Ik deed dat spul altijd in een sokquote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef MissBliss het volgende:
tirannetje24, wat een prachtig beestje!
2 filmpjes, van Ziggy's eerste encounter met catnip
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Theequote:Op zondag 11 mei 2008 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik deed dat spul altijd in een sok![]()
katten helemaal gek , en maar met die sok spelen en kopjes geven enz.
(nu doen we dat niet meer omdat ons Nol elke keer die sok in de waterbak pleurde en er thee van ging trekken)
ik heb 1 keer een kitten echt zien stuiteren van dat spulquote:Op zondag 11 mei 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thee
Ik ga het ook in een sok doen, want steeds stofzuigen lijkt me ook niks. Maar voor een eerste keer leek het me wel leuk
Wat een geweldig mooie beesten zegquote:Op maandag 12 mei 2008 10:50 schreef RandomMoron het volgende:
mijn/onze toekomstige poezen :
[ afbeelding ] saphira en Bandolere,
saph is meisje, bando haar broertjewe moeten even wachten tot bando gecastreerd is en dan zijn ze van ons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bando is een prijswinnaar abessijn ( altijd even vermelden) maar mag stiekem gewoon lekker met ons mee zolang we de kosten voor de castratie en chip dekken.
We hebben gister dik twee uur met de katten gekroeld en het zijn zulke schatjes
op een gegeven moment kreeg ik zelfs even een korte pets omdat ik het ook maar waagde om mevrouw even geen aandacht te geven
Die hengel hebben wij ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Bestelling van zooplus is binnen
[ afbeelding ]
borstelen terwijl ze druk bezig was aan dr nieuwe catnip hengel met visjes te snuffelen, ze vindt het borstelen wel prettig
[ afbeelding ]
Ik woon op één hoog in een portiek woning. Het balkon is vier meter hoog heeft het buurjongetje van de week uitgerekendquote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef Ziewoarut het volgende:
Mag ik even vragen he; mensen die in een flat/appartement of iets dergelijks wonen op een tamelijk hoge verdieping, laten die hun kat dan nooit verder buiten komen dan het balkon?
Just a question
Het zit natuurlijk helemaal in de aard van die beestjes om hun hele leven te leven in een ruimte zonder de frisse buitenlucht te zitten met maarliefst enkele vierkante meter ter beschikking hequote:Op maandag 12 mei 2008 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik woon op één hoog in een portiek woning. Het balkon is vier meter hoog heeft het buurjongetje van de week uitgerekend![]()
Mijn katten zijn bijna 8 maanden en onlangs pas geholpen. Tot nu toe zijn ze opgevoed als binnen katten en aangezien ze hier ook niet makkelijk naar beneden kunnen blijft dat wel zo. Alleen met het mooie weer mogen ze nu op het balkon.
Ik vind in je vraag een vrij duidelijke mening doorklinken trouwens. Het is mijn kat, als ik ze als binnenkatten op wil voeden is dat mijn goed recht. Ik schraap ze liever niet van de weg af of raak ze kwijt omdat ik ze met 4 maanden al naar buiten doe zonder dat ze echt gewend zijn aan het huis.
But that's just my opinion
Wat een mooie kleurquote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Esraa het volgende:
[..]
Die hengel hebben wij ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:18 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk helemaal in de aard van die beestjes om hun hele leven te leven in een ruimte zonder de frisse buitenlucht te zitten met maarliefst enkele vierkante meter ter beschikking he![]()
Stel je voor dat ze lekker vrij rond buiten konden lopen, in bomen kunnen klimmen en lekker spelen in de natuur, bah dierenmishandeling is zoiets![]()
Je Nederlands is opperbest hè en oordelen over mensen en situaties op Fok! is altijd erg makkelijk. Ik ga weer van de zon genietenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:48 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Past perfect bij iemand met zo een instelling als jou
Show in dit topic gewoon een foto van je kat of ophoeren!quote:Op maandag 12 mei 2008 14:48 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Past perfect bij iemand met zo een instelling als jou
Och nee weer zo een Nederlands-leraar he:')quote:Op maandag 12 mei 2008 14:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je Nederlands is opperbest hè en oordelen over mensen en situaties op Fok! is altijd erg makkelijk. Ik ga weer van de zon genieten
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:05 schreef supkaa het volgende:
Dimmie emo foto
[ afbeelding ]
En hij is natuurlijk emo omdat hij een binnenkat is, die zijn allemaal suicidaal en dood ongelukkig
Die van ons zijn schijters en die durven niet eens naar buitenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:56 schreef Ziewoarut het volgende:
Mag ik even vragen he; mensen die in een flat/appartement of iets dergelijks wonen op een tamelijk hoge verdieping, laten die hun kat dan nooit verder buiten komen dan het balkon?
Just a question
Zo een pluizebolleke hebben wij ook, maar dan in het zwart wit!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik kom mn poezenbeest eigenlijk veels te weinig spammen hier.
En dat terwijl ze net zo schattig is als al die foto's waar ik steeds naar zit te kijken.
Vanochtend snel 2 fotootjes gemaakt toen ze eindelijk mn bed kon inpikken omdat ik naar mn werk moest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijwel dezelfde, maar plaats ze toch maar.
Wordt hoogtijd dat ik dr eens wat vaker op de foto zet. Want de laatste tijd is ze ziekjes
Woensdag naar de dierenarts voor een bloedonderzoek
Lief is ze he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |