21ste van juni hebben we BBQ+voetbal+pils dag in Apeldoornquote:
Apart eigenlijk als je er over nadenkt.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Apart eigenlijk als je er over nadenkt.
De brand is ontstaan door een lek in een waterleiding...
Het bouwkundige gedeelte is ingestort...
Reed er net langsquote:
Dan ga je toch gewoon fietsenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Reed er net langsKon weinig zien maar goed.
Moet ik morgen met de bus, gaan die homo's stakenStelletje flikkers!
Ik heb geen idee wat de faciliteiten ter plaatse zijn en ik heb daar geen kleding of wat dan ook liggen en ik voel er toch echt niets voor om daar bezweet zonder douche te gaan zittenquote:
Ik hoorde je van het weekend anders its vertellen over rondleiding en douches...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de faciliteiten ter plaatse zijn en ik heb daar geen kleding of wat dan ook liggen en ik voel er toch echt niets voor om daar bezweet zonder douche te gaan zitten
Das op Barendrecht lieverdquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:48 schreef ursel het volgende:
Ik hoorde je van het weekend anders its vertellen over rondleiding en douches...
quote:Bij zeven bomaanslagen in de West-Indiase stad Jaipur zijn vandaag zeker 35 mensen om het leven gekomen. Dit heeft nieuwszender NDTV gemeld op gezag van de autoriteiten van het Aziatische land.
De serie explosies deed zich voor op drukke markten in de bij toeristen zeer populaire stad. Een van de ontploffingen deed zich voor vlakbij een tempel. Naast de doden vielen circa honderd gewonden bij de serie aanslagen in de hoofdstad van de deelstaat Rajasthan.
Ik ken wel ff nieuwe munitie droppen..quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:10 schreef Mr_Baus het volgende:
JA heh... net een hele dikke post zitten tikken.. krijg ik zo'n stinkmelding dat de servers te druk zijn enzo...
en kan je ook niet meer terug naar je bericht om te copy pasten of etc etc..
Krijg de schijt met je stinkfok! Danny je bent een lul, je lijkt wel een Zeeuwse Zaankanter![]()
Betaal eens voor wat fatsoenlijk spul ofzo, doe ik ook. Op 1 been kan je niet lopen weet je wel.
En ik wil naar me werk gvd, ik verveel me de tyfus en me munitie is op
62.80.35.160:ABN AMRO, de rest weet je welquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ken wel ff nieuwe munitie droppen..
Op welke sevrert..
ja in principe wil ik wel komen. als inco weer zo vriendelijk wil zijn om me op te komen halen en als ik dan vrij ben. eens in de 6 weken moet ik zaterdags werken. zal ff kijken of ik die dag vrij kan houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
21ste van juni hebben we BBQ+voetbal+pils dag in Apeldoorn
Kom je ook?
Edit: oops de maand vergeten...
ik kom eraanquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al een half uur aant knallen > tis nooit te vroeg om lekker te werken!
gezellie!quote:Op woensdag 14 mei 2008 07:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik kom eraan.
zie je zo op de server
ik mijn defibrilatorquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gezellie!![]()
ik neem broodjes worst mee!
Het is altijd te vroeg om te werkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben al een half uur aant knallen > tis nooit te vroeg om lekker te werken!
Had een meeting..quote:
Of je ff de deur open wil doen. Er staat een hele lange rij users te wachten om dit topic in te mogen..quote:
Kijken of je garantie hebt en Dell bellenquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef Stefan740 het volgende:
Nu maar hopen dat ze de komende tijd geen nieuw stadion willen![]()
![]()
Ohja ik heb een klein probleempje. Mijn ouders Dell TFT scherm doet raar.
Als ik de pc aanzet doet hij het gewoon maar na een paar seconden springt het op zwart en gaat het 'standby knopje' wat op groen=aan stond knipperen met groen en geel en na een paar seconden stopt dat en eindigt hij op geel=uit zeg maar.
Iemand een idee?
ze willen een nieuw stadion met plek voor 100.000 toeschouwersquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Als ik de pc aanzet doet hij het gewoon maar na een paar seconden springt het op zwart en gaat het 'standby knopje' wat op groen=aan stond knipperen met groen en geel en na een paar seconden stopt dat en eindigt hij op geel=uit zeg maar.
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:00 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Iemand een idee?
Nou dat valt tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |