SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
ik welquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:
zal der niet echt missen
Geef mij Michelle maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Nieuwe match voor Judgement Day op wwe.com net bekend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaartjes zijn binnen
Raw dus niet ringside door schijt ticketmaster. Vak 112. Rij F Stoel 4 ofzo. Nog wel redelijke goeie plek. Niet op de grond maar op de eerste tribune. Kan je het beter zien denk ik ook dan als je achterin op de grond zit.
Smackdown (En dus ook ECW) zit ik ringside vooraan in vak B![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 25% gewijzigd door Wessiej op 09-05-2008 21:45:01 ].....Kennedy
Second that.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Oh man, wat een Dirt Sheet weer zeg
TNASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Bedankt man zo worden we zeker Europees kampioenquote:Op maandag 12 mei 2008 00:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sjiek he
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TNA, heeft me hierdoor dus een btje vast gehouden. Ik weet nog dat ik na Lockdown eigenlijk helemaal niet meer wou kijken."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Crippler op 13-05-2008 19:43:29 ]"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
Nog een leuke rekening van Fedex erbij natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
Gister verzend bevestiging van WWE gehad van die t-shirts en vandaag al binnen
Was alleen niet thuis, en weet niet of ze morgen nou weer komen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 03:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Matches announced voor de show waar ik volgende maand bij ben!
Even in spoilers voor de zekerheid, staat geloof ik 1 spoiler van Sacrifice in:relaxedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op woensdag 14 mei 2008 03:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Matches announced voor de show waar ik volgende maand bij ben!
Even in spoilers voor de zekerheid, staat geloof ik 1 spoiler van Sacrifice in:Wel jammer dat de meeste matches title matches zijn, weet je toch al wie er wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |