zo goed vind ik m niet....quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie trouwens dat Slijngard een verdediger is en in 2005/2006 prijs gewonnnen voor het talent van het jaar. Waarom krijgt deze jongen geen kans?
Oja Go ADO @RTL7 pleur dat kut clubje uit Venlo eruit
Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ach, al die talenten.. Ook Bobson was een talentEn Hosé, eerst maar zien hoe ze in 't 1e presteren
-Edit lamaquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef toma het volgende:
[..]
Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.
Moreno is al zowat verkocht geloof ik, Sjimz heeft ergens dat bericht geplaatstquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Iemand nog een toevoeging of reactie op mijn verhaal?
We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Iemand nog een toevoeging of reactie op mijn verhaal?
van mij mag ie ook komenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Douglas van Twente mag zeker komen, fysiek erg sterk en voetballend ook goed
Scout hem zaterdag avond
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee, maar wel weekend!![]()
En dan hier nog maar even een keer mijn korte betoog van het afgelopen topic aangezien daar niemand reageerde en ik toch wel echt benieuwd ben naar de meningen:
Ik zat net even over het komende seizoen na te denken en daarbij kwam ik op het volgende:
Stel dat Sulejmani of die belg wordt aangetrokken en Huntelaar uiteindelijk toch nog vertrekt dan zie ik het nog wel gebeuren dat Cvitanich dan als opvolger van Huntelaar wordt gepresenteerd (wat hij dus totaal niet is!) met het excuus dan ze met Sulejmani erbij genoeg opties voorin hebben. (en dan eventueel die belg)
Stel dat Huntelaar toch blijft dan vraag ik me af wie er op 10 komt te spelen. Voor die positie komen dan in aanmerking: Sulejmani, Perez, De Jong, Cvitanich en Luque! Het zou zonde zijn als De Jong dan weinig aan spelen toe zou komen want die heeft zich uitstekend ontwikkelt dit jaar!
En ik vraag me nog steeds af voor welke positie Cvitanich is aangetrokken: 2e spits, vleugelaanvaller (wat hij niet is!) of toch als 10?
Mocht Huntelaar toch gaan dan is er maar 1 vervanger en dat is imho Moreno. Mocht iemand anders een ander haalbaar alternatief weten dan hoor ik dat graag.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het probleem achterin. Wie moet de nieuwe centrale man worden en wie zouden er op de back posities moeten komen te staan?
Voor mij blijven er iig nog voldoende vraagtekens staan voor komend seizoen!
Het zijn niet de verdedigers denk ik maar de verdediging die als los zand functioneert. Totaal geen structuur om een aanval gezamenlijk af te slaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.
De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
Die moet verdomme een basisplek. Heeft na de winterstop echt goede wedstrijden gespeeld. Meestal als hij als invaller erin kwam, merkte je meteen verschil. NAC-uit, Groningen-uit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.
Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
Ja allemaal leuk en aardig maar vanaf volgend seizoen spelen ze lekker in de 2e divisiequote:Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Un4 het volgende:
Al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Uitshirt Birmingham.
Zoja, sorry.
hoezo gaat Luque weg? De Jong wordt zeker niet verhuurd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
Dat Sneijder zo laat weg ging kwam door Van Geel, als ze Sneijder gezegd hadden dat hij het jaar moest afmaken had hij weinig er tegenin kunnen brengen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...
Als Huntelaar dadelijk zegt dat die bij Ajax blijft en een week later staat Real Madrid met 30 miljoen op de stoep dan is die weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |