Ik moet er effe mee uitkijken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef OA het volgende:
Ik heb er waarschijnlijk geen tijd voor, maar ik vriend Miljonair móét morgen gewoon weer eens een slechts KLB-tpoic maken!
Whehe, snap ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er effe mee uitkijken.
heb niet echt credits atm
Is Lenny niet meer geband?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Lenny is trouwens wel gewoon bezig....
Ja, maar die heeft ook officieel unban geloof ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Maak er een topic overquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik heb wel iets te klagen. Er staat hier al 5 weken een gejatte wagen op de parkeerplaats. Net stonden ineens alle deuren open en staat ie tegen een boom aan !
Knekker leeft iig nog....quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft ook officieel unban geloof ik
Jahaaaa, morgen dus!quote:
Hehequote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet er effe mee uitkijken.
heb niet echt credits atm
Hij mocht weer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, snap ik.![]()
Hebben wij ook hier gehad, die wagen heeft er een jaar gestaan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:00 schreef OA het volgende:
Nou ja, ik heb wel iets te klagen. Er staat hier al 5 weken een gejatte wagen op de parkeerplaats. Net stonden ineens alle deuren open en staat ie tegen een boom aan !
ga eens naar buiten dan manquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:35 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan groet vanuit een 27.5 graden warme kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |