Game on!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh moet ik op commando lieve dingen gaan zeggen? Prima
D_H: leuke knul, leuke auto
Steer: ontzettend lief, adorable.
Nynke: grappigen gezellig. Matcht goed bij D_H
P_F:mooi figuurtje, en dronken net zo gezellig als nuchter![]()
Bluezz: in het echt nog veel leuker dan online!!
golfer: het leuke vieze oompje dat iedereen mist met verjaardagen
Isa: bij verre de leukste vrouw bij wie ik OOIT in bed gelegen heb
Tezz: gezellig mens! Zelfs in 'die tijd van de maand'![]()
DE: Kook-godin. Voegt altijd iets gezelligs of leuks (dat bróód) toe
SOL: lief, lief, lief mens
CNK: wat een poepie
FW: zeer schattig.
Leonoor: ik heb een zwak voor slimme vrouwen. En ze is zo ontzettend gezellig op MSN![]()
latislos: Ontzettend leuke leuke vent. Gezellig, en getrouwd met de leukste vrouw uit de SC
CF: leuk, lief mens. Culinair begenadigd, creatief en gezellig. En getrouwd met de leukste bezette man uit de SC. Match made in heaven![]()
SHE: hilarisch mensmenselijk, herkenbaar, soms een beetje érg in voor een rel. Scherp af en toe!
Faithy: Prettig Gestoord. Hot Biker Chick!
MissHobje: Leuk als ze er is! Moet vaker langskomt![]()
beunkster: muzikaal onderlegde kokende man! Wat zoek je nog meer in een man, naast een studie aan Nyenrode?
Euc-: Je mist hem echt als ie er niet is. Hij schijnt ook nog eens heel goed te kunnen koken
MinderMutsig: ik heb me rot gelachen om je (niet zo lekkere?) groene duiven! En je post heel gezellig mee, hoewel ik het niet makkelijk vind om je samen te vatten in twee zinnetjes![]()
Wazzup Nynke?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:14 schreef AKnynke het volgende:
Bah, ik ben afgebrand!
quote:MinderMutsig: ik heb me rot gelachen om je (niet zo lekkere?) groene duiven! En je post heel gezellig mee, hoewel ik het niet makkelijk vind om je samen te vatten in twee zinnetjes![]()
![]()
k ben moe. moet nog koken, geen zin.quote:
Heh bah Steer. Ik heb net gegeten!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
En ik heb net voor het eerst in 4 jaar weer eens met een huisgenootje gegeten. De leuke, die stomme die kan in haar eigen rochel gaarkoken.
Dat buikje, daar wil ik wel van eten! Lekker bordje!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh bah Steer. Ik heb net gegeten!
Nyn, ik zal mn reserve-knuffel naar je toe sturenHij heeft alleen wel een stierennek.
[ afbeelding ]
Okee dus... dit is een lekker dingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh bah Steer. Ik heb net gegeten!
Nyn, ik zal mn reserve-knuffel naar je toe sturenHij heeft alleen wel een stierennek.
[ afbeelding ]
Z;n gezicht en z'n nek absoluut niet, maar z'n buikje, mm...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het geen lekker ding, SteerEcht niet.
Toblerone?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Voor beunkster:
Niet zo prachtig als jouw linkje met het kerkorgel, maar deze is wel apart
Goed, wat moet ik nu eten. De winkels zijn dicht.
Als je het hoofd, de stierennek en de ribbelbuik wegdenkt wel.quote:
Ik hou van zachte buikjes, waar ik mijn hoofd op kan vlijen en zacht, warm en comfortabel op kan snoezelen. Dit ligt te hard en oncomfortabel. Anatomisch interessant als je de intersectiones tendinae zo goed kan zien, that's it.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Z;n gezicht en z'n nek absoluut niet, maar z'n buikje, mm...
Ik ga zo maar eens een rondje hardlopen.
Geinigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Voor beunkster:
Niet zo prachtig als jouw linkje met het kerkorgel, maar deze is wel apart
Goed, wat moet ik nu eten. De winkels zijn dicht.
ZEG ISA, IK BEN BEST WEL EENS LIEF HOOR!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:32 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau kijkt naar OP
Zo, kom maar op, wie heeft Leintjeuh d'r account ingepikt?
Ik speel ook regelmatig met mijn supersoaker. Hoe ver komt die van jou na hoeveel keer pompen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:01 schreef Tezz het volgende:
en ik heb ook nog met de supersoaker gespeeld!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel ook regelmatig met mijn supersoaker. Hoe ver komt die van jou na hoeveel keer pompen?
Woehahaha...........heeeeeeeeeeeeeeel ver Steertje!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel ook regelmatig met mijn supersoaker. Hoe ver komt die van jou na hoeveel keer pompen?
Ben je nou alwéér bij die oma geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
ZEG ISA, IK BEN BEST WEL EENS LIEF HOOR!!
Supersoaker is vetcool. Ik baalde ook stevig dat man er maar eentje (EENTJE!) had gekocht vandaag. En die moest ik gvd ook nog aan mijn dochter geven, tss.....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je nou alwéér bij die oma geweest![]()
Steer
Ik wil ook een supersookert, om de duiven uit de boom hier te schieten
Ik weet nog dat m'n vriendjes uit de buurt mijn enorme supersoaker gebruikten om de buurmeisjes nat te schietenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeger spoten we in elkaars mond met de super soaker.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:17 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeger spoten we in elkaars mond met de super soaker.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
ik heb trouwens geen supersoaker, maar vind het wel leuk om met andermans supersoaker te spelen!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:22 schreef AKnynke het volgende:
ik heb trouwens geen supersoaker, maar vind het wel leuk om met andermans supersoaker te spelen!
Hij schiet ook in straaltjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een heeele grote supersoaker!
Heeft ie ook zo'n grote supersoaker?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:35 schreef Tezz het volgende:
Ik liep net door de tuin en struikelde bijna over dat ding......manlief vroeg zich af waarom ik zo hard moest lachen..........
Tis dat ie gaat werken nu, anders had ik toch nog even met zijn supersoaker gespeeld......
Het wordt wel heel plat nu
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n grote supersoaker?![]()
Idd, plat, maar wel grappig!
Ja, die zitten nu allemaal met hun supersoaker te spelen natuurlijk!quote:
Ik ben er maar even een heel onschuldig en lief liedje bij gaan luisteren om even bij te komen van deze vieze praat!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:44 schreef AKnynke het volgende:
de mannen zijn nu ook echt heel erg stil!
Pak um Bluezz, pak um!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Mijn supersoakertje zit naast mekijkt schalks naar links
TJE?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
sterfquote:
o ik zag puckzzz heeey mams in dat topic postenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:16 schreef Bluezz het volgende:
@ Lein, nóg leuker? dat kan bijna niet![]()
@ princidinges, ik ben bijna 49, en die vegeta is nu 21, hoe kom jij aan 39(de oudste bloesezoon is overigens 24)
golfer zal het wel zwaar hebben... de eerste werkdag met meteen een training erachteraan
* Bluezz gaat een appie salade eten met warme geitjes
Je blijft mooi van het vieze ouwe (t)oompje af.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
TJE?
En nu hou ik er over op. STraks moet ik nog met m'n eigen waterballontje gaan spelen.
tekortje valt wel mee hoor. geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]nynke, heb je een tekortje? Krijg je te weinig aandacht van D_H?
Had mijn dochtertje vorige week ook, maar dan andersom: ze komt om half negen 's morgens in haar pyama naar beneden en met een pruil-lipje kreeg ik de vraag: 'mahammmmm, ik kan ECHT niet slapen, heus, ik heb het geprobeerd maar ik kan echt niet slapen. Mag ik nog eventjes naar beneden????quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
God, ik stortte om 6 uur in slaap. Werd even wakker toen het nog licht was en dacht dat het ochtend was![]()
Nee. Het was niet te vretenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tekortje valt wel mee hoor. geloof ik.
Goed, van het vieze af. Heb je nog lekker gekookt Lein?
Zo is het! Ik hou ook niet van mannen met sixpacks. Die wil ik alleen (ooit ) weer bij mezelf zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou van zachte buikjes, waar ik mijn hoofd op kan vlijen en zacht, warm en comfortabel op kan snoezelen. Dit ligt te hard en oncomfortabel. Anatomisch interessant als je de intersectiones tendinae zo goed kan zien, that's it.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef FleshWound het volgende:
Trouwens, CUL-studentenverenigingsleden, kennen jullie het liedje Mies van Loo of is dat iets typisch Haagsch?
Ik hou wel van kadetjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo is het! Ik hou ook niet van mannen met sixpacks. Die wil ik alleen (ooit ) weer bij mezelf zien.
Een sterk ontwikkelde gluteus maximus daarentegen....*rrrroaaaaarrr*
Jazz in Duketownquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik moest het googelen SHE, maar ik ben het met je eens!
Gatverdarrie..wat moet ik nu dit heeeele lange weekeind gaan doen?
M'n kleine zusje zou hierheen komen, maar die canceled met een kutsmoesje. Wat voor leuke dingen zijn er te doen met pinksteren?
Tis pas dinsdag, je verzint vast nog wel iets tegen die tijd!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
Ik moest het googelen SHE, maar ik ben het met je eens!
Gatverdarrie..wat moet ik nu dit heeeele lange weekeind gaan doen?
M'n kleine zusje zou hierheen komen, maar die canceled met een kutsmoesje. Wat voor leuke dingen zijn er te doen met pinksteren?
Oh, das mijn viruele dochterquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o ik zag puckzzz heeey mams in dat topic posten
vandaar
Pallas Athene in Den Haagquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef Leonoor het volgende:
[..]Zegt me niets.
oh en waar ben je lid dan?
Jazz in Duketown is geweldig, echt. Ben er twee jaar terug voor het laatst geweest, heb me uitstekend vermaakt.quote:
Ik ben er iig vrijdagavond en zaterdagavond, ik denk dat ik zondagavond en maandagavond ook nog wel zin heb hoorquote:
Nee da's nie leuk van haar.........Ik vind het echt vervelend voor je!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:
he bah, stom zusje.
K had me echt verheugd op een heel weekend leuke dingen doen, t kind een beetje verwennen, met z'n tweetjes op stap etc. Bah!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee da's nie leuk van haar.........Ik vind het echt vervelend voor je!
Welnee, je stelt je heul niet aan, als je je ergens op verheugt is het altijd kut als dat wordt afgezegd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik stel me ook ontzettend aan hoor, daar niet van!
Nee joh, je stelt je niet aan als dit is hoe het voor jou voelt!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik stel me ook ontzettend aan hoor, daar niet van!
Ah ja, maar tis zo kinderachtig. Tis nog maar dinsdag, vast genoeg leuke dingen te doen dit weekend. M'n kamer schoonmaken, uitslapen, lege flessen wegbrengen, m'n kledingkast uitruimen, m'n ondergoedla opruimen, m'n oude studiespullen weggooien, jippie!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, je stelt je niet aan als dit is hoe het voor jou voelt!
Dat zijn vooral erg productieve moet-dingen. Of kan je intens genieten van deze activiteiten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ah ja, maar tis zo kinderachtig. Tis nog maar dinsdag, vast genoeg leuke dingen te doen dit weekend. M'n kamer schoonmaken, uitslapen, lege flessen wegbrengen, m'n kledingkast uitruimen, m'n ondergoedla opruimen, m'n oude studiespullen weggooien, jippie!
Ehh, nee, niet zoals van een weekendje met m'n zusje,, maar ze moeten toch ook gebeuren! En ik moet ook nog winkelen. Kijken of ik iemand zo gek kan vinden om mee te gaan. Als er uberhaupt iemand in Maastricht is!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat zijn vooral erg productieve moet-dingen. Of kan je intens genieten van deze activiteiten?
Wat heb je nodig? Shoes?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ehh, nee, niet zoals van een weekendje met m'n zusje,, maar ze moeten toch ook gebeuren! En ik moet ook nog winkelen. Kijken of ik iemand zo gek kan vinden om mee te gaan. Als er uberhaupt iemand in Maastricht is!
Niet zo sarcastisch hoor Knynke, er gebeurt vast nog wel iets leuks dit weekend!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ah ja, maar tis zo kinderachtig. Tis nog maar dinsdag, vast genoeg leuke dingen te doen dit weekend. M'n kamer schoonmaken, uitslapen, lege flessen wegbrengen, m'n kledingkast uitruimen, m'n ondergoedla opruimen, m'n oude studiespullen weggooien, jippie!
Je mag hier altijd komen 'zeuren' hoor!!! Dat doen we allemaal wel eens en af en toe is het gewoon ff nodig!!!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
ik moet vooral zomerkleding shoppen Lein, heb echt bijna niets meer.
Enne, Tezz, idd, er gebeurt vast wel wat leuks! KOmt ook wel goed, ik ben gewoon zo nu en dan een enorme zeurkous. En omdat dat lekkere buikje van straks niet in m'n bed ligt, en ik niets anders te doen heb, kom ik het hier maar even spuien. Zo, ik ga nog even greys anatomy kijken! Anders zit ik hier ook maar te zeuren!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef AKnynke het volgende:
ik moet vooral zomerkleding shoppen Lein, heb echt bijna niets meer.
Enne, Tezz, idd, er gebeurt vast wel wat leuks! KOmt ook wel goed, ik ben gewoon zo nu en dan een enorme zeurkous. En omdat dat lekkere buikje van straks niet in m'n bed ligt, en ik niets anders te doen heb, kom ik het hier maar even spuien. Zo, ik ga nog even greys anatomy kijken! Anders zit ik hier ook maar te zeuren!
Ik doe met je mee, maar dan zonder boek, lekker slapen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:04 schreef Tezz het volgende:
Ik ga in ieder geval naar bedje.......met een goed boeken de wekker op zeven uur
.
Trusten alvast voor straks
TTquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het ook zo stom als mensen leuke dingen afzeggen
ja maar je hebt leuke dingenquote:
dat lijkt mij echt handig!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:22 schreef beunkster het volgende:
En ik ga vanwege het boeken invoeren nog maar niet naar bed... mijn bed ligt nog vol met stapels nog in te voeren boeken. Gelukkig gaat het met behulp van het ISBN nummer lekker snel. En de nummers die ik niet kan vinden in de Nationale bibliotheek en andere bronnen ga ik maar niet handmatig toevoegen... klotewerkje. Maar wel een fantastisch mooi programma'tje, dat Book Collector Pro van collectorz.com
Trusten aan degenen die wel naar bed gaan![]()
Valt naar verhouding reuze mee natuurlijk. Ik heb er nu zo'n 100 boeken in staan en ben een uurtje of twee er mee bezig geweest. En dan maak ik geeneens tempo (ik forum/mail/msn/kijk tv tussendoor) en het meeste werk doet het ding: het zoeken op internet naar de titels aan de hand van de ISBN-nummers.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Ziet er goed uit dat programma beunkster. Inderdaad een monnikenwerk om alle boeken in te voeren maar dan heb je ook wat.
De probeerversie gaat tot 50 boeken... dat kun je dus zo proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
dat lijkt mij echt handig!
hoezo trusten?? ik kom net aanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:47 schreef latislos het volgende:
zo, ik ben er weer na een avondje WII-en bij de bovenburen
ff de boel doorgelezen. heb ik de rellen gemist
verder iedereen
* latislos gaat ff fotosoepen
Dat doe ik dan ook meestalquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je kan je posts ook editten ()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
slaap lekker
ik luister nog piazolla![]()
Veel beter!quote:
De eerste vrouw die dit voor mij doet hou ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En natuurlijk een lekkere lunch met een lief briefje erin verstopt.![]()
Eindelijk helemaal afgekeken.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Ik ga laatste stukje Adams Aebler nog even bekijken.
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:26 schreef beunkster het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. De hele collectie die op mijn kamer ligt is ingevoerd. Er liggen nog wat boeken in de auto, maar die kunnen wachten. En wat op zolder ligt is jeugdsentiment, dat hoef niet ingevoerd te worden. Ik kom daarmee op zo'n 144 ingevoerde titels. En een stuk of 15 die niet herkend worden. Wat een klus... maar dan ben ik nu ook wel in één keer klaar. Gelukkig. Truste iedereen!
Misschien moet ik die ook eens bekijken dan, nog nooit gezien. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:53 schreef golfer het volgende:
Eindelijk helemaal afgekeken.
Wat een briljante film.![]()
Jammer dat er soms wat slecht vertaald werd in de subs.
boeken, golfer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
Wat heb ik gemist?
Invoeren van wat voor collectie?
quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Misschien moet ik die ook eens bekijken dan, nog nooit gezien. Waar gaat het over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
144 boeken maar?quote:
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel boeken ik heb; ik heb vorig jaar een heleboel weggegeven. En als ik ergens geen zin in heb is het wel om al mijn boeken in te voeren in een computersysteem waar ik verder nooit iets mee zal doen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:58 schreef golfer het volgende:
144 boeken maar?
Jeetje...wat weinig. Als ik hier alle wanden vol en andere boekenkasten zou moeten invoeren in een systeem of zo, dan ben ik weken bezig met alle titels.
Ach, je hebt ook mensen die allerlei recepten invoeren in een computersysteem.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:01 schreef Isabeau het volgende:
En als ik ergens geen zin in heb is het wel om al mijn boeken in te voeren in een computersysteem waar ik verder nooit iets mee zal doen.
Volgende projectje: alle standjes en plekken waar je 'het' ooit eens gedaan hebt in de PC opslaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er ook ooit eens aan begonnen, tot ik al heel snel het volstrekt nutteloze ervan inzag
Ik denk dat ik daar maar niet aan moet gaan beginnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:13 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, ik denk dat dat juist weer héél nuttig is
Doe jij dat iedere dag?quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:29 schreef DarkElf het volgende:
Morning, manlief weer de deur uit met gevulde buik en lunch mee......
quote:Net bedacht dat we vanavond pasta eten, heb nog eigengemaakte pasta saus... kan wel balletjes erbij maken (jamie misschien) en erbij mozzerella met erop kermisgremolata ( rode peper, zwarte olijven, peterselie, citroenzest, olijfolie, zout, peper... alles door elkaar hakken en:) Easy maar heerlijk
![]()
Maar nu eerst thee, boek en een kat van me afschudden want die is wel heel erg aanwezig
Sinds hij zijn nieuwe baan heeft, dus vanaf juli verleden jaar... (ik mis wel eens een dag hoorquote:
Hoezo zouden mensen je willen afzeiken dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen, nog mensen die mij af willen zeiken? Zo effe weer inlezen.
Gisteren, Leintjuh, maar ik vroeg er zelf om!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo zouden mensen je willen afzeiken dan?
Oh, tja...maak je niet druk joh, de zon schijnt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gisteren, Leintjuh, maar ik vroeg er zelf om!
Werken! Jippie!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, tja...maak je niet druk joh, de zon schijnt!
(ik heb niet terug gelezen...)
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
quote:
Neequote:Op woensdag 7 mei 2008 09:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]Fijn
dat
je
het
zo
leuk
vindt
om
te
werken!
![]()
Oh en koffie...?
Wat studeer je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Zo, uitgeluierd.![]()
Douchen, aankleden, met de honden wandelen, poetsen, mezelf installeren in de tuin en studeren. Oja, en bedenken wat ik vanavond ga koken.
Ik heb het er een beetje bij laten zitten de afgelopen twee blokken met als gevolg dat ik aan het eind van het jaar nog een paar hertentamens mag doen.Tijd dus om weer serieus met mijn studie bezig te gaan.
Hmm, klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Tijd dus om weer serieus met mijn studie bezig te gaan.
Nu Sociaal Juridische Dienstverlening maar ik was van plan om volgend jaar rechten te gaan studeren. Dat gaat alleen niet lukken als ik de boeken pas de laatste week voor het tentamen voor het eerst opensla.quote:
Droge stof zeker?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu Sociaal Juridische Dienstverlening maar ik was van plan om volgend jaar rechten te gaan studeren. Dat gaat alleen niet lukken als ik de boeken pas de laatste week voor het tentamen voor het eerst opensla.![]()
Ja. Het stomme is dat ik het wel razend interessant vind. Het is mij dus een raadsel waarom ik zo weinig doe.quote:
Misschien is het "beginnen" moeilijk?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja. Het stomme is dat ik het wel razend interessant vind. Het is mij dus een raadsel waarom ik zo weinig doe.
Fijn!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Oblivion het volgende:
Ga me zo meteen in een mini bikinitje hijsen en dan even de zon in...
En dat is?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier ook aan het 'werk'...
Gelukkig is het woensdag en is er weer een nieuwe uitzending van 'Wat anders'
Het is wel weer wennen inderdaad. Ik heb sowieso nooit iets hoeven doen voor school dus echt blokken voor tentamens ben ik helemaal niet gewent. Ik hoef nu trouwens ook niet te blokken maar de stof een beetje bijhouden en daadwerkelijk het boek lezen voor een tentamen kon wel eens handig zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Misschien is het "beginnen" moeilijk?
Succes!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben vandaag aan het studeren voor mijn tentamen van vrijdag. Morguh iedereen!
Lijkt mij inderdaad een pittige omschakeling.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is wel weer wennen inderdaad. Ik heb sowieso nooit iets hoeven doen voor school dus echt blokken voor tentamens ben ik helemaal niet gewent. Ik hoef nu trouwens ook niet te blokken maar de stof een beetje bijhouden en daadwerkelijk het boek lezen voor een tentamen kon wel eens handig zijn.En ik ben er natuurlijk een paar jaar uit geweest omdat ik gewerkt heb dus het is een hele omslag. Het eerste blok ging prima maar daarna heb ik de boel een beetje laten versloffen.
Komt bij dat het heerlijk weer is....quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is wel weer wennen inderdaad. Ik heb sowieso nooit iets hoeven doen voor school dus echt blokken voor tentamens ben ik helemaal niet gewent. Ik hoef nu trouwens ook niet te blokken maar de stof een beetje bijhouden en daadwerkelijk het boek lezen voor een tentamen kon wel eens handig zijn.En ik ben er natuurlijk een paar jaar uit geweest omdat ik gewerkt heb dus het is een hele omslag. Het eerste blok ging prima maar daarna heb ik de boel een beetje laten versloffen.
No more excuses!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Komt bij dat het heerlijk weer is....
Oeh, voor welk vak ga je studeren? Recht is ook razend interessant natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
No more excuses!![]()
Ik ga wat doen, tot over een uurtje of 2.
Nee, alleen het internatinoaal recht is razend interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:35 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Oeh, voor welk vak ga je studeren? Recht is ook razend interessant natuurlijk.
Behalve als je algemene voorwaarden moet opstellen![]()
Internationaal recht vind ik dus echt het minst spannend! Ik houd van verbintenissenrecht, en van procesrechtquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, alleen het internatinoaal recht is razend interessant.
Zo, ik ben weer flink aan t nerden. Wacht tot de zon op het balkon staat, dan ga ik daar weer lekker zitten!
Huh?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, alleen het internatinoaal recht is razend interessant.
Zo, ik ben weer flink aan t nerden. Wacht tot de zon op het balkon staat, dan ga ik daar weer lekker zitten!
Balkon op t werk. K heb wat dat betreft echt superrelaxed werk. Heb m'n laptoppie mee, draadloos netwerkje, en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Huh?
Jij was aan het koffie drinken en werken?
Balkon op het werk?
Ja, zeerecht vond ik ook nog wel spannend, met al die zones en grenzen en toepasselijke rechtssystemen enzo. Maar verder vond ik internationaal recht niet zo heel spannendquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Balkon op t werk. K heb wat dat betreft echt superrelaxed werk. Heb m'n laptoppie mee, draadloos netwerkje, en gaan met die banaan!
Enne, Leo weet je wat spannend is? Zeerecht! Als je die verdragen leest is het net alsof je in een spannend jongensboek zit, over piraten enzo!
Jaaa dat lag ook zeker in de planning! Helaas moet ik daar nog 1,5 uur op wachten, dus ik ga zo maar 1,5 uur lang rondlopen langs collega's op zoek naar werk, vrees ik. Ik denk overigens dat heel veel werkende mensen ook full-time binnen zitten. Ongezond ongetwijfeld, maar ik vrees dat er weinig aan te doen isquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:49 schreef Oblivion het volgende:
Ga je lekker zo buiten lunchen, leonoor!
Internationaal strafrecht vind ik buitengewoon interessant. Maar, het interessantse is toch echt de UN, en het recht wat daar uit voortvloeit.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:48 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ja, zeerecht vond ik ook nog wel spannend, met al die zones en grenzen en toepasselijke rechtssystemen enzo. Maar verder vond ik internationaal recht niet zo heel spannend.
Maar werken op het balkon klinkt extreem aantrekkelijk, ik zit binnen en heb weinig meer te doen atm
Ik heb de meest frequente posters positief benoemd, het is niets persoonlijks. Ik kan alleen niet veel positiefs bedenken over je want ik lees heel vaak over je heenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm, beste Leintjuh,
Ik vroeg er inderdaad zelf om en ik kon em eigenlijk ook wel waarderen. Ik was derhalve ook verre van gekwetst, echter enige tijd later zeg je over een ieder in de SC-reeks iets aardig, behalve over mij
Arbeidsrecht is leuk!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig houdt even een kleine wandelpauze
Op dit moment ben ik bezig met arbeidsrecht. Dat is sowieso wel interessant omdat je daar in het dagelijks leven ook mee te maken hebt.![]()
Internationaal recht lijkt mij ook heel erg interessant, ik zit er over te denken om dat te gaan studeren.![]()
Misschien moet ik eens gaan kijken bij een open dag om een beetje een idee te krijgen van de verschillende gebieden.
Ach.dat had ik wel verwacht...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:![]()
[..]
Ik heb de meest frequente posters positief benoemd, het is niets persoonlijks. Ik kan alleen niet veel positiefs bedenken over je want ik lees heel vaak over je heen
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef DarkElf het volgende:
oh bluh kom er net achter dat een vooraad in de vriezer aanleggen ook eindig is en ik heb dus geen pastasaus meer....
zucht![]()
het dilemma van nu is: zelf weer maken (alle ingredienten halen en weer in de keuken aan de slag) of een keertje een pot saus? what to do, what to do
Jaja leven is verschrikkelijk he als je zulke dilemma's voor je neus krijgt..
Halen, in de pan doen en daarna lekker wijntje en zonnen geen optie?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:38 schreef DarkElf het volgende:
oh bluh kom er net achter dat een vooraad in de vriezer aanleggen ook eindig is en ik heb dus geen pastasaus meer....
zucht![]()
het dilemma van nu is: zelf weer maken (alle ingredienten halen en weer in de keuken aan de slag) of een keertje een pot saus? what to do, what to do
Jaja leven is verschrikkelijk he als je zulke dilemma's voor je neus krijgt..
Wat ga je met Gremolata doen dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:04 schreef DarkElf het volgende:
Ok ik heb besloten (en dat duurt altijd ff bij mij hoor)
ik koop een pot saus, waarschijnlijk om dan vanavond te roepen: bluh dat wil ik niet meer... en de volgende keer als ik wel zin heb om saus te maken ( wortels, selderij, tomaten, ui choppen... wijn erin, laurierblad, verse basilicum, oregano, bouillon, ansjovis, knoflook etc) dan maak ik heeeeeel veel![]()
en om t goed te maken voor mezelf maak ik wel extra veel gremolata voor vanavond
over mozzerella heen flikkerenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat ga je met Gremolata doen dan?
oh ja maar ik besluit ook altijd heel makkelijk iets andersquote:
Vrouwelijk icoontjequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dat echt een mannennaam. En een van de beste Tango's van Piazzolla, overigens.![]()
Maar toch goed dat ik dat vrouwelijke icoontje op tijd zag.
Daar kun je een prima saus mee maken. Gewoon een flinke bol knoflook poffen en door je saus heen pureren. Dat kan nooit fout gaanquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, met ui, knof,kruiden en tomaten uit blik kom ik dus ook een eind?
want dat heb ik gewoon staan
mm gepofte knofquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar kun je een prima saus mee maken. Gewoon een flinke bol knoflook poffen en door je saus heen pureren. Dat kan nooit fout gaan.
Waar staat dat icoontje danquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En check haar pluizige benen.![]()
quote:
Ja hoor, smaakt bij ons altijd erg lekker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
maar goed, met ui, knof,kruiden en tomaten uit blik kom ik dus ook een eind?
want dat heb ik gewoon staan
ja die ligt er al uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja hoor, smaakt bij ons altijd erg lekker!
Geen gehakt meer in de vriezer?
daar gaan we straks een achterkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
en Darkelf, met ui, knof,kruiden en tomaten uit blik kun je een heerlijke saus maken.
Bij mij lay-out niet... Ik heb Silver.quote:
Die is gelukkig nog een beetje leesbaar.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij mij lay-out niet... Ik heb Silver.
ik heb een heerlijk gerecht en simpel ook met witvis!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik wil vanavond vis!
Maar geen idee wat en hoe...
Moet licht en smaakvol zijn.
Ik zucht met je mee DarkElf.... (mannen zitten toch op het werk...)
Hmmm! Klinkt lekker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb een heerlijk gerecht en simpel ook met witvis!
je maakt met bakpapier een zakje waar je de bevroren (lekker makkelijk) witvis inlegt (tilapia ofzo) dan snij je er verse gember, knoflook en citroengras overheen (bij gebrek aan citroengras snij je partjes citroen en die leg je bij en op de vis) , je snijdt een rode peper aan stukjes en dat leg je eroverheen, je perst wat vers limoensap erover en een eetlepel of twee kokosmelk...
papiertje vouw je dicht, gooit het in een ovenschaal, 20 minuutjes in de oven en klaar!![]()
Das lekker!quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:50 schreef PeRi het volgende:
Extra dag werken vandaag, ruilen met dinsdag a.s = Peri ma, di & wo volgende week vrij.
Vind je baas dat ook?quote:
En ik ga vandaag eerder naar huis, want kriegelig, frustraties, moeheid = botsen met mn baas, en ik heb het heel eerlijk verdiend.
Ik vind het op de één of andere manier ook een mannennaam hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Stereotomy het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dat echt een mannennaam. En een van de beste Tango's van Piazzolla, overigens.![]()
Maar toch goed dat ik dat vrouwelijke icoontje op tijd zag.
Ik know! Zag ik in F&F.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:01 schreef DarkElf het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om jouw emailadres Obli
(mijn kat (ixiolirions moondancer... maar ja dat roept zo moeilijk
) heet Pollewop
Ingrediënten:quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:48 schreef Oblivion het volgende:
Ik wil vanavond vis!
Maar geen idee wat en hoe...
Moet licht en smaakvol zijn.
Ik zucht met je mee DarkElf.... (mannen zitten toch op het werk...)
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik know! Zag ik in F&F.
Zo noemde ze me vroeger...
Nu heb ik onze hond zo genoemd.
Tante Pollewop!
Manlief wilde het eerst niet zeggen, stond in het bos naar haar te roepen: HE HOND, KOM EENS!
Hmmm, die sla ik sowieso op!quote:
Waar zijn die dan?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef Oblivion het volgende:
Manlief wilde het eerst niet zeggen, stond in het bos naar haar te roepen: HE HOND, KOM EENS!
daar trapten mijn bazen nooit in want ik hield nooit pauzequote:
Het land ontvluchtquote:
Oei dat klinkt best lekker! *opslaat*quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ingrediënten:
Ca. 700 g meervalfilet
zout, peper
bloem
boter om te bakken
Voor de saus:
1 ei
3 eetlepel mayonaise
1,5 eetlepel Griekse yoghurt
3-4 kleine augurkjes
1 sjalotje
enkele takjes peterselie
Bereidingswijze:
Kook voor de tartaarsaus het ei hard. Laat het onder de koude kraan schrikken en pel het. Hak het ei klein. Snijd de augurkjes fijn. Pel en snipper de sjalot. Roer mayonaise en yoghurt door elkaar. Neem de blaadjes peterselie van de takjes en hak fijn. Meng gehakt ei, augurk, sjalot en peterselie door de mayonaise. Proef of nog peper moet worden toegevoegd.
Snijd de meerval in 4 of 8 stukken, bestrooi ze met zout en bloem. Bak de vis in boter aan beide zijden goudbruin en gaar. Geef de saus bij de vis. Lekker met krieltjes en een groene groente.
ach wat cutequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:07 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu is het zo erg als hij een beetje ziekig op bed ligt, hij heel zielig aan "pollewoppie" vraagt of ze bij hem wil liggen....
quote:
Een watje is het!quote:
Whehehequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
daar trapten mijn bazen nooit in want ik hield nooit pauze
als ik eens pauze hield waren ze van slag
Welterustenkusjes worden slechts 1 maal per 24 uur geserveerd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goeiemorgen Stereo, ik ga zo weer slapen, maar ik zweet mijn bed uit, ben dus van slaapkamer veranderd.
Nou heerlijk een keer, geniet ervan straks!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef PeRi het volgende:
! Maar vandaag kan ik ook eerder naar huis, want er is nog iemand die tot half6 zit.
Ja die naam en de hond dat matcht zo op het oog niet helemaalquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Oblivion het volgende:
Pollewop is wel stoer!![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg wel altijd commentaar van de mannen, als ze haar naam horen...
Hoe heet ze????![]()
Tante Pollewop! Hmpf!
Ben zelf nog in de experiment fase...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Vork het volgende:
Wat kan zelf gebakken brood soms toch ontzettend lekker zijn
En ze is zo cute!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja die naam en de hond dat matcht zo op het oog niet helemaal
Ja. En nog wat pakken broodmix uit Duitsland, die onderhand over de datum zijn, maar met wat extra gist erbij kwam er zojuist toch wel een heel mooi vers en luchtig brood uitquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Oblivion het volgende:
Ben zelf nog in de experiment fase...
Gaat soms goed fout...![]()
Heb jij een machine?
bal aan het pakken...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat was Tante Pollewop onder die stoel aan het doen?
Hmmm, ik wil eigenlijk geen machine, maar het moet wel verrekte makkelijk zijnquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja. En nog wat pakken broodmix uit Duitsland, die onderhand over de datum zijn, maar met wat extra gist erbij kwam er zojuist toch wel een heel mooi vers en luchtig brood uit.
Oh wat is ze cutequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Oblivion het volgende:
Pollewop is wel stoer!![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg wel altijd commentaar van de mannen, als ze haar naam horen...
Hoe heet ze????![]()
Tante Pollewop! Hmpf!
Alweer vrij?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef golfer het volgende:
Heerlijk uitgeslapen.
Nu even bedenken wat ik voor lekkers straks ga koken en dan boodschappen doen.
Ja, zo cute dat iedereen op mijn nek zit dat er kleintjes moeten komen...quote:
Ik heb 'm ooit gekregen. Maar het is wel verrekte handig. Dat kneden enzo is niet echt mijn favoriete hobby (geeft zo'n troep, gemak is soms wel prettig). Ik kan 'm natuurlijk ook alleen laten kneden en gewoon in een oven afbakken. Het meest geniale van dergelijke aparaten is nog wel de timer-functie. 's avonds de meuk er in en 's ochten bakt ie het dan geheel volgens afspraak af zodat je kunt ontbijten met vers brood, zonder daar lang vantevoren voor op te moeten staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:19 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, ik wil eigenlijk geen machine, maar het moet wel verrekte makkelijk zijn
Maar dat met de hand kneden en klooien heeft ook wel wat.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh bij ons is t meer van : PollewopTrollekopBollekop....
Of Polletje, bolletje, snolletje...
[ afbeelding ]
Ja, elke woensdag.quote:
Ja, dat is handige van dat soort apparaten, 's ochtends heerlijk vers brood.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit gekregen. Maar het is wel verrekte handig. Dat kneden enzo is niet echt mijn favoriete hobby (geeft zo'n troep, gemak is soms wel prettig). Ik kan 'm natuurlijk ook alleen laten kneden en gewoon in een oven afbakken. Het meest geniale van dergelijke aparaten is nog wel de timer-functie. 's avonds de meuk er in en 's ochten bakt ie het dan geheel volgens afspraak af zodat je kunt ontbijten met vers brood, zonder daar lang vantevoren voor op te moeten staan
Lekker, midden van de week!quote:
quote:
ten eerste!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een schatje Obli.![]()
DE, ik doe heel erg mijn best om iets liefs te bedenken maar ik kom niet verder dan vragen of ze te hard tegen de muur is gelopen.
quote:
quote:
DE, ik doe heel erg mijn best om iets liefs te bedenken maar ik kom niet verder dan vragen of ze te hard tegen de muur is gelopen.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:33 schreef Oblivion het volgende:
OMG...We hebben dus een Tante Pollewop en een OME pollewop!
oei!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:36 schreef Vork het volgende:
Als we dan toch huisdieren aan het posten zijn. Deze ligt nu bij mij in de weg:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |