SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Dan schiet je al aardig op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:10 schreef kepler het volgende:
hoe lang duurt het voordat je op het 2e eiland komt?Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet je Gijs?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik doe op mn gemak de main-missiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje,... zat dik 20 uur in het spel voordat ik het 2e eiland op kon. Als je alle main missies doet gaat het sneller uiteraard, maar ik date ook wel eens,... chill,... rij rond,... doe police computer missies,... andere side-quests,...etc. etc. Dan duurt het wel even ja. Ik moet godver nog zo fucking veel doen
Geniet je Gijs?
Was wel een leuk spel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, en weer thuis.
Morgen GTA IV maar eens halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:50 schreef Bastard het volgende:
Ff een vraagje over een missie op het tweede eilandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 07:58 schreef Magneet het volgende:
[..]Kzal m vanavond es checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg onderweg een zeer boos telefoontje van mn chick... en ik had negerrap aan in mn auto.. Zegt ze enorm kwaad dat ik bij dr moet komen en die kut rapmuziek uit moest zetten
Niet gegaan natuurlijk.The truth was in here.
er zijn wat kruisdozen en wc3's die wat freeze problemen hebben en natuurlijkd e popups maar dat hoort imho een betje bij gtaquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
Schitterend spel Gijsquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is wel een leuk spelleke dus? Nog issues of bugs?
quote:
Welkom terug Strolquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zoveel reclame voor het spel gezien in Frankrijk. Zo was het vliegveld van Nice helemaal volgeplakt met posters. Serieus last. Maar goed...nog 7 uur werken.
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Welkom terug Strol
Heb je nog wel een beetje aandacht aan je vriendin gegeven of zat je met je hoofd bij GTA?
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoelquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft heel veel aandacht gehad...maar dat is nu wel even voorbij.
Je bent weer game-weduwe?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wens haar veel sterkte toe, ken het gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |