abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:22:14 #101
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58540046
Ik zie trouwens dat Slijngard een verdediger is en in 2005/2006 prijs gewonnnen voor het talent van het jaar. Waarom krijgt deze jongen geen kans?

Oja Go ADO @RTL7 pleur dat kut clubje uit Venlo eruit
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58540115
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:22 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zie trouwens dat Slijngard een verdediger is en in 2005/2006 prijs gewonnnen voor het talent van het jaar. Waarom krijgt deze jongen geen kans?

Oja Go ADO @RTL7 pleur dat kut clubje uit Venlo eruit
zo goed vind ik m niet....
Daley Blind heeft trouwens zn debuut gemaakt bij jong Ajax
pi_58540234
Ach, al die talenten.. Ook Bobson was een talent En Hosé, eerst maar zien hoe ze in 't 1e presteren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58540303
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:30 schreef denthemen het volgende:
Ach, al die talenten.. Ook Bobson was een talent En Hosé, eerst maar zien hoe ze in 't 1e presteren
Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:36:39 #105
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58540354
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:34 schreef toma het volgende:

[..]

Jaap Stam heeft tot zn 23 ste in de eerste divisie gevoetbald. Het wil niks zeggen.
-Edit lama -
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58540440
Iemand nog een toevoeging of reactie op mijn verhaal?
Koning.
pi_58540441
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:09 schreef Rumille het volgende:
Als we nou eens verdedigers gaan halen .
Heb je toch niet nodig.. laten we maar voornamelijk aanvallers halen
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:45:16 #108
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58540574
Ik wil verdedigers zien
pi_58540618
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik wil verdedigers zien
Die komen wel, het is pas fucking mei.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:47:24 #110
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58540622
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Moreno is al zowat verkocht geloof ik, Sjimz heeft ergens dat bericht geplaatst

Edit: Vorige topic geloof ik
pi_58540867
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef tha_dark het volgende:
We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:06:12 #112
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58541015
Douglas van Twente mag zeker komen, fysiek erg sterk en voetballend ook goed
Scout hem zaterdag avond
pi_58541075
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:
Douglas van Twente mag zeker komen, fysiek erg sterk en voetballend ook goed
Scout hem zaterdag avond
van mij mag ie ook komen
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:13:59 #114
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58541177
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Nee, maar wel weekend!
En dan hier nog maar even een keer mijn korte betoog van het afgelopen topic aangezien daar niemand reageerde en ik toch wel echt benieuwd ben naar de meningen:

Ik zat net even over het komende seizoen na te denken en daarbij kwam ik op het volgende:

Stel dat Sulejmani of die belg wordt aangetrokken en Huntelaar uiteindelijk toch nog vertrekt dan zie ik het nog wel gebeuren dat Cvitanich dan als opvolger van Huntelaar wordt gepresenteerd (wat hij dus totaal niet is!) met het excuus dan ze met Sulejmani erbij genoeg opties voorin hebben. (en dan eventueel die belg)
Stel dat Huntelaar toch blijft dan vraag ik me af wie er op 10 komt te spelen. Voor die positie komen dan in aanmerking: Sulejmani, Perez, De Jong, Cvitanich en Luque! Het zou zonde zijn als De Jong dan weinig aan spelen toe zou komen want die heeft zich uitstekend ontwikkelt dit jaar!
En ik vraag me nog steeds af voor welke positie Cvitanich is aangetrokken: 2e spits, vleugelaanvaller (wat hij niet is!) of toch als 10?

Mocht Huntelaar toch gaan dan is er maar 1 vervanger en dat is imho Moreno. Mocht iemand anders een ander haalbaar alternatief weten dan hoor ik dat graag.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het probleem achterin. Wie moet de nieuwe centrale man worden en wie zouden er op de back posities moeten komen te staan?

Voor mij blijven er iig nog voldoende vraagtekens staan voor komend seizoen!
Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
pi_58541291
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

We moeten inderdaad nog een aantal verdedigers erbij hebben. Ik hoop dat ze flink aan het scouten zijn, want in de Eredivisie lopen nu niet bepaald echte versterkingen rond. Ze schijnen volgens de geruchten wel grote belangstelling te hebben voor Douglas van Twente. Maar ik heb eigenlijk nooit op hem gelet, dus kan niet inschatten of dat een goede of slechte aankoop zal zijn. Je betaalt dan in ieder geval wel de hoofdprijs.
Het zijn niet de verdedigers denk ik maar de verdediging die als los zand functioneert. Totaal geen structuur om een aanval gezamenlijk af te slaan.
pi_58541323
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Luque gaat weg dus daar hoef je geen rekening mee te houden als huntelaar weg gaat hebben ze Cvitanich als vervanger al zullen ze dat niet toegeven. Ze gaan denk ik volgens het systeem van van basten spelen 4-2-3-1 huntelaar of cvitanich in de spits en daarachter suljemani, perez en suarez. Ik denk dat ze De jong gaan verhuren.
De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:23:23 #117
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58541364
Douglas, laat maar komen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58541375
Ja dat bericht over Moreno heb ik zojusit gelezen. Jammer als dat waar mocht zjin. Maar het is voor Ajax nu ook wel moeilijk zaken doen zolang ze niet weten of Huntelaar wel of niet blijft. Ik ben er alleen bang (als ik naar het verleden kijk) dat Huntelaar weer veel te laat verkocht wordt, daardoor geen vervanger meer haalbaar is en dat we dan maar zoet worden gehouden met onze argentijnse "wonderboy" en dat er dan in de winterstop weer een type Urzaiz bij gaat komen...
Koning.
pi_58541470
Of dat de Ajax leiding er tijdens de eerste seizoenshelft achterkomt dat Cvitanich toch geen vervanger van huntelaar is en dat er haastig in de winterstop een (tijdelijke) opvolger wordt gehaald en het vizier wederom op komend seizoen wordt gesteld...

Ik ben niet negatief!
Koning.
pi_58541481
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:21 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De Jong verhuren? Dat denk ik dus echt niet.
Die moet verdomme een basisplek. Heeft na de winterstop echt goede wedstrijden gespeeld. Meestal als hij als invaller erin kwam, merkte je meteen verschil. NAC-uit, Groningen-uit.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:29:38 #121
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58541500
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
pi_58541565
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
Ze willen van Huntelaar toch zekerheid voor een bepaalde datum, dat als het nodig is ze nog tijd zat hebben om een vervanger te zoeken?
Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...
Als Huntelaar dadelijk zegt dat die bij Ajax blijft en een week later staat Real Madrid met 30 miljoen op de stoep dan is die weg..
Koning.
pi_58541598
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:01 schreef Un4 het volgende:
Al langsgekomen?
[ afbeelding ]

Uitshirt Birmingham.

Zoja, sorry.
Ja allemaal leuk en aardig maar vanaf volgend seizoen spelen ze lekker in de 2e divisie
pi_58541610
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:13 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

hoezo gaat Luque weg? De Jong wordt zeker niet verhuurd.

voor volgend seizoen:

----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva------------- ................ --------- Vermaelen -----Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
-------------------------- De Jong / Perez ---------------------------
--- Sulejmani ----------------- Huntelaar -------------------- Suarez

of:

----------------------------Stekelenburg----------------------------
Silva------------- ................ --------- Vermaelen -----Vertonghen
------------------------ Gabri --------- Lindgren --------------------
Sulejmani ---------------------- De Jong -------------------- Emanuelson
-------------------- Huntelaar -------------------- Suarez ------------

Cvitanich kan natuurlijk op de plekken van alle aanvallers spelen (zover ik mag geloven van hem).
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:35:05 #125
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58541628
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:32 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja net als Sneijder die ook zeker zou blijven...
Als Huntelaar dadelijk zegt dat die bij Ajax blijft en een week later staat Real Madrid met 30 miljoen op de stoep dan is die weg..
Dat Sneijder zo laat weg ging kwam door Van Geel, als ze Sneijder gezegd hadden dat hij het jaar moest afmaken had hij weinig er tegenin kunnen brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')