Gisteren officieel aangekondigd. Prijzen liggen rond de 450 a 500 Euro.quote:Processor Qualcomm® MSM7201A™ 528 MHz
Operating System Windows Mobile® 6.1 Professional
Memory ROM: 256 MB
RAM: 192 MB DDR SDRAM
Internal storage: 4 GB
Dimensions 102 mm (L) X 51 mm (W) X 11.5 mm (T)
Weight 110 g (with battery)
Display 2.8-inch TFT-LCD flat touch-sensitive screen with VGA resolution
Network HSDPA/WCDMA: Europe/Asia: 900/2100 MHz
Up to 384 kbps up-link and 7.2 Mbps down-link speeds
Tri-band GSM/GPRS/EDGE:
Europe/Asia: 900/1800/1900 MHz
Device Control TouchFLO™ 3D
Touch-sensitive navigation control
GPS GPS and A-GPS ready
Connectivity Bluetooth® 2.0 with EDR
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB 2.0 and audio jack in one)
Camera Main camera: 3.2 megapixel color camera with auto focus
Second camera: VGA CMOS color camera
Audio Built-in microphone, speaker and FM radio with RDS
Ring tone supported formats:
MP3, AAC, AAC+, WMA, WAV, and AMR-NB
40 polyphonic and Standard MIDI format 0 and 1 (SMF)/SP MIDI
Battery Rechargeable Lithium-ion or Lithium-ion polymer battery
Capacity: 900 mAh
Talk time:
Up to 270 minutes for WCDMA
Up to 330 minutes for GSM
Standby time:
Up to 396 hours for WCDMA
Up to 285 hours for GSM
Video call time:
Up to 145 minutes for WCDMA
AC Adapter Voltage range/frequency: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz
DC output: 5V and 1A
Dat kan iedereen hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef v1st4suX het volgende:
daar denk ik eigenlijk ook aan ja, maar de tytn II kan ik weer voor de aankoop prijs krijgen.
Het zou handig zijn als je mensen quote.... dan weten we waar je op reageert.!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:57 schreef v1st4suX het volgende:
daar heb ik nog niet over nagedacht... ik denk dat ik vodafone neem tenzij er iemand slechte ervaringen mee heeft/had. dan hoor ik dat graag.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als je mensen quote.... dan weten we waar je op reageert.!!!
Subjectief, ik vind hem juist geweldig.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:00 schreef ...sv... het volgende:
De achterkant van de diamand is wel spuuglelijk.
waarschijnlijk is dat een sticker o.i.d. en daar zullen wel andere uitgaves voor uitkomen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:00 schreef ...sv... het volgende:
De achterkant van de diamand is wel spuuglelijk.
Het is wel best handig anders ga je even kijken bij de mediamarkt om te voelen:Squote:Op woensdag 7 mei 2008 15:59 schreef v1st4suX het volgende:
het nadeel van de htc diamond is dat er geen volwaardig toetsen bord opzit. niet dat ik daar zozeer naar uitkijk maar toch lijkt het mij wel handiger voor gebruik.
Reken daar niet al te veel op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:02 schreef v1st4suX het volgende:
[..]
waarschijnlijk is dat een sticker o.i.d. en daar zullen wel andere uitgaves voor uitkomen.
ben nog niet zo bekend met ppc phones maar dat internet daar maak ik me geen zorgen over. ik snap zelf ook wel dat het niet zo goed is als op een echte computer. het gaat mij er meer om dat ik overal in nederland kan msnen en bereikt kan worden. gps is ook wel handig om er bij te hebben. en in alle toestellen hier vernoemt, zit er ook een gps ontvanger ingebouwd. tom tom navigator download ik wel gewoon. ik vind het vooral handig dat ik overal youtube kan kijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:15 schreef Aaargh! het volgende:
Bedenk wel dat mobiel internet op zo'n ding vrij ruk is aangezien Pocket IE zuigt, niet te zuinig.
Beetje vreemd, wanneer je daar niet tevreden mee bent zijn er nog genoeg alternatieven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:15 schreef Aaargh! het volgende:
Bedenk wel dat mobiel internet op zo'n ding vrij ruk is aangezien Pocket IE zuigt, niet te zuinig.
V.z.i.w. is er maar 1 alternatief, Opera mobile en die is niet gratis. (opera mini is geen volledige browser, rendering e.d. gaat server-side, geen javascript, AJAX, flash, etc.)quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:39 schreef ...sv... het volgende:
[..]
Beetje vreemd, wanneer je daar niet tevreden mee bent zijn er nog genoeg alternatieven.
(...)
Ik zou er niet te veel van verwachten, MS krijgt het niet eens voor elkaar een fatsoenlijke browser te bouwen voor hun desktop-OS. Waarom verwacht je dat de volgende Pocket IE wel ergens op lijkt ?quote:Daarbij komt nog eens dat er q3/q4 een update naar wm6.1 mogelijk is met de nieuwe pocket IE.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |