ik sta op, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten en voor mijn raam wandelt een milf in jurk voorbij.
een goed begin van de dag.
fris gewassen stap ik op de fiets naar de uni als ik onderweg een wijf tegenkom van rond de 100 kilo schoon aan de haak.
de fijne gedachten van een heerlijke picknick met de milf ergens in het bos worden ruw verstoord door wat ik niets anders dan visuele terreur kan noemen.
het dikke wijf heeft zich gepropt in een drie-kwart-broek, uiteraard te klein voor haar postuur zodat haar smerige vette reet en vetranden duidelijk zichtbaar zijn.
eronder steken twee papierwitte varkenspootjes uit die fel afsteken tegen de roze broek.
erboven heeft ze een te kort en te strak wit topje waar haar uiers bijna uitvallen en waar ik vanavond waarschijnlijk nachtmerries van krijg.
erop zit een dikke bolle kop met een smerige gelaatsuitdrukking en vele zweetdruppels van het lopen.
waarom doen ze dat, waarom ontnemen ze mannen dat wat waar ze een hele winter op hebben gewacht? het wegdromen bij mooie slanke dames in zomerse kleding, het gelukzalige gevoel van man zijn, iets dat alle gezonde mannen delen, een voorliefde voor mooie vrouwen in sexy zomersekleding.
het "waar komen ze toch vandaan" gevoel.
dikke wijven zouden via de APV een burka gebod moeten hebben in de zomermaanden of gewoon niet als het licht is het huis mogen uitkomen.