, Urby is gewoon een dikke aap, zelfs als hij op het middenveld staat, GA JIJ is goed opletten bij een ingooi:

Die man staat lucht te dekken, en gaat naar andere wijzen dat ze die man moeten pakken(wtf je bent geen vedette hoor) en als diegene een andere man pakt(omdat het zijn man is) dan gaat Urby er maar naartoe, ohja dan is het telaat.

Let er maar eens goed op, hij kost je zoveel punten.
Wat mij toch opvalt aan die jongen is niet de wil om het te doen maar de onkunde. Hij is niet slim genoeg. Geeft soms ballen waarvan je denkt hoe kan je dat nou in godsnaam doen?? Ik denk dat het te leren is . Door hem te leren om goed te staan in eerste instantie. Dus bij iedere stap na te laten denken waarom hij die stap neemt. Daar gaat wel een half jaar overheen maar daarna gaat het automatische en is het een goede speler.
pi_58545214
Wie was ook alweer degene die altijd met beide benen op de grond afzette om de bal te koppen?
pi_58545241
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:13 schreef Nashje het volgende:
Wie was ook alweer degene die altijd met beide benen op de grond afzette om de bal te koppen?
Kluivert toch?
pi_58545367
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:14 schreef VoreG het volgende:

[..]

Kluivert toch?
Wie?
pi_58545405
De Boer ook toch?
pi_58545427
Of Sulejmani op de plek van Emanuelson, dan Suarez op zijn plek en dan onze argentijnse wonderboy naast Huntelaar
Koning.
pi_58545711
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_58545768
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Lui hij maakt zat meters, dat zijn passen de laatste tijd misschien wat minder zijn komt omdat hij echt in een vormdipje zit.

Stoned sure
Hij hobbelt altijd een beetje achter z'n mannetje aan als voor de zoveelste keer zoek gespeelt is . En een vormdip van 2 jaar vind ik best lang
  † In Memoriam † donderdag 8 mei 2008 @ 00:51:18 #184
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58545861
ajax
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58545896
Veel newbie's hier de laatste tijd zeg.
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:02:10 #186
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58546022
quote:
Aissati stuurt aan op breuk met PSV

EINDHOVEN - Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam.
Het vernieuwde dienstverband, lopend tot de zomer van 2011, lag nog niet geheel ondertekend op de burelen bij de landskampioen. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen bij de club brachten de 19-jarige tot zijn beslissing om af te zien van ondertekening. Zijn huidige 'oude' overeenkomst loopt in juli 2009 af.

De zaakwaarnemer van de Utrechter, Rodger Linse, bevestigde gistermiddag het voornemen van zijn pupil.

,,Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen. Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen,'' zegt Linse.

,,Daar is totaal niets van terecht gekomen. Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''

Het is een bekend gegeven, dat Aissati gefrustreerd het recente kampioenschap vierde. Vorig jaar speelde hij een uitstekend half seizoen bij FC Twente, maar sinds hij door PSV werd teruggehaald, waren er voor hem weinig speelminuten meer. Onder Jan Wouters kwam hij het meest aan spelen toe. Tot aan de winterstop stond hij vijf keer in de basiself, mocht hij elf keer invallen, waarvan drie keer in de Champions League. Na de winterstop viel de olympisch international nog slechts drie keer in, wat hem in totaal 45 speelminuten opleverde. Blessures speelden hem parten, maar het geringe aantal minuten scoorde hij vooral doordat hij weinig vertrouwen genoot van de technische staf.

Op de avond van 20 januari, na de wedstrijd VVV-PSV, was er contact over deze kwestie tussen algemeen directeur Jan Reker van PSV en Linse. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat PSV weigerde Aissati te verhuren.

Ook nu weer hebben clubs zich gemeld om de speler volgend seizoen te kunnen huren. Onder anderen Jan-Willem van Dop meldde zich namens FC Utrecht hiervoor bij Reker.

Het kamp Aissati beraadt zich nu op de situatie. De speler speelt graag bij PSV, met de nadruk op spélen. Afgelopen winter meldde Ajax zich nog bij PSV om Aissati tegen een in zijn contract vastgestelde vergoeding over te nemen.

Die transfer ging niet door, ook omdat de voetballer zich goed voelde bij de nieuwe arbeidsvoorwaarden. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. Onlangs stelde PSV Linse daarover in het gelijk.

,,Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie,'' aldus Reker. ,,Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.
Ik zeg halen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58546078
En De Jong dan?
pi_58546098
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
Veel newbie's hier de laatste tijd zeg.
niet zo vreemd aangezien er drukke tijden aan gaan breken met het EK en de OS. Over 2 weken zitten we waarschijnlijk al op topic 2000.
pi_58546102
Ik zeg lekker laten zitten. In de winter niet, nu niet. Hij lost z'n eigen problemen maar lekker op .

Eigen jeugd eerst.
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:09:07 #190
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58546126
Hmmm dat is waar, ik was een beetje vergeten dat we binnenkort misschien wel een klein luxe probleem gaan hebben
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:36:42 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58546410
En ik zeg gewoon halen die jongen. Ongekend talent, en De Jong is echt nog niet sterk genoeg om een heel seizoen de kar te trekken op 10. Naast Perez hebben we voor die positie niemand. En Perez, met alle respect, maar hij heeft toch een erg teleurstellende 2e seizoenshelft gedraait.

Aissati halen, De Jong langzaam brengen wanneer Aissati uit vorm is en over twee jaar de jackpot vangen voor Aissati en al direct een opvolger uit eigen jeugd klaar hebben.
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:37:17 #192
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58546415
Aissati? Kan 'ie centraal in de defensie uit de voeten? Anders:
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:38:28 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58546424
Mits door contractperikelen niet meer dan pakweg 6 miljoen, natuurlijk...
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:43:21 #194
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58546458
Mooi lijstje met de transfers van afgelopen jaren.
http://www.transfermarkt.(...)fers/uebersicht.html
00/01 +14.650.000 ¤
01/02 -8.700.000 ¤
02/03 -3.950.000 ¤
03/04 +25.400.000 ¤
04/05 +12.880.000 ¤
05/06 -3.050.000 ¤
06/07 +875.000 ¤
07/08 +27.530.000 ¤
08/09 +3.000.000 ¤ <---- Tot nu toe.

Ik vraag mij af wat er met al dat overige geld constant gebeurt? Zal dit werkelijk ergens op een leuke bankrekening staan?
pi_58546464
waren de spurs en roma niet geinteresseerd in Furby?
ze boden geloof ik iets van 6 of 8 mln voor hem.

Ik zou zeggen effe bellen of ze hem nog willen en een strik erom heen?
pi_58546510
Pranjic flirt toch weer met Ajax: 'Mooi om bij Ajax te spelen'
07-05-08

Eerder gingen de geruchten dat spelbepaler Danijel Pranjic van Heerenveen in de belangstelling stond van Ajax. De Kroatische international gooide zelf echter destijds de deur naar Amsterdam op slot door te stellen niet naar Ajax (en ook feyenoord en psv) te willen (zie bericht). Kennelijk heeft de middenvelder inmiddels zijn visie dusdanig bijgesteld. In Ajax Kick Off zegt de 26-jarige middenvelder dat hij het fantastisch zou vinden om in het Ajax-shirt te mogen spelen.

AjaxF-side.NL
"Ajax heeft een grote naam. Het zou mooi zijn om daar te gaan spelen. Misschien is het na drie jaar SC Heerenveen tijd om van club te veranderen", aldus Pranjic tegenover het blad dat voor aanvang van Ajax - SC Heerenveen werd uitgereikt.

Op de vraag of hij opneemt als Ajax belt, antwoordt Pranjic duidelijk: "Ja, natuurlijk. Maar ik ga eerst met mensen van Heerenveen praten om te kijken of we in zo'n situatie tot een goede oplossing kunnen komen. We zien aan het einde van het seizoen wel wat er gebeurt."

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=5045

Wat moet je met hem? Hij heeft zijn momenten maar verder?
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:51:52 #197
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58546521
Niet nodig, we hebben middenvelders zat.
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:51:56 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_58546522
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.

Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 mei 2008 @ 01:53:11 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_58546525
We praten tegenwoordig al over subtoppers die na het mislukken bij Ajax niet meer zijn door te verkopen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 mei 2008 @ 01:58:01 #200
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58546560
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 01:51 schreef twi het volgende:
Pranjic is typisch zo'n speler waar Ajax totaal niets aan heeft. Weer zo'n subtopper zonder restwaarde. Twee jaar bij Ajax spelen en niemand wil een aardige 28- of 29-jarige speler.

Bruno Silva / Dennis Rommedahl / Kenneth Perez / Kennedy Bakircioglu / George Ogararu de Tweede.
Volgens mij snapt hij dit zelf ook ondertussen en gooit hij zichzelf daarom in de kijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')