Mijn persoonlijke mening is dat je wel heel erg aantrekkelijk wordt als je Brian neerhoektquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Amanda wilt zijn![]()
Ricardo vindt dat dit pas echte mannen zijn, wat een bullshit, tijdens het sparren van Brian en Dinos postte iemand dat hier ook al. Alsof je alleen een echte vent bent als je kickbokst
Daar ben ik het van harte mee eens!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat je wel heel erg aantrekkelijk wordt als je Brian neerhoekt
Lebasi, wie is dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lebasi dan?
Bedankt Disana![]()
Wat is er met de stem van Claire gebeurt? Ik dacht even dat er iemand anders zat.
Natuurlijk is het onbegrijpelijk dat het hokje dit sparren door laat gaan, dat gaat natuurlijk volledig uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... belachelijk dat dit plan van Brian door mag gaan.
Huub zegt net dat tie al flipt bij 1 klap..... en Brian loopt zich al 2 dagen te verkneukelen op iets dat vrijdag gaat gebeuren
Dit is vragen om problemen (maar dat ze niet zo snugger zijn in het hokje is allang duidelijk)
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening is dat je wel heel erg aantrekkelijk wordt als je Brian neerhoekt
Mooie OPquote:
Ooooooohhhh.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie OP![]()
Lebasi was een reactie op Akveor
Akveor - Roevka
Isbabel - Lebasi
Geintje dus
Ik ben bang bang dat de sms-finale helemaal niet eerlijk zal verlopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Ach dit is toch David vs Goliath.
Indien er notarieel toezicht is blaast Huub op 22 mei Brian met smsjes helemaal van de kaart.
De dombo's die deze maand voor Brian hebben gesmst lach ik echt uit.
Huub heeft nog wat cp'tjes liggen en krijgt er nog wat bij maar het is echt wisselgeld.
Er zit ook helemaal geen strategie achter wat betreft de smsjes voor Brian, wie wil hij nog gaan uitnodigen de hele Kubatz clan is daar al over de vloer geweest en Dellie heeft met moeite haar zusjes bereid gevonden om langs te komen om maar te zwijgen van zogenaamde vriendinnnen.
Er kwam ene Samantha binnen die Amanda al 2 jaar niet gesproken had, dat zegt genoeg over Amanda's vriendenkring (als je wint heb je vrienden).
Mijn idee. Ik bedoel dat ik het met je eens ben. Huub wint DGKquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Huub maakt een gebaar naar Jaap, deze popoll is rigged 100%
Expres laag voor Huub om zo smsjes te ontlokken.
Wat zijn dat ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft switches....
Een soort van epileptische aanval als hij naar K1-gevechten kijkt?quote:
Daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:59 schreef yellowfirst het volgende:
Brian kan zich (weer?) mooi belachelijk maken in het sparren met Huub (een mager schriel manneke zonder kick-boks ervaring) en voorheen steeds zeggen: "maar hij was15 kilo zwaarder!" in zijn laatste sparring met Dino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |