quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:09 schreef Cothen het volgende:
a) niet stressen
b) alles opdezelfde plek neerleggen.
c) slotje.
Als je veel stress hebt kun je je misschien vergrijpen aan kleine kinderen priester, schijnt te helpen in jullie kringenquote:
www.eyewish.nlquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef de_priester het volgende:
Hey
Even een klacht: Ik ben verdomme altijd ALLES kwijt! Jezus! En dan ook altijd op het laatste moment. Nu ben ik bijvoorbeeld men portemonnee met alles-er-in-kwijt, een frigging half uur aan het zoeken, en moet em wel hebben anders kom ik weer niet op men sollicitatiegesprek aan. Geen pasjes, geen ov, geen ID....
En uiteindelijk ligt ie dan ook gewoon MIDDEN OP MEN BUREAU!
Dikke stress!
klacht: altijd alles kwijt zijn en veel te veel stress daardoor oplopen!
Server niet gevondenquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
www.eyewish.nl
www.leergvdeensnederlandsschrijvenanalfabeet.nl
laat me raden, jij bent hier nieuw?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:01 schreef FB14 het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.leergvdeensnederlandsschrijvenanalfabeet.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
he wat?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:01 schreef FB14 het volgende:
[..]
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.leergvdeensnederlandsschrijvenanalfabeet.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Het probleem ontstaat dan als er andere mensen in hetzelfde huis als jij wonen die vinden dat jouw spullen ergens anders moeten liggen dan de plek waar jij ze altijd neerlegt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:18 schreef OA het volgende:
Hmmm, mja, bekend probleem...![]()
Best wel kut... Oplossing: altijd alles op dezelfde plek leggen.
Van wie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef de_priester het volgende:
men portemonnee
Nee hoor, dit is mn 5e useraccount al, ik word elke keer gebloktquote:
Ja dat dus, terwijl alles gepland is toch alles net op het laatste moment kwijt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:48 schreef Damzkieee het volgende:
Terechte klacht.
Ben ook altijd op het laatste moment alles kwijt. Terwijl ik vooraf alles goed gepland heb
ik wijt het aan de kabouters.... kutbeesten!quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Dat zijn elfjes die lopen te kutten.
www.leergvdeenseenfatsoenlijkelinktemakenopfokachterlijkedebiel.nlquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
>>eyewish<<
www.leergvdeensnederlandsschrijvenanalfabeet.nl
Tuurlijk, ik ga net zo goed op men spelling letten op fok als dat ik op een cv zou doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Van wie?
Het is "mijn" of "m'n".
Hoop niet dat je je CV zo hebt opgestuurd zonder spelling check
ot: Ook vaak iets kwijt
23. jij raakt nooit wat kwijt?quote:
nee nooitquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:51 schreef de_priester het volgende:
[..]
23. jij raakt nooit wat kwijt?
oh, en dan van die mensen die zeggen: waar heb je em voor het laatst gelaten / gezien
ligt eraan hoe groot dat pilsje isquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef de_priester het volgende:
zou 1x per dag een pilsje genoeg zijn? nah....
Ik wou net zeggen, een priester en dan zo'n OP..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:29 schreef Het_hupt het volgende:Wat een taalgebruik, en dat van een priester
En vrolijk is ie ook niet!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, een priester en dan zo'n OP..
Als je het snapt, dan gaat dat toch vanzelf?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
Tuurlijk, ik ga net zo goed op men spelling letten op fok als dat ik op een cv zou doen![]()
achterlijke taalpurist-megool
ja dat dus. en dan gaat je hart in je keel hangen en overuren makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:30 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het gevoel altijd zo kut. ineens krijg ik het heel erg benauwd en dan heel erg zenuwachtig in je zakken voelen of ie er miss ligt.
en dan ren je net een keer naar de bus, pak je in alle haast je portemonnee uit je tas, je ov uit je portemonnee en stop je je portemonnee weer in je tas. Je laat je ov kaart zien, laat je ov kaar ongemerkt in je jaszak glippen, en de volgende keer ben je weer helemaal over de zeik omdat je ov niet in je tas-waar-al-je-spullen-altijd-inzitten zitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef Fancy_Me het volgende:
Altijd dezelfde tas meenemen met die spullen die je het hardste nodig hebt en dus echt niet moet vergeten![]()
Opgelost
Ja, maar dan ben je ook gewoon te dom om iets op dezelfde plek op te bergen als waar je het vandaan haalt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:13 schreef de_priester het volgende:
[..]
en dan ren je net een keer naar de bus, pak je in alle haast je portemonnee uit je tas, je ov uit je portemonnee en stop je je portemonnee weer in je tas. Je laat je ov kaart zien, laat je ov kaar ongemerkt in je jaszak glippen, en de volgende keer ben je weer helemaal over de zeik omdat je ov niet in je tas-waar-al-je-spullen-altijd-inzitten zit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:18 schreef Knekwurst het volgende:
Jeugddetentie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |