abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:36:03 #1
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58532868
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic. Wanneer je net begint met "proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
Foliumzuur
KI en IUI
IVF
Cryo's

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Diaan73:
Is begonnen met IUI-traject, 14 april 1e follikelmeting. 21 april 1e IUI gehad, nu in wachtweken....
9 mei positieve test!

Jaape
LEO operatie in september 2007, sindsdien eigen cyclus, gaat het even een poosje zonder hulp proberen.

basimah
bezig aan de tweede puregon - pregnyl cyclus, de eerste mislukt door overstimulatie

McLaura
wachten op de menstruatie van juli en dan op dag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 3 met Puregon, tbv IVF (1e poging)

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 09-05-2008 13:45:35 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:43:38 #2
114177 Diaan73
pi_58533047
Ik vind het trouwens zo lief dat jullie zo meeleven Ook in mn omgeving..... ontroert me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 07-05-2008 15:03:16 ]
Make love, not war ☮
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:07:38 #3
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58533631
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het trouwens zo lief dat jullie zo meeleven Ook in mn omgeving..... ontroert me.
Diaan... het 'ontroert' je soms... hmmm... waar ken ik dat toch van?

Ik kreeg een beetje het vermoeden dat ik misschien wel zwanger was, omdat ik half zat te janken aan de telefoon toen mijn moeder zei dat ze ons huis wilde komen schoonmaken... en dat mijn vader mee zou komen om wat klusjes af te maken...dat vond ik zóóó lief

Joh, meid... ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je morgen nog steeds niet ongesteld bent! Je maakt het wel super spannend, hoor! Maar het ziet er natuurlijk wel goed voor je uit!! Ik hoop het zo!!

Miss_Sly, mooi dat de klus weer geklaard is! Ik ga ook voor jou heel erg hopen dat je eind januari mama mag worden!!

Basimah, succes met de volgende poging..!

Fruppel hoe is het met jou??????

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 07-05-2008 15:17:48 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_58533881
oh wat spannend diaan....

vandaag naar het ziekenhuis geweest, mag vanavond weer beginnen met de puregon spuiten! De 13e weer terugkomen voor controle en dan waarschijnlijk weer om de dag voor controle...
had voor de zekerheid de naald van mijn vorige pregnyl meegenomen... was het een verkeerde naald!!! Veels te dik.. vandaar dus dat het niet goed lukte... nog een wonder dat ik dat ding toch gezet heb... was wel even paniek toen, haha.
Dus ik krijg deze keer een goede en dunne naald! pffft.

oh miss sly... je hebt ze dus al in je al die zwemmers.... ik hoop echt dat er een paar goede zwemmers tussen zitten en de weg naar het eitje of eitjes kunnen vinden!!!!

hoe gaat het met je jose? hoe voel je je nu? echte zwangerschapskwalen of niet?
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:36:43 #5
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58534246
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef wilmadonna het volgende:
vandaag naar het ziekenhuis geweest, mag vanavond weer beginnen met de puregon spuiten! De 13e weer terugkomen voor controle en dan waarschijnlijk weer om de dag voor controle...
had voor de zekerheid de naald van mijn vorige pregnyl meegenomen... was het een verkeerde naald!!! Veels te dik.. vandaar dus dat het niet goed lukte... nog een wonder dat ik dat ding toch gezet heb... was wel even paniek toen, haha.
Dus ik krijg deze keer een goede en dunne naald! pffft.

Hoe gaat het met je jose? hoe voel je je nu? echte zwangerschapskwalen of niet?
Lekker dan, zeg! Een veel te dikke naald! Wat zul je die dan gevoeld hebben. Die dunnere naald zal je dan waarschijnlijk wel een stuk beter bevallen! Ik vond het in elk geval meevallen... Ik ga ook voor jou duimen voor een goede verloop van deze nieuwe ronde!!

Ik vind het een beetje vervelend om hier te posten hoe ik me voel... omdat jullie daar ook zo naar uit kijken.. Maar ik vind het wel lief dat je ernaar vraagt . Ik heb eigenlijk weinig last... Alleen hele zere borsten, al vanaf de dag dat ik zo ongeveer over tijd was en het eten krijg ik niet op... op een gegeven moment heb ik gewoon genoeg, want anders komt het er weer uit... en dat heeft deze grote eter nooit gehad, haha. Maar ik mag niet klagen en doe dat ook zéker niet!
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 15:44:29 #6
5428 crew  miss_sly
pi_58534433
In het park was heerlijk Ik moest alleen naar de wc, tja, en dan moet je toch naar huis, helaas. Zometeen maar weer lekker naar buiten, misschien ergens op een terrasje eten.

Mijn zusje heeft deze cyclus gewoon geen ei geen IUI dus, en voor de zekerheid nu maar clomid meegekregen om haar cyclus op peil te houden. Mijn vriendinnetje gaat nu ook weer puregon spuiten voor de volgende poging. Wat een medicijnenkabinet in mijn omgeving

Jose, ik hoor graag hoe het is met je Omdat dit een beetje een moeilijke, emotionele maand is voor me, kom ik liever even wat minder in Z&G, maar zeker van jou en Marie wil ik echt graag weten hoe het is Fijn dat je je goed voelt verder. Ow ja: als er een moment komt dat je wel de behoefte hebt om te klagen, mag dat nog steeds hoor, ook al heeft het langer geduurd om zwanger te worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_58534752
Poeh, ik heb vandaag de fertiliteitsvk gebeld ivm mijn zorgen omtrent mijn trombose in het verleden en het pilgebruik voorafgaand aan de IVF. Aangezien mijn cyclus van zichzelf redelijk voorspelbaar is, vindt de gyn dat we dat ook als richtlijnen kunnen gebruiken. GEEN PIL DUS!!!!

Ennuh, Diaan, ik zou graag in de OP willen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:01:05 #8
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58534816
Miss_Sly... je bent gewoon lief ... en ik hoop echt dat je deze rot tijd een plekje kunt geven als je ooit een kleintje in de armen houdt...

Wat balen van je zus trouwens... dus geen geljke ronde voor jullie deze keer. Nou, dat weet ik een goede oplossing; eerst jij en de volgende maand zij!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:03:44 #9
114177 Diaan73
pi_58534878
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:18 schreef wilmadonna het volgende:

hoe gaat het met je jose? hoe voel je je nu? echte zwangerschapskwalen of niet?
Je haalt me de woorden uit de mond ik wilde het net posten/vragen. Ik vind het ook leuk om hier af en toe nog van je te horen hoor Jose. Ik lees bijna nooit in Z&G en net als miss_sly vind ik het ook erg leuk om vooral van jou en Marie op de hoogte te blijven. Het is toch een heel traject dat "we samen" doorlopen hebben. Ik vind het ook een erg lief, leuk, prettig en meelevend groepje die in dit topic posten. als ik dit typ, krijg ik tranen in mn ogen...

wilmadonna wat knap van je dat je toch die dikke naald hebt kunnen zetten en wat fijn dat je vanavond mag beginnen met spuiten Hopelijk heb je over 2 weken 2 hele mooie eitjes en kun je ook gaan broeden. Allemaal broedkipjes hier.

miss_sly heerlijk nog even op het terras eten... ik moet nog een uurtje werken..... en heb helemaal geen zin meer. Wat balen voor je zusje trouwens dat ze deze periode geen ei heeft.
Make love, not war ☮
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:06:57 #10
114177 Diaan73
pi_58534953
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:58 schreef McLaura het volgende:
Poeh, ik heb vandaag de fertiliteitsvk gebeld ivm mijn zorgen omtrent mijn trombose in het verleden en het pilgebruik voorafgaand aan de IVF. Aangezien mijn cyclus van zichzelf redelijk voorspelbaar is, vindt de gyn dat we dat ook als richtlijnen kunnen gebruiken. GEEN PIL DUS!!!!

Ennuh, Diaan, ik zou graag in de OP willen.
Wil je even doorgeven wat precies de stand van zaken is? Kan ik dat copy/pasten. miss_sly jij staat ook niet in de OP, wil je er nog in?

Enne ik vind het voor miss_sly een superoplossing!!
Make love, not war ☮
pi_58535069
quote:
Wil je even doorgeven wat precies de stand van zaken is? Kan ik dat copy/pasten. miss_sly jij staat ook niet in de OP, wil je er nog in?
McLaura : wachten op de menstruatie van juli en dan op dag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 3 met Puregon, tbv IVF
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_58535098
wat lief zijn we toch allemaal voor elkaar!!!
vind dat erg fijn... zeker in deze periode dat je wat extra steun kunt gebruiken!

Oh op een terrasje zitten, heerlijk zeg! Ik ben gewoon aan de thuis-spaghetti vandaag, haha

enne... diaan.... ik moest ook even huilen hoor.... het is toch allemaal best wel heftig wat we allemaal meemaken... en je kunt dan nog wel met mensen praten, maar omdat jullie dit ook meemaken voel je daardoor toch meer een band met elkaar en is veel herkenbaar.

miss sly; shit zeg dat je zus geen ei hebt... wat gaat er nu met haar gebeuren?

mc Laura, als ik het goed begrepen heb heb je deze behandeling al 6x gedaan, krijg je dan nog meer behandelingen vergoedt of hoe zit dat eigenlijk???

broedkipjes, haha wat grappig..... het is lente.... heerlijk weer en ja, broedtijd !!!!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:15:53 #13
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_58535149
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
Je haalt me de woorden uit de mond ik wilde het net posten/vragen. Ik vind het ook leuk om hier af en toe nog van je te horen hoor Jose. Ik lees bijna nooit in Z&G en net als miss_sly vind ik het ook erg leuk om vooral van jou en Marie op de hoogte te blijven. Het is toch een heel traject dat "we samen" doorlopen hebben. Ik vind het ook een erg lief, leuk, prettig en meelevend groepje die in dit topic posten.

als ik dit typ, krijg ik tranen in mn ogen... --> klinkt goed, hoor!
Ja, ik denk er ook net zo over... maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen misschien denken 'zij hoeft hier nu toch niet meer te posten, laat staan dat ze over haar zwangerschap gaat schrijven'. Ik vind het gewoon een beetje vervelend tegenover jullie, zeg maar... Maar ik ben blij dat jullie er zo positief op reageren...

Ik post ook nog niet veel mee in Z&G, omdat ik daar niet veel mensen ken en hier ken ik er juist zoveel... We hebben ook veel meegemaakt allemaal en ik heb het altijd erg fijn gevonden om te komen melden hoe de zaken er voor stonden of om gewoon even lekker te komen zeuren... En iedereen hier die dat begrijpt, omdat iedereen dezelfde weg bewandelt...

Ik kan gewoon niet anders zeggen dan; dank jullie wel allemaal..
pi_58535154
quote:
mc Laura, als ik het goed begrepen heb heb je deze behandeling al 6x gedaan, krijg je dan nog meer behandelingen vergoedt of hoe zit dat eigenlijk???
Nee, ik heb 6 keer IUI gehad, en dit is voor IVF
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:22:18 #15
114177 Diaan73
pi_58535321
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef McLaura het volgende:

[..]

McLaura : wachten op de menstruatie van juli en dan op dag 1 beginnen met Decapeptyl en op dag 3 met Puregon, tbv IVF
Hij staat erin, ik heb nog even toegevoegd dat het de 1e poging is.

Het wordt tijd dat we allemaal binnen afzienbare tijd in Z&G zitten en elkaar zwangerschappen kunnen bespreken.
Make love, not war ☮
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:38:37 #16
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58535715
Ja Diaan! Dat vind ik nou ook! Je doet het dusver zo te lezen geweldig
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:49:38 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58535968
Whehehe, wat Rocka zegt!
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 17:52:43 #18
5428 crew  miss_sly
pi_58537231
Ik was even proefritjes maken op een fiets en net een nieuwe fiets besteld Tijdens het proefritje kwam ik erachter dat het Borstvoedingscentrum Amsterdam op 2 minuten fietsen van ons nieuwe huis zit. Dat is mooi

En nu, voor we in het park maar weer gaan picknicken met salade en stokbrood en verse fruitsapjes even spieken of er nieuws is van Diaan. Nog niet. OK, ga ook ik maar weer geduldig verder wachten
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:54:06 #19
114177 Diaan73
pi_58539432
Lekker gegeten in het park miss_sly?

Ik heb al een paar uur lage rugpijn, dus ik denk dat ik vannacht of morgen ongi ga worden....
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 19:59:55 #20
5428 crew  miss_sly
pi_58539562
He nee, Diaan, ik wil het niet hebben hoor! Dat is gewoon van het zwanger zijn, dat moet!!

eten in park was heerlijk
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:02:52 #21
114177 Diaan73
pi_58539636
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:59 schreef miss_sly het volgende:
He nee, Diaan, ik wil het niet hebben hoor! Dat is gewoon van het zwanger zijn, dat moet!!

eten in park was heerlijk
Ja lijkt mij ook erg relaxed... hiervoor hebben we ook een park, maar daar zit nooit iemand te picknicken.

Ik wil het ook niet hebben... maar ja. Er is ook nog niets te zien. Ik ga nu even plantjes ophalen bij mn moeder en dan lekker even de tuin besproeien.. even wat afleiding hahaha.

Zodra er nieuws is, hou ik jullie natuurlijk op de hoogte.
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 20:37:44 #22
5428 crew  miss_sly
pi_58540380
We wonen op 2 minuutjes van een heerlijk park. Leuke van Amsterdam vind ik dat met dit weer veel mensen het park opzoeken. Veel mensen met geen of een kleine buitenruimte, en de parken fungeren dan als tuin. Gezellig

Diaan, ik ga gewoon door met heel hard duimen. Ik wil je zo graag uitzwaaien!!
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:43:52 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58540536
miss_sly heeft gelijk hoor, dat hoort er gewoon bij!
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:18:27 #24
114177 Diaan73
pi_58541261
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 20:37 schreef miss_sly het volgende:
We wonen op 2 minuutjes van een heerlijk park. Leuke van Amsterdam vind ik dat met dit weer veel mensen het park opzoeken. Veel mensen met geen of een kleine buitenruimte, en de parken fungeren dan als tuin. Gezellig

Diaan, ik ga gewoon door met heel hard duimen. Ik wil je zo graag uitzwaaien!!
Ja dat is inderdaad gezellig. Hier heeft iedereen een grote tuin, ik denk dat die van ons de kleinste is...

Ik duim ondertussen ook door, mn moeder ook die vond het zo spannend dat ze me moest vragen, eigenlijk wil ze niet steeds vragen hoe het gaat.. maar nu vond ze het te spannend
Make love, not war ☮
pi_58541377
Ook ik lees hier nog meer mee dan in Z&G hoor, het gaat daar zo snel en er zijn zoveel mensen dat ik moeite heb dat allemaal te volgen.....

Ik heb hier ook wel moeite om alle mensen die er na mijn vertrek zijn bijgekomen te volgen maar die mijn best!

Miss Sly, de buit is weer binnen! Het is prima broedtemperatuur dus vasthouden graag!
Jee, ik heb me nooit gerealiseerd dat bij IUI je in principe echt achter elkaar doorgaat, op zich wel lekker maar ook wel heftig hoor..... Met IVF/ISCI zit er in principe een maand tussen, die rust even vond ik ook wel lekker.

Diaan, ik hoop zo dat je voorgevoel dat je nu hebt met je rugpijn gewoon totaal niet klopt en het gewoon raak is. Ga heel hard voor je duimen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')