Wat is er dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
Voor de liefhebbers !!! Kijk ff Jensen vanavond.Fucking briljant
# 675quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert of Noekie mag 't nummer invullen, ik kan er geen wijs uit worden waar we gebleven zijn.
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopenquote:
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten domquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop.. Gister ook bij Jensen. Maar sjesus ik wist echt niet dat er zulke mensen op deze aardkloot rond lopen
.. Zo fucking naief of godvergeten dom. Tis niet te filmen (oh ja toch wel )
Klopt maar je moet echt kijken... Tis echt hilarisch..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
# 675
En SC in de TT is misschien ook wel handig
En ook vervelend zo af en toe met z'n grappen die hij 20 keer herhaalt. Telefoonterreur was dan wel weer leukquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Jensen zelf eigenlijk al godvergeten dom
Die meiden zijn daar dus in het programma .. En vanavond de quize . En wat ik heb gezien over hoeveel eieren er in een dozijn zitten.. Kon er haast niet van slapenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Achja, had 2 afleveringen gezien, maar verwacht niet echt dat het DAMES worden
WAS jij dat !!! nou ga wel weer hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een TR aan gewaagd, en remlof is gearriveerd.
Jaja, done bij deze.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 postquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, een TR... wat ik al niet weet te veroorzaken met 1 post
Cum bucketquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
Niet nodig tis allemaal luchtquote:
En het probleem is??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
De godganse komplete FOK crew over mee heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |