Ik had HIJ getypt maar ik heb het veranderd omdat ik dacht dat Pollewop meer een vrouwtjesnaam is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ten eerste!
is het een HIJ!![]()
(ja ik weet t hij ziet er enorm gay uit met al dat haar)
en verder; nee
[ afbeelding ]
zo is ie gemaakt gewoon
Dat is inderdaad een naarling....quote:
dat aanraken, nee, bah.. dat vind ik ook nietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gecondoleerd, sterkte Motorbloempje!
Ik ging eigenlijk ook nooit kijken, maar bij mijn schoonvader en oma afgelopen december ben ik toch geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, maar het voelde gewoon of ik het moest. Niet dat ik er spijt van heb gehad hoor. Bij mijn oma heb ik zelfs de ksit dicht gemaakt. Aanraken echter, dat vind ik niks.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had HIJ getypt maar ik heb het veranderd omdat ik dacht dat Pollewop meer een vrouwtjesnaam is.
Klassieke pers is hetquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
DarkElf, Je kater is koel! Welk ras is dat?
Slapen met Muis
Ik dacht eigenlijk aan de Eftelingquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef AKnynke het volgende:
He bah MoBlo, sterkte! En Rene natuurlijk ook!
Men, wat gaan jullie snel. Een mens kan ook niet even werken!
In het kader van "je moet bijna in een bikini passen" gezond lunchen: fruitsalade en yoghurt.
Isa: m'n moeder zit in spanje zondag, dus die ga ik niet opzoeken. Niet zo ehel veel plannen. Wou je nog meer grot-gidsengaan versieren?
werkelijkwaar een geweldig top idee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan de EftelingSchijnt altijd best rustig te zijn met moederdag.
Trusten Isa!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik ging slapen. Maar ik kan niet slapen zonder nachtkusje
Ik ben nog steeds niet weg...quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet weg...![]()
Al wel aangekleed...
Hmmm, heerlijk!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben verder ook best productief geweest al vandaag dus ik ben een braaf DEtje
Nu net een grooooot glas verse jus gemaakt en ik ga me eens in de zon wagen...
Echt? Nooit geweten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:38 schreef Oblivion het volgende:
Restterug...
![]()
Zeg, jij hebt elegantly wasted als onderschrift, dat is ook een user op fok....
Of ben je van naam veranderd?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:49 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Echt? Nooit geweten.
Elegantly wasted is een nummer wat toevallig voorbij kwam in mn last.fm playlist, en ik vond de titel tof genoeg om in mn ondertitel te zetten.
Fun fact: in werkelijkheid wordt er gezongen: Iiiiiiiiii'm better than Oasis. Luister maar eens![]()
goed punt! ik heb het ff aangepastquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
't is jouw vrouw maar van wat ik me kan herinneren vindt CF het niet zo leuk als je zo specifiek over haar werk praat op Fok!
Klein wereldje enzo.
Bij de bank kan ze wel geld halen maar pinnen in winkels kan zelden of nooit inderdaad.quote:
ik zou dan juist meer geld uitgeven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef DarkElf het volgende:
anders bancontact aanvragenen of proton voor kleine bedraen (chippen)
maar ik vind niet pinnen niet ergmet cash geld geef ik minder uit
Die rekening gebruiken wij alleen om ned's geld op te zetten om Belse rekeningen te betalen..quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:38 schreef latislos het volgende:
[..]
ik zou dan juist meer geld uitgeven.
DE, kom maar een keer langs dan met je man als we er zitten
DE, kan je ook niet pinnen met een belgische bankpas dan?
Ik ben géén vrouw en kom ook niet uit 1970quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]Elegantly Wasted
Is inderdaad wel een leuk nummer.
Ja.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:55 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ] Oh ja en deze post haal ik zo leeg dus ff niet kwooten aub![]()
Dat was inmiddels duidelijk!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:55 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik ben géén vrouw en kom ook niet uit 1970
Met dit weer absoluut de eerste optiequote:
ja zat ik eerlijk gezegd net aan te denkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:02 schreef Oblivion het volgende:
Maak je ze toch allebei en dan twee serveren in mooie grote wijn glazen?
Niet helemaal vol dan...
nerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
jongens, ff snel vraagje. Ik sta hier in de Etos en wil een zonnebrandcremeachtig iets kopen. Met mijn huid, kan ik voor spf 6 of 15 gaan of is iets hoger toch handig?
Alvast bedankt voor het antwoord.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
jongens, ff snel vraagje. Ik sta hier in de Etos en wil een zonnebrandcremeachtig iets kopen. Met mijn huid, kan ik voor spf 6 of 15 gaan of is iets hoger toch handig?
nooit laag nemen, ondanks een kleurtje heb je nog steeds bescherming nodig dus gewoon 15 nemenquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
dan mis je wel een hele belangrijke vraag hoor een pagina terugquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:23 schreef cul_non_kul het volgende:
knip
De Eftelingvraag??quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan mis je wel een hele belangrijke vraag hoor een pagina terug
enne wat voor auto? en wat voor werk doe je nu?
Congrats met je nieuwe jobquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
De Eftelingvraag??
no can do, wij hebben de avond/nacht ervoor een festival in België ...
Ehm, een Focus met blabladiesel en turbo enzo en voorzien van nagenoeg alle luxe, op automaat en lederen bekleding na.
Ben een job begonnen als "overall projectcoördinator bedrijfsbureau" icm de functie "ass.hoofd BB", bij een tamelijk grote (bouw)onderneming.
Tegenstrijdige is dat, hoewel van de tak waar ik werk, het hoofdkantoor bij mij aan de overkant van de sloot is, ik de functie uitoefen vanuit de regio Gelderland :S
Lein, wat ben je toch altijd heerlijk ongenuanceerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Zonnebrand is overratedLang leve de verouderde rimpelige kankerhuid
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:40 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Lein, wat ben je toch altijd heerlijk ongenuanceerd![]()
En thanx, werd weer eens tijd voor iets nieuws en dit is nieuwer dan nieuw, inclusief alle bijkomstigheden
Ik doe mee!quote:
oh boy oh boy, wat heb je vandaag in petto voor ons?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gister was ik lief, vandaag niet meer
herkenbare attitude.... nou ja bij manlief dan (die maakt zich nergens druk om) , want ik ben tegenovergesteldquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik was de files al gewend en mat me de attitude aan van "sit back and relax, listen to the music"
Als het onvermijdelijk is, dan is het onvermijdelijk.
Ik heb een aantal jaren op Amersfoort en op Den Haag gereden, dus dat is voortschuifelen en stilstaan over 's lands verkeersaders....
Kan ik me niet voorstellen, maar als jij het zegt....quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gister was ik lief, vandaag niet meer
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh boy oh boy, wat heb je vandaag in petto voor ons?
Ik ben zo benieuwd!
Uiteraard... kanker krijg je alleen als je nooit smeert en altijd onder de zonnebank ligt en veel zontquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik doe mee!Factor 20...
![]()
En toch bruin worden!![]()
Zonder kanker uiteraard!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ga de tegenhanger van het lijstje van gister maken. Alleen maar negatieviteit opsommen!
Nee, dat doe ik niet.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:44 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, maar als jij het zegt....
als je tegen mij maar gewoon lief doet...het is te warm om elkaar nu te gaan "bijten"
Tenzij dat "bijten"een biertje happen is ofcourse
Ahum. Volgens het liedje hoort daar nog iets anders bijquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jij bent obviously een tijdje weg geweest. De ware bitch is weer naar boven gekomen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor de liefhebberts
Liedje? Welk liedje?quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:51 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ahum. Volgens het liedje hoort daar nog iets anders bij
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]jij bent obviously een tijdje weg geweest. De ware bitch is weer naar boven gekomen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voor de liefhebberts
quote:
Ik kan best relativeren maar heb helaas ook maanden bij Oncologie in het AZM meegelopen en daar genoeg dingen meegemaakt aan de huid. Dan maar niet megabruin maar een beetje bruin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef cul_non_kul het volgende:
@ Steer, bij de Etos nog even een lagere factor halen voor na de eerste zonneperiode, je huid went snel genoeg aan deze voorjaarszonVergeet overigens niet de Aftersun in huis te halen, wel zo prettig voor je huid na een zonnige dagje
OMFGquote:
wauw! jeetje wat spannend/leuk!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga for sure naar Zweden!! Twee hele jaren lang!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noodlesoep..quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef latislos het volgende:
wat zal ik eens gaan koken? (snel en makkelijk)
domme vraag misschien maar ik heb dat gemist volgens mij: wat ga je doen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben echt nog steeds helemaal beduusd. Ik had er eigenlijk op gerekend dat het niet door ging, want dan zou de teleurstelilng niet zo hard aankomen. Toen ik las dat ik 'admitted' ben, stond ik echt even helemaal perplex!
Ik ga een master doen aan de universiteit van Uppsala. Een master in peace and conflict studies!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
domme vraag misschien maar ik heb dat gemist volgens mij: wat ga je doen?
Ik ben een groenten of kip liefhebber, Rtificial een kerrie en Tandooriquote:
dat klinkt bijzonder zegquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga een master doen aan de universiteit van Uppsala. Een master in peace and conflict studies!
Hoera!! Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd trouwens AKnynke!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ga een master doen aan de universiteit van Uppsala. Een master in peace and conflict studies!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:09 schreef AKnynke het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Maar ik wel!quote:
Ik denk dat je gewoon ouderwetse pech hebt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar ik wel!![]()
Dus als er een Zweden-meet komt, dan verwacht ik dat jullie de alcohol meenemen!
lolquote:
goeie oplossing!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef latislos het volgende:
[..]
lol
ok ik ga dus nu bij een vriend nassen die sinds een tijdje ook in de hofstad woont![]()
L4t0rzzzz!!!!111!!!!1
Was de cassière zo leuk ja?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:45 schreef Leonoor het volgende:
Nynke, gefeliciteerd!![]()
Ik doe alleen even een tvp want gazo hockeyen en mijn strakke planning is zwaar in de war gestuurd doordat ik alweeeer mijn sleutels bij de kassa van de AH heb laten liggen en daar pas bij de voordeur achter kwam.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, het is officiëel. Vanaf vandaag woon ik wettelijk gezien weer bij mn ouders. Hoezee.
Leinemeid.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ok, het is officiëel. Vanaf vandaag woon ik wettelijk gezien weer bij mn ouders. Hoezee.
Op naar een nieuwe eigen woning?quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, daarom doe ik het nu ook nog. Ik ben nog maar sinds 2005 ongeveer echt actief bezig met het aanschaffen van mooie boeken (daarvoor kocht ik wel regelmatig een boek, maar de bibliotheek werd echt geplunderd door mij). Zodoende is het nu nog goed te doen voor mij. Als ik dat over tien jaar of zo zou moeten doen zou ik gek worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
144 boeken maar?
Jeetje...wat weinig. Als ik hier alle wanden vol en andere boekenkasten zou moeten invoeren in een systeem of zo, dan ben ik weken bezig met alle titels.
Als je er niets mee gaat doen is het ook echt volstrekt nutteloos. Maar aangezien ik er wél wat mee doe en ga doen, is het voor mij wel zinvolquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel boeken ik heb; ik heb vorig jaar een heleboel weggegeven. En als ik ergens geen zin in heb is het wel om al mijn boeken in te voeren in een computersysteem waar ik verder nooit iets mee zal doen.
Bluezz doet een dutje na haar lange drukke werkdagje en ik heb bij de lokale poelier Provencaalse kip gehaald om te eten: stukjes kip met broccoli en pijnboompitten, uien, champignons en veul knoflook om te roerbakken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:34 schreef Oblivion het volgende:
Golfer en Bluezz, waar zijn jullie gebleven?
Wat heb je besloten te kopen en te maken?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef octopussy het volgende:
Tof LL en CF![]()
Isa, ik nodig je hierbij uit voor een weekendje kamperen in Zeeland. Gaan we je leren duiken![]()
Het wordt lekker weer komend weekend![]()
![]()
quote:
en wil het een beetje lukken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
in de wijnerij dan (aan de koude rosado)
zit een beetje te marktplaatsen, kijken wat er aan tegelsoorten te vinden is en tegen welke prijs...ik heb nog een stukje tuin te bestraten
er is genoeg aanbod, maar teveel restpartijen (te weinig m2) of erg duur (ontdek ik tot mijn schrik)quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Oblivion het volgende:
Kut kan op z'n tijd best lekker zijn... (Voor een hetro man dan...)
*wijst....naast je...quote:
Ja!!! Kut met peren!!!!!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef Oblivion het volgende:
Kut kan op z'n tijd best lekker zijn... (Voor een hetro man dan...)
Sssttt!! Je bent een slecht voorbeeld voor de kinderen!quote:
Mijn kind is niet thuis tralalalala! Tot vrijdag niet, tralalalala!! (eigenlijk weet ik nu al dat ik haar morgenmiddag al ga missen, maar goed).quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sssttt!! Je bent een slecht voorbeeld voor de kinderen!![]()
Heb je dat trouwens wel eens heel hard uit het raam van een auto geschreeuwd?
Ja, nu wel weer. Lekker fris gedouched.quote:
Nooit gegeten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
Avond
iemand toevallig ooit bij mediacafe de plantage gegeten ? Waar DWDD, P&W etc wordt opgenomen.
Wij gaan er morgen eten voordat we de uitzending van DWDD bijwonen
http://mediacafeplantage.nl/ ze hebben er ook een menukaart voor deze week
Ik ga het morgen proberen, in de spits als ik naar het werk rijd, oke??quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Mijn froepeltje huppelt nog wel rond en is beginnend lezer...
En dat uit die auto....dat werkt heel bevrijdend...
Thx, het is alweer wat gezakt. Wat is het toch fijn dat er zulke lieve mensen zijn op internetquote:
*grinquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:38 schreef latislos het volgende:
Kerk wil verbod op naaktfestival
nu snap ik waarom DE naar Sicilie gaat
JAAAAAAA! En dan foto's schieten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga het morgen proberen, in de spits als ik naar het werk rijd, oke??
Ja ja, wie gaat er met een fris gewassen ... naast hem zitten?quote:
Moeten we wel een leuk plaatsje krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nooit gegeten.
Wat leuk, borissie, ik ga je spotten
quote:
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Au. Mijn face peeling met fruitzuren brandt.
Is dat dan wel goed?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Au. Mijn face peeling met fruitzuren brandt.
Isa. Maar die moet zo weg om te werkenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:36 schreef Oblivion het volgende:
*reclame!
Zit the weddingplanner te kijken... wie nog meer?
quote:
Morgen zie ik *haar* weer, eerste keer na de date waarvan ik nog steeds geen idee heb hoe het nou gegaan is en welke domme dingen ik heb gedaan dat ze me helemaal niet meer ziet zitten ofzo.quote:
Nee ik heb de tv nog niet aangehad. Ga zometeen eens ff kijken of er nog iets op is..........quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:36 schreef Oblivion het volgende:
*reclame!
Ja, dat is jammer als ze vakantie hebben...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik moet morgen erg vroeg gaan werken en zowel Bente als oma is van het uitslapen zeg maar.....En daar wordt ze in de loop van de ochtend opgehaald door een vriendin van me die met haar gaat zwemmen en daar mag ze dan 's avonds ook slapen.
En moeders maar werken
Hè Sher...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morgen zie ik *haar* weer, eerste keer na de date waarvan ik nog steeds geen idee heb hoe het nou gegaan is en welke domme dingen ik heb gedaan dat ze me helemaal niet meer ziet zitten ofzo.
'k zal het haar morgen eens vragen.
* Stereotomy Feedback formuliertje uittypt in Word
Had je haar nog ge-smst?quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morgen zie ik *haar* weer, eerste keer na de date waarvan ik nog steeds geen idee heb hoe het nou gegaan is en welke domme dingen ik heb gedaan dat ze me helemaal niet meer ziet zitten ofzo.
Nee, dat je niet morgen met vellen erbij zit...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I surely hope so
And don't call me Shirley![]()
Steertje schat, gewoon vragen wat er aan de hand is, da's het beste!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
No .. zit ff te joetjoepen op wedstrijden K1 en lethwei ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:36 schreef Oblivion het volgende:
*reclame!
Steerquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt. Ze is 2 dagen na de date op vakantie gegaan, en ik heb de ochtend van haar vertrek haar nog een goede reis gewenst. Geen reactie op teruggehad, weet 99% zeker dat SMSje is aangekomen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hè Sher...![]()
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar heeft ze nooit meer terug gesmsed?
Klopt, ik heb mijn uiterlijk laten verslonzen de afgelopen 4 jaar en ben een klein beetje doorgeslagen in mijn inhaalslag.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:42 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Had je haar nog ge-smst?
Enne, niet jouw eigen gedachten vooruit laten lopen op iets waarvan je niet weet of het zo is ... gewoon open en positief tegemoet treden, werkt het beste.
btwje bent ook wel grappig jij, met je ijdelheidspeelinkje ..
Net peeling eraf gewassen, mijn gezicht is nog compleet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, dat je niet morgen met vellen erbij zit...
Nou, Steertje zal morgen gewoon wie immer vrolijk zijn tijdens de repetitie, en als ik merk dat ze me ontwijkt oid dan zal ik haar wel vragen of ik haar diep en innig gekwetst heb door het etentje te betalen en haar naar huis te fietsen na het etentje. TMF generatie... pijpen voor een Breezertje maar hoffelijkheid ontvangen, ho maarquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steertje schat, gewoon vragen wat er aan de hand is, da's het beste!
Nee, daar word ik inflexibel van. Ik red me wel ter plekke.quote:Heb je al een scenario voor als ze er niet is morgenavond??
Ik heb mijn quirks en als die door slechte karma op een avond allemaal tegelijk manifesteren jaag ik zomaar een leuke meid weg hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Steerze vindt je vast erg leuk. En als ze dat niet vindt, is ze gek
Kut, het meest veelzijdige stukje vleesquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Nah, niks terug krijgen is gewoon KUT.
Daar hebben we kutje weer....
*stil*quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb mijn quirks en als die door slechte karma op een avond allemaal tegelijk manifesteren jaag ik zomaar een leuke meid weg hoor.
Maar 't is eigenlijk ook wat ik vorige week zei: ik ben na de date (okee, na het verzonden SMS'je) veel kalmer geworden dan die hectische week daarvoor, want ik ben me gaan realiseren dat wat echt, echt het belangrijkste is... is dat ik weer iets kan voelen voor een andere vrouw. Dat er leuke vrouwen op de wereld bestaan waar je je druk om kan maken. Dat je je weer verliefd kan voelen, dat je geen hap door je keel krijgt. Dat je iemand die je leuk vindt na een paar weken van lafheid toch de moed bij elkaar geschraapt hebt om haar toch uit te vragen. Dat de date leuk was en dat je uren gezellig hebt lopen kletsen, dat ze zich mooi gemaakt heeft voor je, dat ze oprecht om je flauwste grappen lachte... maar dat er wellicht - en nu loop ik vooruit - iets is waardoor... tja. Iets.
Het hoeft niet de liefde van je leven te zijn die je weer uit een dal kan tillen. 't kan een toevallig voorbijkomend meisje zijn in een rood jurkje met witte stippen.
Maar dat kom ik morgen te weten.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb mijn quirks en als die door slechte karma op een avond allemaal tegelijk manifesteren jaag ik zomaar een leuke meid weg hoor.
Maar 't is eigenlijk ook wat ik vorige week zei: ik ben na de date (okee, na het verzonden SMS'je) veel kalmer geworden dan die hectische week daarvoor, want ik ben me gaan realiseren dat wat echt, echt het belangrijkste is... is dat ik weer iets kan voelen voor een andere vrouw. Dat er leuke vrouwen op de wereld bestaan waar je je druk om kan maken. Dat je je weer verliefd kan voelen, dat je geen hap door je keel krijgt. Dat je iemand die je leuk vindt na een paar weken van lafheid toch de moed bij elkaar geschraapt hebt om haar toch uit te vragen. Dat de date leuk was en dat je uren gezellig hebt lopen kletsen, dat ze zich mooi gemaakt heeft voor je, dat ze oprecht om je flauwste grappen lachte... maar dat er wellicht - en nu loop ik vooruit - iets is waardoor... tja. Iets.
Het hoeft niet de liefde van je leven te zijn die je weer uit een dal kan tillen. 't kan een toevallig voorbijkomend meisje zijn in een rood jurkje met witte stippen.
Maar dat kom ik morgen te weten.
De eerste goede gevoelens zijn er al, nu die twijfel uitschakelen over of je niet iets hebt gedaan om haar weg te jagen.... je ziet haar morgen toch? dan heb je haar klaarblijkelijk niet weggejaagd .. Go for itquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb mijn quirks (...) jurkje met witte stippen.
Hmm da's misschien wel een goeie om nog even te kijken voor het slapen gaan. Thx voor de tip! En ik zeg ook vast weltrusten want ik val vast in slaap op de bank!quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees
Je hebt me nog nooit ontmoet, en ik kom geschreven veel beter over dan wat er doorgaans zonder na te denken uit mijn mond komt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En wat Leintjuh zegt: Niet? Dan is zij gek!
Nou, we hebben toneelles weer morgen voor de eerste keer na de date.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:00 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
De eerste goede gevoelens zijn er al, nu die twijfel uitschakelen over of je niet iets hebt gedaan om haar weg te jagen.... je ziet haar morgen toch? dan heb je haar klaarblijkelijk niet weggejaagd ..
Televisie op de slaapkamer een optie? ligt lekkerder en je schrikt niet midden in de nacht wakker in een onmogelijke kronkel in de bank geplooidquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm da's misschien wel een goeie om nog even te kijken voor het slapen gaan. Thx voor de tip! En ik zeg ook vast weltrusten want ik val vast in slaap op de bank!
Trusten Tezz.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm da's misschien wel een goeie om nog even te kijken voor het slapen gaan. Thx voor de tip! En ik zeg ook vast weltrusten want ik val vast in slaap op de bank!
Hmm, ik kom al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang op het internet en heb er niet vaak naast gezeten wat voor persoon er achter de pc zit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit ontmoet, en ik kom geschreven veel beter over dan wat er doorgaans zonder na te denken uit mijn mond komt.toch bedankt
![]()
quote:
Nou, we hebben toneelles weer morgen voor de eerste keer na de date.
Tja. Als ze het niet ziet zitten heeft drinken ook geen nut en gaan we een paar ongemakkelijke toneelweken tegemoet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:08 schreef cul_non_kul het volgende:
Xqs Steer, dat had ik even gemist ...
Je merkt het dan wel bij binnenkomst en wanneer jullie blikken elkaar kruisen.
Mss kun je na de les wat met haar gaan drinken ...
Zet dan je naam onder je SMS lieverd, ik kreeg al stalker-stressquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
zie daarvoor profiel trouwens.. dan sms ik je even
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar is het wel zo, dan is het beter het uit te spreken met elkaar (je zou wat je zoëven schreef haar kunnen vertellen en haar kunnen bedanken dat ze dat mogelijk heeft gemaakt voor je, je stelt je er kwetsbaar en eerlijk mee op en dat laat haar waarschijnlijk met juist een goed gevoel verder gaan (je complimenteert haar immers en maakt haar belangrijk) en heb je geen ongemakkelijke toneelweken) ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja. Als ze het niet ziet zitten heeft drinken ook geen nut en gaan we een paar ongemakkelijke toneelweken tegemoet.
Heb je al een beetje het Saab, Volvo, H&M en Ikea-gevoel /?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Opzich interessante lezing, jammer dat de beste vent steenkolen engels (en dan op z'n duits) sprak.
Hij had wel een rete interessant verhaal.
En ik ga naar Zweden!![]()
K loop werkelijkwaar de hele tijd tegen mezelf te zeggen: "Godverdorie Nynke, je gaat naar Zweden!"
Zal ik alvast een topic openen in KAA?
Nee, nog niet. Vind het wel heeel spannend! Toen ik me aanmelde leek het nog zover weg, en nu komt het zo snel dichtbij!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:21 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Heb je al een beetje het Saab, Volvo, H&M en Ikea-gevoel /?
Congratz nogmaals
Joh ... Steer, kap er eens meequote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het een heel, heel, heel, heel slecht idee is om iemand Ms. Rebound-in-the-mind te bombarderen na een date die blijkbaar aan het eind de mist in ging.
Waar ik het wel mee eens ben, en mijn nieuwsgierigheid ook, is te weten waarom precies het misging. Of er gewoon geen vonk was (want dat kan ook) of dat er iets gebeurd is waardoor ze zich totaal niet meer op haar gemak voelde. Sommige vrouwen denken dat je haar gelijk wil aanranden als je haar aanbied naar huis te gaan.Maargoed, misschien had ik me ook niet zo assertief moeten opstellen. But that's me, zo ben ik opgevoed, dat is mijn idee van correct zijn.
Je zult er vast een geweldige tijd hebben en een mega-ervaring rijker terugkomen, als je nog terugkomt. Iig, het zij je gegundquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Vind het wel heeel spannend! Toen ik me aanmelde leek het nog zover weg, en nu komt het zo snel dichtbij!
Nee, wat hij moet doen is gewoon niet zo piekeren, en morgen gewoon maar zien hoe het is. Niet meer, niet minder!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Joh ... Steer, kap er eens mee, je doet alsof je 100% zeker weet dat het een mislukte date was ...
Wees eens even positief (ofwel niet zo onzeker) en kijk het eerst eens aan morgen ...
Morgen zal blijken waar je staat en dan kun je altijd je vragen nog stellen (ik zou overigens eerder zeggen wat ik je zonet vertelde ipv een evaluatie te houden)....niet op voorhand een doemscenario volgen, daar ben je niet bij gebaat en zij ook niet, ongeacht de uitkomst morgen...
Zo ... even streng zijn voor je !!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Je zult er vast een geweldige tijd hebben en een mega-ervaring rijker terugkomen, als je nog terugkomt. Iig, het zij je gegund
CNK je slaat de spijker op zn kop. Steer, je bent gewoon leuk en stress niet zo johquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Joh ... Steer, kap er eens mee, je doet alsof je 100% zeker weet dat het een mislukte date was ...
Wees eens even positief (ofwel niet zo onzeker) en kijk het eerst eens aan morgen ...
Morgen zal blijken waar je staat en dan kun je altijd je vragen nog stellen (ik zou overigens eerder zeggen wat ik je zonet vertelde ipv een evaluatie te houden)....niet op voorhand een doemscenario volgen, daar ben je niet bij gebaat en zij ook niet, ongeacht de uitkomst morgen...
Ontspan Steer,alles komt goed. En als hetniet goed komt is het haar verlies hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat het een heel, heel, heel, heel slecht idee is om iemand Ms. Rebound-in-the-mind te bombarderen na een date die blijkbaar aan het eind de mist in ging.
Waar ik het wel mee eens ben, en mijn nieuwsgierigheid ook, is te weten waarom precies het misging. Of er gewoon geen vonk was (want dat kan ook) of dat er iets gebeurd is waardoor ze zich totaal niet meer op haar gemak voelde. Sommige vrouwen denken dat je haar gelijk wil aanranden als je haar aanbiedt naar huis te gaan fietsen.Maargoed, misschien had ik me ook niet zo assertief moeten opstellen. But that's me, zo ben ik opgevoed, dat is mijn idee van correct zijn.
Doemscenario's spelen zich alleen in mijn hoofd af, dat laat spontaniteit af om de realiteit af te handelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:28 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Is dat niet een erogene zone?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:32 schreef Leonoor het volgende:
Ik heb net heel fanatiek gehockeyed maar nu echt al een week last van spierpijn IN mn oksel (jaja....) sinds dat gekke survivallen. Gaat dat ooit over?
Het doet zo'n zeer dat ik nu alleenmet links typ, ik word er niet echtwarm van...quote:
Buddha says: "a problem solves itself'quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doemscenario's spelen zich alleen in mijn hoofd af, dat laat spontaniteit af om de realiteit af te handelen.
Geloof het of niet, dit is al een factor 1000 rustiger en minder over nagedacht dan vorige week, en zoals ik zei, ik voel me gewoonweg kalm.voor mijn doen
Heb zin in morgen, geurtje ook al uitgekozen, lama komen.
Als het al een week duurt heb je een spier verrekt of misschien een klein scheurtje erin. Is het een idee om naar de dokter te gaan nu het toch niet zo druk is op het werk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het doet zo'n zeer dat ik nu alleenmet links typ, ik word er niet echtwarm van...
Ik vertrouw geen gasten met een BMI boven de 40.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Buddha says: "a problem solves itself'
Geniet morgen gewoon, that's the spirit, de rivier volgt altijd zijn eigen stroom![]()
Nynk & Lein
Ah, mens dat klinkt heul niet goed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het doet zo'n zeer dat ik nu alleenmet links typ, ik word er niet echtwarm van...
Bij de gratie gods!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gvd
Ehm, was het niet gewicht / lengte in meters ^2?quote:
Wat ist?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb verdomme gewoon zin om alles kapot te maken. met een bijl. zo.
Nou dan zal ik het maar vragen:quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb verdomme gewoon zin om alles kapot te maken. met een bijl. zo.
Dan zou ik letterlijk 2x zo veel wegenquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vertrouw geen gasten met een BMI boven de 40.
Jullie hebben daar nooit zin inquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou dan zal ik het maar vragen:
Wat is er aan de hand?
Ik ging voor 't eerst meetrainen bij mijn nieuwe teamquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, mens dat klinkt heul niet goed!
Je had er last van en je bent toch gaan hockeyen?
Je werd gelijk gestraft!quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:53 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik ging voor 't eerst meetrainen bij mijn nieuwe teamMaar nu ga ik een week lang rustig aan doen, echt
Niet echt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jullie hebben daar nooit zin in
Soms, maar ik heb een stoot- en trapzak, dat lucht op ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
PMS-aanvalletje ofzo?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Er is niet echt iets, ik kreeg in eens een woedeaanval. Wou de laptop op de natuurstenen smijten. De serre kapot hakken net als de jacuzzi en de spiegel reflex camera en de teakhouten tafel en de motor in de fik steken. Gewoon zo een vlaag. En dan denk ik heel hard aan leuke dingen en dan gaat 't weg
Klinkt alsof jij een half jaartje naar India moet om daar even sober tussen de sloppenwijken te leven.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Er is niet echt iets, ik kreeg in eens een woedeaanval. Wou de laptop op de natuurstenen smijten. De serre kapot hakken net als de jacuzzi en de spiegel reflex camera en de teakhouten tafel en de motor in de fik steken. Gewoon zo een vlaag. En dan denk ik heel hard aan leuke dingen en dan gaat 't weg
Kijk, kijk, dat bedoel ik, je agressie ff kwijt raken ..quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga morgen avond sinds twee weken weer muay thaienzoo een zin in
Nou ja, het sukkelt al een week, alleen nu doet het extra au. Ik ga het maar proberen met calcium-magnesiumpillen, die schijnen spierherstel te bevorderen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je werd gelijk gestraft!
Arme jij.
Heb je arnicazalf ofzo in huis?
Lekker erop smeren en dan inderdaad je rust nemen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij een half jaartje naar India moet om daar even sober tussen de sloppenwijken te leven.
nee, dan zijn al mijn mooie spulletjes gelijk kapot en dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:58 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Kijk, kijk, dat bedoel ik, je agressie ff kwijt raken ..
op een verantwoorde manier, wat je eerder voorstelde was een minder goed idee ..
Gooie het er maar uit ...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]![]()
Nee het was iets met een perfecte dag met m'n ouders en dat ik net te horen kreeg dat ze een mega feest gaan houden net in de 10 dagen paar jaar die belangrijk voor mij zijn en waar ik even goed moet slapen en zo. Maar ja ik ga wel in een hotel. Ik ga natuurlijk niet hun dag verpesten voor wat voor mij belangrijk is.
En m'n beste vriend geeft dat weekend ervoor de jaarlijkse barbecue met al onze vrienden. Leuk.
BEDANKT VOOR HET REKENING HOUDEN EN KRIJG NU ALLEMAAL MAAR DE KANKER
zo. dat lucht opbedankt.
Het ging er vooral om dat het niet mijn spullen warenquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
nee, dan zijn al mijn mooie spulletjes gelijk kapot en dan?
O dat is m'n laatste kans m'n leven wat minder mislukt te maken. Zodat ik eindelijk een studie kan doen. Een baan kan krijgen. etc.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:03 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Gooie het er maar uit ...
wat is er zo belangrijk aan precies die dagen voor je, als ik mag vragen?
Examenstress?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O dat is m'n laatste kans m'n leven wat minder msilukt te maken.
Dramaqueen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
BEDANKT VOOR HET REKENING HOUDEN EN KRIJG NU ALLEMAAL MAAR DE KANKER
zo. dat lucht opbedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |