abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58681007
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je daar de bijbel voor nodig
[..]

Je weet best wat ik bedoel. Wie bepaalt de inflatie. Wie bepaalt de belastingen. Elk land heeft schulden schulden schulden bij de Wereldbanken. Zoek dat maar eens fijn uit. Wie de echte geldwolven zijn. DAt soort instellingen staan boven de wet.
Ik heb (wél?) Havo-Economie gehad.
quote:
[..]

het blijkt dus een farma-olie kartelbende te zijn. Een niet eenmansgek met wat handlangers die denkt dat één bepaald ras wegmoet.
Blijkt dat zo? Waar?

(Overigens vind ik dit een directe belediging voor een hoop mensen)
quote:
[..]
Nee geen verbeelding. Zoek maar fijn wat verder en dan dus niet alleen de bekende orthodoxie artikeltjes. De hypothese heeft zo veel mancos.
Waar dan?!
quote:
[..]

je snapt het niet hè. Subliminaal worden we beinvloed. en niet zo klein beetje ook. Waarom denk je dat er miljarden in marketing word gestopt?
Ik snap het wel: Natuurlijk bestaat marketing om het koopgedrag van mensen te beinvloeden, maar dit kan je toch moeilijk misleiding of zelfs een complot noemen

Dit is weer een prachtig voorbeeld van het denken van een complottist (?); verbanden leggen die er niet zijn.
quote:
[..]

Al gore is een grote hypocriete leugenaar. Het zit toch echt allemaal anders dan dat hij met z'n FOUTE "ongemakkelijke waarheïd" probeert voor te schotelen.
Dus als een politicus (bewust of onbewust) met verkeerde cijfers komt is dat al gelijk een complot? Dan zal je het wel druk hebben

Al Gore is gewoon een man die naar een nobel doel streeft, maar wat twijfelachtige cijfertjes gebruikt. Er zijn genoeg andere rapporten te vinden die een realistischer beeld geven van de situatie. Overigens nog steeds geen rooskleurig beeld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')