Ze krijgen dan eindelijk info die ze al hadden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Huub en Claire hebben veel info gehad tijdens de chat.
Over ceepees delen en stelen, Ricardo is niet te vertrouwen, B wil kickboksen............
A en B hebben het de hele dag over ons en maken ons zwart.
Maar niet over het paarderukken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Over ceepees delen en stelen, Ricardo is niet te vertrouwen, B wil kickboksen............
nee amanda,,jaap en huub niet !!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Varen het volgende:
Brian: met 15 glazen alcohol in de week, ben je alcoholist.
Amanda: dan zijn wij allemaal alcoholist in DGK
Dan doen ze dat toch gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
B en A krijgen morgenavond info tijdens de chat dat de avond verstoord gaat worden door H en C.
Erg jammer.
Huub: streamers leg morgen de site van RTL plat, een mooie opdracht voor nowlive.
Dat werd ook wel gezegd, maar het leek net alsof iemand dat gewoon zei om brian belachelijk te maken. Dus ze deden het een beetje af als onzin..quote:
Maakt niet uit, de dreiging dat er iets gaat gebeuren is voldoende om de rat para te krijgen, denk maar aan zijn verjaardag en zijn para gedrag over het vermeende verpesten van zijn feestje...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
B en A krijgen morgenavond info tijdens de chat dat de avond verstoord gaat worden door H en C.
Erg jammer.
Huub: streamers leg morgen de site van RTL plat, een mooie opdracht voor nowlive.
Ligt eraan wat achter wil,Huub doet alles voor de show.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Marrije het volgende:
Rooie3, misschien gaat ie toch wel nee zeggen. Ík zou het wel begrijpen.
ze gaan vast tv kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef rooie3 het volgende:
Op de bank.Misschien wel de geldklopperij poll.
klopt, dat B&A een haatcampange voeren tegen huub.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:13 schreef Dark het volgende:
Oja de blinddoek.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de dreiging dat er iets gaat gebeuren is voldoende om de rat para te krijgen, denk maar aan zijn verjaardag en zijn para gedrag over het vermeende verpesten van zijn feestje...
Huub moet dat écht niet doen, Brian is niet te vertrouwen op dat gebied, die heeft een waas voor zijn ogen en slaat hem naar God, zeker weten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef beequeen het volgende:
Claire wil niet dat Huub gaat kickboksen met Brian, en terecht. Huub is er echter niet zo makkelijk vanaf te brengen, hij wil hem in zijn ballen trappen.
Klinkt leuk, gaat helaas niet lukken, cut the crap Huub.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:21 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt, dat B&A een haatcampange voeren tegen huub.
ik verheug me al op morgen als B&A aan de beurt zijn.
denk niet dat amanda zo rustig zal blijven onder al de kritiek, aangezien zij daar niet goed tegen kan.
en dan dat gefrustreerde hoofd van brian...zie het al helemaal voor me
Ik zeg: meteen maar dat potje sparren startenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Dementor het volgende:
Ze moeten allemaal op de bank gaan zitten binnen.
Waar gaat dit over...even gemistquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Dementor het volgende:
Erg jammer.
Jaap zegt het al die debiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Dementor het volgende:
Straks zegt de plasma "Miljonair Huub gefeliciteerd met uw motor rijbewijs".
Ik zie achter er echt voor aan.
En dus Breien bestempeld zichzelf als alcoholistquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef Varen het volgende:
Brian: met 15 glazen alcohol in de week, ben je alcoholist.
Pinata slaan is zoooo 2008.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaaaaaai aman ik word fucking kwaad voel fucking met me mee! *gooit computer kapot*.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef Dementor het volgende:
Vanavond een dropping zou wel super zijn dellie heeft zoveel drank op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |