Ja we gooien Vertonghen lekker op de bankquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Sulejmani
Huntelaar
Vermaelen of Vertonghen. Misschien inderdaad Vertonghen linksback. Vermaelen vind ik tegenvallen dit seizoen. Vertonghen vind ik vaak houterig over komen, daarom die opstelling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja we gooien Vertonghen lekker op de bank
Vermaelen/Vertonghen/Vd Wiel moet je lekker afwisselen als je een boulahrouz kan krijgen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja we gooien Vertonghen lekker op de bank
Hij wordt algemeen directeur in Amsterdamquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat gaat Frenkie doen? Barca staat nu 2-0 achter.. dus zijn laatste wedstrijd zal gespeeld zijn..
Valt nog best mee hoe houterig hij isquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermaelen of Vertonghen. Misschien inderdaad Vertonghen linksback. Vermaelen vind ik tegenvallen dit seizoen. Vertonghen vind ik vaak houterig over komen, daarom die opstelling.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan loop je weer wel het risico dat Huntelaar erg alleen voorin komt te staan zonder 10 achter hem.
Ik vind het idee met Suarez naast Huntelaar en daarachter dan Sulejmani, De Jong en Emanuelson.
Das waar. Maar meer wens dus ipv haalbaarquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat het een echte verdediger is met de nodige kwaliteiten.
met zn twaalven moet t zeker lukken jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
of:
----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva------------- ................ --------- Vermaelen -----Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
Sulejmani ---------------------- De Jong -------------------- Emanuelson
-------------------- Huntelaar -------------------- Suarez ------------
Cvitanich kan natuurlijk op de plekken van alle aanvallers spelen (zover ik mag geloven van hem).
Lucky Ajax krijgt een aardige line-up zoquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij wordt algemeen directeur in Amsterdam
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
met zn twaalven moet t zeker lukken ja
Mwah valt opzich wel mee denk ik, bij Sevilla speelt hij niet veel en voor een leuk salaris komt hij vast wel naar Ajaxquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das waar. Maar meer wens dus ipv haalbaar
Dat je met Furby wilt spelen zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
sssst.!
----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva----------------------- Vermaelen -------------------Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
Sulejmani ---------------------- De Jong -------------------- Emanuelson
-------------------- Huntelaar -------------------- Suarez ------------
zo dan. Als je aanvallend wil gaan spelen
precies. Als linksback moet je hem niet gebruiken. Maar links op het middenveld kan ie goed uit de voeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ga je dat nu elke keer posten als Emanuelson genoemd word? Als linksbuiten kan hij prima uit de voeten, hij is technisch snel en heeft een prima voorzet
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
Ga je dat nu elke keer posten als Emanuelson genoemd word? Als linksbuiten kan hij prima uit de voeten, hij is technisch snel en heeft een prima voorzet
Leuke backup voor Sulejmani, al heb je daar nog wel een paar andere spelers. Mocht Sulejmani komen en KJH blijven moeten er echt van aanvallers weg denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:44 schreef _Mike_ het volgende:
ach die jongen heeft een dipje. Hij heeft ook zat goede wedstrijden gespeeld, dat zal die toch niet opeens verleerd zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Luiquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En is lui, kan niet passen en is altijd stoned. Maar z'n techniek is wel goed hoor!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |