Tja als je een maandje niet smst en de maand daarop 2x zoveel is dat wel goed gespeeldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat Huub fans gewoon wachten tot het er iets toe doet, de finale
deze popupoll ging toch nergens om, contactpunten kunnen ze toch niets meer mee doen, dus waarom nu sms-sen
Ben blij dat ik dat ding niet heb op moeten vretenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:41 schreef akveor het volgende:
Ik baal van dat toetsenbord...
Maar dit is het perfecte scenario voor Huub.
Eerder had ik gedacht dat Amanda de hoogste zou zijn. Ik vind het top.
Nee is Huubfans geld uit de zak kloppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Kinga het volgende:
Redactie is Brian al op de winst aan het voorbereiden met deze PoPo uitslagen. Zo duidelijk als wat toch!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof het wel......Brian's fans wachten gewoon met smsjes sturen totdat het er echt toe doet, en dat is nu.....
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Jongens, er mist 1 procent.
43%
23%
15%
14%
4%
Ontdekt door mijn vriend.
Zou ook heel goed kunnen. Maar ik ben in ieder geval benieuwd hoe Brian met de druk om zal gaan de komende weken. Als hij geen druk voelt is het zeker dat hij weet dat hij in de finale zit en dat de hele zooi nep is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Dellie is er heilig van overtuigd dat of zij of Brian wint
Tot 100 tellen kunnen ze dus ook al niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
43%
23%
15%
14%
4%
Ik ookquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:48 schreef Katewalker het volgende:
De popipoll...![]()
Ik heb echt niet gestemd deze keer..ik zal wel gek zijn..de kans dat Huub de 15e weg gaat is mij te groot...ik denk dat veel Huub-fans dat hebben gedacht..
Ik stem de 22e wel...ruimschoots..tenminste..als Huub er dan nog in zit...
En dan....
Huub de winnaar van de Gouden kooi!
Eventueel kan het wel, als iedereen ..,2% had. Maar dit is de eerste keer dat er een procent ontbreekt, dus ik denk niet dat het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot 100 tellen kunnen ze dus ook al niet.
Precies.... deze PP stelde geen reet voor... het zet alleen de verhoudingen op scherp.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:48 schreef Katewalker het volgende:
De popipoll...![]()
Ik heb echt niet gestemd deze keer..ik zal wel gek zijn..de kans dat Huub de 15e weg gaat is mij te groot...ik denk dat veel Huub-fans dat hebben gedacht..
Ik stem de 22e wel...ruimschoots..tenminste..als Huub er dan nog in zit...
En dan....
Huub de winnaar van de Gouden kooi!
Het gesprek is briljant........Huub heeft een punt en A en B horen het niet, ze willen niet luisteren!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... deze PP stelde geen reet voor... het zet alleen de verhoudingen op scherp.
Had Jaap er geen 16 ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
43%
23%
15%
14%
4%
Ik geloof er geen barst van, echt niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geloof het wel......Brian's fans wachten gewoon met smsjes sturen totdat het er echt toe doet, en dat is nu.....
Ik heb heel duidelijk 15% gehoord. Even de vorige bladzijde nagekeken voor de zekerheid, en daar noteren nog twee users 15%. Moet dus wel kloppen.quote:
Als Brian de komende weken niet gestresst is de komende 2 weken verdenk ik hem ervan dat hij meer weet over de 15de. Maar het is idd het slechste moment om nu de populairste miljonair te zijn en dan zo overdreven blij te zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Het gesprek is briljant........Huub heeft een punt en A en B horen het niet, ze willen niet luisteren!
Geven we die ene % toch aan Liekequote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot 100 tellen kunnen ze dus ook al niet.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen barst van, echt niet.
Ik vind hem wel slim bezig: twijfel bij Amanda zaaien of ze voor Brian of voor haar eigen kansen moet gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub is goed bezig, hij weet het alleen niet....
Ah je past het woord tunnelvisie wel goed toe, niet zoals Brian die van alles maar zijn tunnelvisie maakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat fora voornamelijk uit Huubfans bestaan, die in hun eigen waarheid (een groot complot om Huub zwart te maken) geloven, wil niet zeggen dat de gemiddelde televisiekijker die tunnelvisie heeft.
Nee, die zien de streams niet..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat fora voornamelijk uit Huubfans bestaan, die in hun eigen waarheid (een groot complot om Huub zwart te maken) geloven, wil niet zeggen dat de gemiddelde televisiekijker die tunnelvisie heeft.
Desii haalde me van de week al bij de les. Over hoe Huub de finale ziet. Veel TV stemmers voor de langstzittende miljonair. Zo te zien kan Huub gelijk krijgen. Eerder denk ik een script... Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Brian of Huub gedumpt wordt. Misschien is het om de streamers te pleasen dat de focus niet alleen op Huub ligt (Ik had eerder al gedacht dat ze dat zouden doen maar dan via Amanda).quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub is goed bezig, hij weet het alleen niet....
All part of the script. Net als Huubs vreselijke act dat ze met z'n allen Brian eruit moeten gooien...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Brian de komende weken niet gestresst is de komende 2 weken verdenk ik hem ervan dat hij meer weet over de 15de. Maar het is idd het slechste moment om nu de populairste miljonair te zijn en dan zo overdreven blij te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |