Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:32 schreef Copycat het volgende:
FOK! weer lekker aan het fucken?
Valt me op dat hier weinig reactie op geweest is?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat lult Brian nu, hij kan zelf niet van andere vrouwen afblijven of zie ik dit verkeerd?
[ afbeelding ]
Huub heeft dit al besproken met Polo, hoorde ik net........ dus zal wel erg flauw zijn van het hokjequote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:18 schreef T-lex het volgende:
Eigenlijk kan je dat plan "om niet te vertellen dat Huub z'n rijbewijs heeft gehaald"...zo om zeep helpen.
Stuur gewoon een taart de villa in met een felicitatie er op.
Ik zal het niet doen...maar heb alle vertrouwen in de FEBO...jullie kunnen 't!
Zit ik haar dus ook nog aan een nieuwe baan te helpen, ik ben te goed voor deze wereld!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als die artikelen (...) ook overgoten zijn met een keur aan grammaticale- en stijlfouten, zit ze daar inderdaad prima op haar plek.
Of alleen maar een taart met gefeliciteerd naar binnen doen en niet er op zetten voor wie het is en waarom, ik ben benieuwd naar de conclusie van B&A dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft dit al besproken met Polo, hoorde ik net........ dus zal wel erg flauw zijn van het hokje
Tja, wat moet je er ook op zeggen, Amanda zat er naast en deed niets, dat zegt imho voldoende.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Valt me op dat hier weinig reactie op geweest is?
Het ws natuurlijk 1 van Brians fantastische plannen. Het perfecte stel, A en B, wilden een trio... gewooon pure uitlokking naar Huub toe die natuurlijk alles in het werk zal stellen om dit te toppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik lees net op een ander forum dat Brian het maar raar vindt dat Huub lang in zijn motorpak blijft lopen, alleen maar om stoer te doen. Volgens Amanda doet hij alsof hij Mitch is uit Baywatch en Brian zou het leuk vinden als er een shot gemaakt wordt van Huub in zijn motorpak en de voice-over in de reguliere zegt dat hij zo stoer is. ( ik zie het nog gebeuren ook)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
Of alleen maar een taart met gefeliciteerd naar binnen doen en niet er op zetten voor wie het is en waarom, ik ben benieuwd naar de conclusie van B&A dan.
dat vind ik zo mooi van huub dat hij er gewoon open over is, terwijl mannen als brian doen ofquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat lult Brian nu, hij kan zelf niet van andere vrouwen afblijven of zie ik dit verkeerd?
[ afbeelding ]
Vind het vooral typisch... sneaky Brian, onder water aan tietjes voelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Er moeten wel een paar "echte" miljonairs te zien blijven!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:08 schreef beequeen het volgende:
Kreeg net het laatste staartje mee van de streams van Huub en Claire. De paupers mogen de hele dag in de meest aso shit lopen maar Huub en Claire is natuurlijk een ander verhaal.
Huub en Claire lagen lekker in de hangmat, Claire nb in een shirtje en Huub in een boxer, maar moesten zich omkleden......
Waarschijnlijk omdat alle ogen en camera;s op Huub waren gericht om te zien of die vreemd gingquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:11 schreef Dark het volgende:
Er moeten wel een paar "echte" miljonairs te zien blijven!
dat zal brajen zijn zoethoudertje zijn die hem is beloofd de avond van het huwelijk toen amanda terug kwam en hij vroeg voor mij ook ? dat amanda zei alles komt goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:15 schreef milk-shake het volgende:
Brain was weer blij...........kreeg een stemming van iedereen om wat???? iets met een kickbox...kon t ff niet volgen
Tegen wie zei hij dat, Ricardo?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:15 schreef milk-shake het volgende:
Brain was weer blij...........kreeg een stemming van iedereen om wat???? iets met een kickbox...kon t ff niet volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |