Daar zijn betere manieren voor, die tevens ook vrij illegaal zijn maar wel makkelijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:18 schreef Maartel het volgende:
Máár googlen op rapidshare plus namen van een aantal tracks is wel dé manier om snel een album te vinden
Ja, nu vergis ik me niet meer. Maar je moet eraan wennen he..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:14 schreef jimjim1983 het volgende:
het is misschien raar maar je went er aandie katjes herken ik nu zo
Oh dear!! Dat je moeite moet doen om copyrighted pron voor niks te krijgen. The horror...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:44 schreef Marurk het volgende:
Godver wat een paupersite is dat geworden zeg met hun kut onleesbare codes. Krijg je een of andere onleesbare code met diertjes er doorheen: "Typ de letters uit de security code met de katjes."
Ik dit natuurlijk fout doen (jah, TS kan er neit mee omgaan
) en nu krijg ik gvd steeds zo'n kutmelding van "You have entered too many wrong codes.".
Ik honderd keer geprobeerd maar ik blijf hetzelfde krijgen.
En nu krijg ik steeds de melding: "You have reached the download-limit for free-users."
Bij torrents hoef je niet alles in gare delen te verdelen waarna je voor elk deel apart uren moet gaan zitten wachten totdat je weer wat van die paupersite kan plukken mits je de code kunt ontcijferen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:16 schreef FastFox91 het volgende:
@Repeat
Torrents moet je ook nog bij uploaden en gaat niet altijd even snel. Als je van andere verwacht om met usenet te gaan verwerken vind ik dat nog ergere terreur. Als je het eenmaal kan is het een eitje, maar als newbie is rapidshare toch echt wel makkelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |