abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2008 @ 22:57:51 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_58501807
Het is weer eens bevrijdingsdag! Dè dag waar alle punker, gothics, emo`s, bReEzAh pimperts en sletjahs, zonnebank b0ys, kewle repperts, gelovige nikkerts en hun ouders bijeenkomen om de bevrijding te vieren. Door het hele land zijn dus bevrijdingsfestivals georganiseerd, zo ook in Almere waar ik het nu dus over ga hebben.

Ik kom heel kewl door een druk 'centrum' op m`n brommert rijden, al toeterend en zonder licht. Ach ja, die bReEzAh`s moeten we op een manier kwijt raken, dan zo maar. Maar ondertussen word er het e.e.a. naar me toe gevloekt door de sletjahs aangezien hun geyl zijn, toch?
Maar das nog maar het begin van de pret. Aangezien we nu richting het 'festival-terrein' (doodnormale parkeerplaats) lopen, ondertussen spotten we al enkele 'festival-gangers' welke in het gras verblijven met enige alcoholica in hun handen, welke genieten van de muziek gedurende de avond.

Enfin, ik kom het parkeerterrein oplopen. Mijn eerste indruk: "Fucking hell, kon het niet wat uitgebreider?". Ik blijf altijd positief, dus ik ga allereerst in de rij staan om mijn consumptiemunten te kopen om zo vervolgens een consumptie te kunnen nuttigen. Vervolgens ga ik van de muziek genieten welke op het grote [spam]Pioneer[/spam]-podium uit de boxen klinkt. Allereerst zie ik 1 of andere lokaalkutmetalbandje optreden, genaamd Intwaain. Ach, ik ook altijd met m`n geduld ik blijf maar kijken. Ondertussen zie ik de breezah`s gezellig samen met de punkerts dansen, altijd leuk al die culturen bij elkaar. Voor diegene die het podium niet kan zien, aangezien het zo`n ongelofelijk grote parkeerplaats is, is er gezorgd voor een groot scherm waarop met van die camcorders word gezorgd voor brak beeld. Altijd handig! En dan kunnen ze het scherm tussen de optredens door volgooin met spam, dat scheelt ook weer dan hoeven ze geen muziek te draaien. Enfin, ondertussen is het volgende optreden aan de beurt. Het is de beurt aan Don Diablo, uit ervaring weet ik dat het een goede DJ is, echter verpesten ze hier in Almere alles, zo verperst Almere ook Don Diablo. Aangezien er 1 of andere culture marok-b0y er doorheen loopt te blairen.
Dus na hier 20 min. te hebben doorgebracht keer ik maar weer eens huiswaarts. Heb nu tijdens het tikken System of a Down op, vuel beter.

Klacht: Almere verpest alles, in Haarlem hebben ze tenminste Alphabeat en Juliette and the Licks.
Klacht 2: Overload aan breezahs
Klacht 3: FOK!kers en andere mensen gaan niet samen
Klacht 4: Talpa
Klacht 5: Skoeps
Samenvatting: Rot toch op

Edit: Echter kunnen de bevrijdinsfestival-gangers ook meepraten met de echte festival-gangers (met echte bedoel ik Lowlands, pinkpop e.d.) aangezien hun nu ook op een festival zijn geweest

[ Bericht 5% gewijzigd door Juicyhil op 05-05-2008 23:13:43 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator maandag 5 mei 2008 @ 23:12:12 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58502157
Daarom ben ik naar Zwolle gegaan.

Quote op msn:
"Waarom ga je niet in Groningen blijven? Het gaat toch niet om de muziek?"

Écht wel!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58502852
Mensen die heel cool 'Intwaain' typen om keihard te laten zien hoe enorm ze die niet kennen
What Would Goku Do
  maandag 5 mei 2008 @ 23:52:27 #4
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_58503033
Bevrijdingsfestival Overijssel (Zwolle) vond ik tof!

Oja, Intwine is ook tof

[ Bericht 5% gewijzigd door Haunter op 06-05-2008 00:14:49 ]
pi_58503366
In Utrecht was ik er vorig jaar voor het laatst. Wat een links multikul broeinest zeg, en dan heb ik 't nog niet over de hoeveelheid paupermocro's daar gehad. Op het festival zelf was er een overschot aan langharig dreadlock-tuig inclusief jungle- en trommelmuziek die bij deze doelgroep past. Bah!
url
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:19:16 #6
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_58503475
Net thuis, en vond Almere ook niet veel aan. Intwine brulde bijna een uur ofzo

Maargoed verder wel vermaakt met bier en loempia's
pi_58503804
Wageningen was leuk
pi_58503948
Volgens mij is de kern van klagen over het (gratis) Bevrijdingsfestival dat het in een andere stad altijd beter is. Ik lees hier het bericht van iemand die vanuit Groningen naar Zwollle ging, op websites over het Bevrijdingsfestival Overijssel stonden juist klagers die liever naar Groningen gingen...

Ik snap dat geklaag verder niet. Een GRATIS festival, waar niemand verplicht naar toe moet en waarbij je van tevoren weet dat er veel (dus ook divers) volk op afkomt...
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:57:53 #9
202216 Mitchell-K
Noord=Moord
pi_58503986
@ TS
Laat me raden, Je bent ook zo'n almere4you.nl party gangster?

OT
Don diablo was wel hard....
First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 00:58:59 #10
202216 Mitchell-K
Noord=Moord
pi_58503996
O en ik was mijn '' '' vergeten

First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
pi_58504318
Zwolle was tof. TS moet gewoon niet naar zo'n lokaal shitfestijn gaan, maar de leuke plaatsen opzoeken!.... Mala Vita was best vet... Beetje met vrienden staan springen en schreeuwen.. Ben nu godse schor iig
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 6 mei 2008 @ 01:37:04 #12
169378 Arnoutvanh
de essentie is zoek
pi_58504479
Groningen vond ik qua muziek niet super, ik liep langs podium noord toen ik aankwam en daar waren lucas & gea bezig met een aantal fraaie meezingers met veel 'lalala' en publiek van bedenkelijk niveau, wat zo te zien de tijd van hun leven had en erop los danste, ik heb zelfs een polonaise waargenomen, het was werkelijk fantastisch. De main stage was het optreden van Nada Surf verlengd wegens afzeggen van Pete Philly, da's dan weer positief want nada surf was waar ik naast de sfeer, voor kwam, de sfeer was prima, net als het weer, dus ik heb een leuke middag gehad
Qua muziek leek zwolle me overigens het leukst, mja dan heb ik weer geen vrienden die met me meewillen en dan in je eentje word het toch een stuk minder leuk
  dinsdag 6 mei 2008 @ 02:21:28 #13
75049 BasOne
Spaceship!
pi_58504848
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:43 schreef tralalala het volgende:
Wageningen was leuk
Wageningen was weer eens fantastisch

Snap ook niet wat mensen in pauper plaatsen als Groningen, Zwolle of Almere zoeken als ze naar een bevrijdings festival willen.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  dinsdag 6 mei 2008 @ 02:24:44 #14
75049 BasOne
Spaceship!
pi_58504871
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:54 schreef dVTB het volgende:
Volgens mij is de kern van klagen over het (gratis) Bevrijdingsfestival dat het in een andere stad altijd beter is. Ik lees hier het bericht van iemand die vanuit Groningen naar Zwollle ging, op websites over het Bevrijdingsfestival Overijssel stonden juist klagers die liever naar Groningen gingen...

Ik snap dat geklaag verder niet. Een GRATIS festival, waar niemand verplicht naar toe moet en waarbij je van tevoren weet dat er veel (dus ook divers) volk op afkomt...
We zijn Nederlanders he, klagen zit in ons bloed, al is het festival gratis, het zuipen gratis, het weer goed en de vrouwen gratis, dan zeiken we over de afstanden die we moeten lopen en waarom je geen segway hebt
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:26:24 #15
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_58506449
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 00:57 schreef Mitchell-K het volgende:
@ TS
Laat me raden, Je bent ook zo'n almere4you.nl party gangster?

OT
Don diablo was wel hard....
Yeaaahhhh, dit is m`n profile: http://cijborq.almere4you.nl/
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:04:47 #16
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58507032
Fixkes!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:36:16 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58507549
Almere

eigenlijk een grote " " voor heel Flevoland
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58507893
kheb die van Wageningen gister op tv gekeken.
VanVelzen vond ik echt suuuuuuuuupergoed
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_58508007
Er liepen in Haarlem ook wel vrij veel 'zie-mij-nou-anders-zijn' types rond. Ook vond ik het vrij irritant dat je voordat even een biertje wilde kopen 3x in de rij moest staan: Eerst muntjes kopen, daarna verplicht een 16+ armbandje kopen (waarom echt?), daarna bij het bier zelf halen. Ook pakten ze bij het fouilleren softdrugs af terwijl er buiten op de borden iets stond van '(hard)drugs: hier geldt de Nederlandse wetgeving' oid, zorgde weer voor oponthoudt omdat mensen dus daar niet blij mee waren.

Ik vond het bij koninginnedag toch wel iets relaxter, geen gezeik over blinkjes drinken, muntjes, bandjes en jointjes.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:26:10 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58508491
Mensen die naar bevrijdingsfestivals gaan.... tss heb je niks beters te doen?
How can I make this topic about me?
pi_58508561
Almere

In Rotterdam hadden we tenminste VanVelzen en Normaal

En Intwine is trouwens best goed
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:01:39 #22
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_58509202
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die naar bevrijdingsfestivals gaan.... tss heb je niks beters te doen?
Jep, morgen Mark Ronson in Paradiso
pi_58509348
quote:
Op maandag 5 mei 2008 23:52 schreef Haunter het volgende:
Bevrijdingsfestival Overijssel (Zwolle) vond ik tof!

Oja, Intwine is ook tof

btw klagen over dat intwine een lokaal kut metal bandje is en dan zelf system of a down luisteren
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:46:36 #24
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_58510061
TS .
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:08:29 #25
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_58510513
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 12:08 schreef InTheDarkness het volgende:

[..]

btw klagen over dat intwine een lokaal kut metal bandje is en dan zelf system of a down luisteren
Ja, maar SOAD is niet uit Nederland. Dat maakt het al meteen beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')