Kun je dit even toelichten?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef Tennessee het volgende:
Ik hou van voetbal (ADO natuurlijk)
Van Geel wilde dat ja. Hoe dat nu ligt weet ik niet, maar ik denk niet dat Van Basten Huntelaar op het laatste moment laat gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
dat ligt ook aan het type wedstrijd natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan loop je weer wel het risico dat Huntelaar erg alleen voorin komt te staan zonder 10 achter hem.
Ik vind het idee met Suarez naast Huntelaar en daarachter dan Sulejmani, De Jong en Emanuelson.
Cun ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Die rechtsback van Ado is wel een aardig spelertje, maargoed 1 wedstrijd zegt niks natuurlijk.
Nee Kum is een centrale verdediger, ik weet de naam van die rechtsback ook niet meerquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee Kum is een centrale verdediger, ik weet de naam van die rechtsback ook niet meer
Die Janmaat en Kum zijn inderdaad wel talentjes, alleen weet je nooit of dat soort spelers het op hoger niveau redden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef toma het volgende:
[..]ik vergiste me die gast is helemaal geen chinees
maar die Kum heeft wel wat talent.
Daar kan ik me heel erg in vindenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:11 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Silva - V/d Wiel - Boulahrouz - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Suarez - De Jong - Sulejmani
Huntelaar
Hey van Geel.. hou ens stilquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Die rechtsback van Ado is wel een aardig spelertje, maargoed 1 wedstrijd zegt niks natuurlijk.
Nashje je onderschrift gaat wel heel erg de Jorien kant op zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |