Het ergste is dat ze zo ontzettend veel geld hebben en dan nog de jeugdspelers die voor andere clubs uitkomen willen jatten. Misschien gewoon eens een bom op die stadions van ze gooien, hebben ze eindelijk eens iets waar ze geld tegenaan kunnen gooien.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Chelsea tikt even 70 miljoen voor Ramos af, wat was ons totale budget ook alweer?.
Man, ik kijk uit op het Vondelpark as we speak, niet normaal wat daar rondstuitert allemaalquote:
Zijn het geruchten dan, bron?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik kijk uit op het Vondelpark as we speak, niet normaal wat daar rondstuitert allemaal.
Gelukkig inhouse callcentre.
Anyway. Dat zijn geen bedragen man, 70 miljoen voor 1 speler. Waar gaat dit ophouden?
FGIquote:
Dus dat heeft de supportersbalie je aangedaan? Arme jongen.quote:
De anti-voetbalclubs werken en handelen samen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Chelsea tikt even 70 miljoen voor Ramos af, wat was ons totale budget ook alweer?.
Het feit is wel dat Chelsea zo 70 mil kan neergooien als ze een speler willen, dat slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Goh, een heel topic over een tabloid-gerucht. Geloof me, Sergio Ramos verhuist niet naar CFC.
Ok bedankt weten we dat ook weer. Gaat trouwens suljemani naar ajax of niet?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef M0NTANA het volgende:
Goh, een heel topic over een tabloid-gerucht. Geloof me, Sergio Ramos verhuist niet naar CFC.
Was dat vorige jaren ook niet het geval?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:28 schreef Silenus het volgende:
Eredivisie 2008/2009 - Winnaar
Welk team zal er winnen?
Winnaar
Ajax 2,55
PSV 2,95
Feyenoord 4,75
AZ 12,00
SC Heerenveen 35,00
FC Twente 40,00
FC Groningen 70,00
Een willekeurig ander team 250,0
Unibet.
Jawel, zij zeggen het!
Daar werkt ook een best mokkel achter de balie hahaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dus dat heeft de supportersbalie je aangedaan? Arme jongen.
Ja Ajax is elk jaar favoriet. Dat trekt nog wel bij. Dus als je geld wil verdienen moet je nu inzetten op PSVquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was dat vorige jaren ook niet het geval?
Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaakquote:
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:21 schreef toma het volgende:
van mij mag t elke dag wel mooi weer zijn. Alle vrouwen zien er ineens 300% mooier uit
Heb gratis 50 euro ingezet op Ajax, dus dat word cashen aan het eind van het seizoenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja Ajax is elk jaar favoriet. Dat trekt nog wel bij. Dus als je geld wil verdienen moet je nu inzetten op PSV
Whehe, ik zag Sulejmani op het dek lopen bij de ArenAquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door de alcohol, kan in de winter ook.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Wooldoor het volgende:
Geile wijven overal vandaag, lang leven wat zon!
Wat een bende.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij komt uit Arnhem, hij had mazzel dat ik een terrasje voorstelde, anders was ie mooi de sjaak![]()
Ze waren ze uitkaart formulier natuurlijk alweer kwijtgeraakt in dat uurtje maargoed
kun je nagaan, ik was gewoon nuchter !quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |