abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58591893
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 18:04 schreef du_ke het volgende:
Nou in Australië hebben ze behoorlijk last gehad van rassenrellen naar aanleiding van veel ellende over en weer. Dus of je bewering klopt vraag ik me af.
Rassenrellen: klopt. Maar waren er illegalen bij betrokken?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_58592214
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 12:05 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Rassenrellen: klopt. Maar waren er illegalen bij betrokken?
Dat zie ik niet direct maar er is wel een erg groot probleem met illegale immigratie daar.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58593638
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 04:29 schreef Salvad0R het volgende:
Werkkampen, dwangarbeid, allemaal prima, zolang het je eigen kinderen maar niet overkomt he.

Liever niet, maar als iemand zich weigert te gedragen dan? Keer op keer mensen lastig vallen die zich wel gedragen? Dan moett je toch de mensen die zich wel gedragen in bescherming nemen?
pi_58593896
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Ze kunnen niet het land uitgezet worden. Jezus miena. Als hij zwart is en dikke lippen heeft dan gaan we naar afrika. Heeft hij spleetogen dan gaan we naar azie. En of we hem dan in Thailand of China er uit kieperen zal mij een zorg zijn. Er uit is er uit.

Het kan toch niet zo zijn dat je als illigaal lekker ongestraft de crimineel kan uithangen.

Goh, mooi toch als je zo simpel bent: dan ziet de hele wereld er ineens een stuk simpeler uit!

Maar goed, reality calling!

Als je iemand het land uitzet, doe je dat richting een ander land (anders strandt ie op Schiphol en dan is ie nog steeds in Nederland). Dat land moet dan wel bereid zijn om die persoon binnen te laten, anders kom je nog nergens... Enne, verrassing! Landen zijn er absoluut niet happig op om criminelen binnen te laten!!! Dus als die crimineel geen paspoort bij zich heeft, dan zegt zo'n land gewoon: "Nee hoor, die komt hier helemaal niet vandaan! " Snap je nu een beetje waarom je die figuren inderdaad niet uit KUNT zetten?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 02:02 schreef TubewayDigital het volgende:Al die mensenrechten regeltjes van de VN zijn niet meer van toepassing op de moderne tijd. De tijd waar mensen mobiel zijn en er makkelijke toegang is tot informatie.
Ah, dus de VS mogen mensen martelen omdat wij internet hebben? Goh...

En nu nog ff een nuttige opmerking: Waarom houden ze dat soort figuren niet gewoon net zo lang vast to ze WEL willen vertellen war ze vandaan komen?
Ik vind van niet
  zaterdag 10 mei 2008 @ 14:43:29 #45
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_58594010
Ze kunnen je zoveel vertellen. Zonder paspoort of andere documentatie kom je nergens.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')