quote:Op zondag 8 juni 2008 01:38 schreef Pavement het volgende:
hahaha wel weer grappig
dat gemekker de heletijd grote muila's tyfen op naar een ander forum en als het blijkt dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn als ze dachten allemaal weer terug komen en op fok weer dezelde personen bashen.
Ja man!quote:Op zondag 8 juni 2008 01:38 schreef Pavement het volgende:
hahaha wel weer grappig
dat gemekker de heletijd grote muila's tyfen op naar een ander forum en als het blijkt dat ze eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn als ze dachten allemaal weer terug komen en op fok weer dezelde personen bashen.
De meeste hadden een ban btw .. Dus zo gek is het niet dat je ze terug ziet als het is opgehevenquote:Op zondag 8 juni 2008 01:38 schreef Pavement het volgende:
hahaha wel weer grappig
ECHTNIET ZE WAREN ALLEMAAL ZIELIG!quote:Op zondag 8 juni 2008 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hadden een ban btw .. Dus zo gek is het niet dat je ze terug ziet als het is opgeheven
En wat een lol hadden we daar(om)quote:
Die bans vielen pas in januari, als je denkt iets nuttigs te postenquote:Op zondag 8 juni 2008 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste hadden een ban btw .. Dus zo gek is het niet dat je ze terug ziet als het is opgeheven
Gewist is dat zo ??? Waarom en hoe weet jij datquote:Op zondag 8 juni 2008 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die bans vielen pas in januari, als je denkt iets nuttigs te posten![]()
Wanneer werd be-sad opgericht? En waarom wordt de laatste weken zo driftig gewist?![]()
Make a joke of yourself and go on!![]()
![]()
Screenies in omloop, waarvan de bron al niet meer te vinden is op be-said (onder een publiek account).quote:Op zondag 8 juni 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewist is dat zo ??? Waarom en hoe weet jij dat
Ik heb een klacht over Geenstijl, mag dat ook hier?quote:Op zondag 8 juni 2008 12:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Screenies in omloop, waarvan de bron al niet meer te vinden is op be-said (onder een publiek account).
Verder laten ze zich nogal gemakkelijk kennen. Zelfs jij zou toch bijna moeten gaan denken dat ze wat te verbergen hebben.![]()
[ afbeelding ]
Met daarbij de publieke schandpaal "Signum des Verrats"
[ afbeelding ]
Deze nog even voor wat betref de onjuiste opmerkingen hier dat dat kutforum publiek toegankelijk zou zijn.
[ afbeelding ]
En dan als hij gaat registreren Gerts naam gebruikenquote:
Ojee heeft iemand een gevoelige snaar geraakt?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan als hij gaat registreren Gerts naam gebruiken
De held.![]()
Zullen we het hier anders nu weer gewoon over Fok! hebben?
Tuurlijk joh, ik zit al een kwartier te huilenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee heeft iemand een gevoelige snaar geraakt?
NMNS en LS willen je vast wel troosten.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik zit al een kwartier te huilen
Als jij denkt dat ik iets met LS te maken heb moet je je even opnieuw gaan inlezen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
NMNS en LS willen je vast wel troosten.
Ik spring nog liever in een slangenkuil.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik iets met LS te maken heb moet je je even opnieuw gaan inlezen.
Tipsch heeft vast nog wel een paar "screenies" liggen.
Maar vooralsnog hebben we het hier in de DGK FB van Fok! over iets wat maanden geleden op een ander forum is geschreven, lijkt me niet de bedoeling. Als je graag wat tegen me wil zeggen kan dat bijvoorbeeld ook gewoon via PM. Of kom een keer gezellig langs, krijg je een biertje van me en gaan we gezellig kletsen
Goed om te weten, verder heb ik geen flauw idee wie je bent en wat je van me moet.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in een slangenkuil.
Je spendeert anders wel enorm veel tijd aan dingen die je niet boeienquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed om te weten, verder heb ik geen flauw idee wie je bent en wat je van me moet.
Dus ik ga gewoon even verder met dingen die wél boeien, okee?
om er in te springen, moet je er eerst uitklimmen, borstquote:Op zondag 8 juni 2008 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik spring nog liever in een slangenkuil.
Ja het is vreselijk lachwekkendquote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef APK het volgende:
Kan iemand mij trouwens even het doel van die screens uitleggen?
Ik zou tipsch graag voor lul willen zettenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef APK het volgende:
Kan iemand mij trouwens even het doel van die screens uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |