Zijn die dan ook al wakker?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:45 schreef rudedeltadude het volgende:
nee,
de ochtenddienst heeft het van de avonddienst overgenomen
en hoe zal hij er op dit tijdstip uitzienquote:
wat schuift het trouwens?quote:
Ik geeft toch echt de voorkeur aan polynesische schelpen of een Algerijnse ruilhandelschaapquote:
sneeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
sneeuwHOAX! 'T is hartstikke warm man! Waar zie jij sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is afgesloten bij essent kabelcom omdat hij zijn rekening weer eens niet heeft betaaldquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:42 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
HOAX! 'T is hartstikke warm man! Waar zie jij sneeuw?
You lack teh funneh.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef nieuws. het volgende:
tongtongtongtongtong
Heey, jij verkoopt toch tongtongpoezen!? Ik wil 1 tongtongCruiseControl!
* krijgt visioenen van eenzaam manneke met lange tong die met allerlei prullen en oranje muts op aan de kant van de weg zit te wachten op klandiziequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef iuvenis het volgende:
Hij dacht dat het vandaag koninginnedag was... rofl rofl rofl....
Ik vond dat dit geintje wel thuishoort in dit topic...
steuntje in de rug zo nu en dan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |