quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
Zeg tegen je baas: Sorry, een maat van me in Utrecht heeft een enorm probleem, en ik móet hem daarbij helpen... Het kán gewoon niet anders....
Van je stem, van je mondquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele nacht ligge drome!
♪♫♫♪♪♪♫quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele nacht ligge drome!
wat is het toch een vreselijk lied, en hij zit in mn hoofdquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Van je stem, van je mond
Van je lijf, van je kont...
Ja, echt zoeen tentfeestnummerquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat is het toch een vreselijk lied, en hij zit in mn hoofd![]()
geen flauw idee, wie weet omdat ik de heeeeeeeeeeeele nacht heb liggen dromenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, echt zoeen tentfeestnummer
Hoe komt ie in je hoofd?
Dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
geen flauw idee, wie weet omdat ik de heeeeeeeeeeeele nacht heb liggen dromen
over dinges, die veeeeeeeeeels te leuk wordtquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen
over wie heb jij stiekem liggen dromen deze hele nacht?
Ken ik 'm?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
over dinges, die veeeeeeeeeels te leuk wordt
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Aarti het volgende:
Nee, geboren en getogen amsterdammer!
jij dan?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.
Het scheelde trouwens niet veel of ik kwam ook uit amsterdam
1 week voor ik kwam zijn m'n ouders verhuisd naar Ter Aar...
Ik totaal niet, maar ik vind Amsterdam welquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben geboren alphenaar, getogen ter aarder en woon nu in utrecht.
Het scheelde trouwens niet veel of ik kwam ook uit amsterdam
1 week voor ik kwam zijn m'n ouders verhuisd naar Ter Aar...
Ja, idd, in plaats daarvan ben ik in zo'n klein dorpje opgegroeidquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
ahh wat zielig voor je, is het amsterdammerschap en de eer die erbij hoort toch maar mooi aan je neus voorbij gegaan
Dat dus. Het is niet mogelijk dat iemand zó dom is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:24 schreef Aarti het volgende:
zo dom, dat het nauwelijks waar kan zijn.
sowieso, op andere plekken dan het toilet schijten:quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:30 schreef JortK het volgende:
Zo dom, je zou er nog niet eens tegenaan schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |