Ies biologie. Ouderschap maakt een stofje in de hersenen los waardoor ouders gaan denken dat hun kind het allermooiste van de wereld is, ook al heeft het twee horrelvoetjes, een haakneus en een bochel. Het zou ook evolutionair niet verantwoord zijn als ouders hun kind zouden gaan afstoten omdat het te lelijk is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
Hallo,
Soms zie ik lelijke baby's (nee, niet alle baby's zijn mooi, ook al ben je een miniatuurmens, je kunt nog steeds lelijk zijn) en als ik naar de ouders kijk, dan snap ik waarom die baby's/kinderen zo lelijk zijn.
Als je niet moeders mooiste bent, dan weet je dat. Vaak is het soort-zoekt-soort, dus lelijkerds hebben vaak een lelijke partner. Deze mensen zijn lelijk en niet dom en weten dus heus wel dat hun kinderen lelijk zullen worden (tenzij er 1 of ander slapend schoonheidsgen opeens wél actie fwordt in het kind, maar dat is not very likely).
Ik heb hier ook wel eens lelijke baby's gezien, dus daarom stel ik hier mn vragen, maar sowieso mag een ieder zich in de discussie mengen.
1 Waarom neem je kinderen als je allebei lelijk bent? Je kunt het een kind toch niet aandoen om zoals jou erbij te moeten lopen zn hele leven? Doe je het alelenmaar omdat je zo graag een kind in huis wil?
Oh, ik had kennelijk maar 1 vraag
DIT IS EEN SERIEUZE TOPIC, MENSEN GAAN ZICH BELEDIGD VOELEN, MAAR DAT IS HUN PROBLEEM.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef rgras het volgende:
Het zijn geen lelijke baby's, maar lieve baby's.
Maar als ze zien dat ze zelf lelijk zijnen dus weten dat hun kind hoogstwaarschijnlijk lelijk zal worden, waarom nemen ze dan uberhaupt kinderen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ies biologie. Ouderschap maakt een stofje in de hersenen los waardoor ouders gaan denken dat hun kind het allermooiste van de wereld is, ook al heeft het twee horrelvoetjes, een haakneus en een bochel. Het zou ook evolutionair niet verantwoord zijn als ouders hun kind zouden gaan afstoten omdat het te lelijk is.
Ja, mooie theorie he? Twee mensen die zichzelf erg mooi vinden, of door de omgeving prachtig gevonden worden produceren dan dus de ergste gedrochten.quote:
Tsja, het is nou eenmaal de oerwens van veel mensen (kijk alleen al op dit subforum) om zich te willen voortplanten. En als ze zelf lelijk zijn, dan weten ze tenminste wel wat voor leven hun lelijke kind te wachten staat. Misschien niet altijd als eerste uitgekozen worden bij voetbal, maar nog steeds goed te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar als ze zien dat ze zelf lelijk zijnen dus weten dat hun kind hoogstwaarschijnlijk lelijk zal worden, waarom nemen ze dan uberhaupt kinderen?
Nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, mooie theorie he? Twee mensen die zichzelf erg mooi vinden, of door de omgeving prachtig gevonden worden produceren dan dus de ergste gedrochten.
want
+ en + = -
dus.
dan.
Zeker de lagere school niet afgemaakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, mooie theorie he? Twee mensen die zichzelf erg mooi vinden, of door de omgeving prachtig gevonden worden produceren dan dus de ergste gedrochten.
want
+ en + = -
dus.
dan.
top idee!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:26 schreef poemojn het volgende:
Misschien wil jij een stemcommissie opzetten op Fok? eens per week kunnen we onszelf komen showen en de cie beslist of er kinderen mogen komen?
Misschien omdat die kinderen dan wel het karakter hebben om gewoon te gaan werken, ipv 'overspannen' thuis te gaan zitten... Iemand zal toch het werk moeten doen lijkt mequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar als ze zien dat ze zelf lelijk zijnen dus weten dat hun kind hoogstwaarschijnlijk lelijk zal worden, waarom nemen ze dan uberhaupt kinderen?
Nee, maar ik zie er wel heel goed uit!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:28 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zeker de lagere school niet afgemaakt?
De mensen in deze topic weten niet eens waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien omdat die kinderen dan wel het karakter hebben om gewoon te geen werken, ipv 'overspannen' thuis te gaan zitten... Iemand zal toch het werk moeten doen lijkt me
te laat, je hebt er al een uitgepoeptquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien omdat die kinderen dan wel het karakter hebben om gewoon te gaan werken, ipv 'overspannen' thuis te gaan zitten... Iemand zal toch het werk moeten doen lijkt me
Ik help wel een handje!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
De mensen in deze topic weten niet eens waar je het over hebt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |