Ik had HIJ getypt maar ik heb het veranderd omdat ik dacht dat Pollewop meer een vrouwtjesnaam is.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ten eerste!
is het een HIJ!![]()
(ja ik weet t hij ziet er enorm gay uit met al dat haar)
en verder; nee
[ afbeelding ]
zo is ie gemaakt gewoon
Dat is inderdaad een naarling....quote:
dat aanraken, nee, bah.. dat vind ik ook nietsquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gecondoleerd, sterkte Motorbloempje!
Ik ging eigenlijk ook nooit kijken, maar bij mijn schoonvader en oma afgelopen december ben ik toch geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, maar het voelde gewoon of ik het moest. Niet dat ik er spijt van heb gehad hoor. Bij mijn oma heb ik zelfs de ksit dicht gemaakt. Aanraken echter, dat vind ik niks.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had HIJ getypt maar ik heb het veranderd omdat ik dacht dat Pollewop meer een vrouwtjesnaam is.
Klassieke pers is hetquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
DarkElf, Je kater is koel! Welk ras is dat?
Slapen met Muis
Ik dacht eigenlijk aan de Eftelingquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:03 schreef AKnynke het volgende:
He bah MoBlo, sterkte! En Rene natuurlijk ook!
Men, wat gaan jullie snel. Een mens kan ook niet even werken!
In het kader van "je moet bijna in een bikini passen" gezond lunchen: fruitsalade en yoghurt.
Isa: m'n moeder zit in spanje zondag, dus die ga ik niet opzoeken. Niet zo ehel veel plannen. Wou je nog meer grot-gidsengaan versieren?
werkelijkwaar een geweldig top idee!quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan de EftelingSchijnt altijd best rustig te zijn met moederdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |