Over het algemeen is TEAMplay bepalend. En dan zijn de Spurs en de Pistons wat mij betreft de beste ploegen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:39 schreef Colplay het volgende:
Blijf hopen op een finale Utah - Boston, maar denk dat het Lakers - Boston wordt. Spurs gaan verliezen van NO.
Detroit had ook moeite met Phillie, dus dat is niet echt een graadmeter. Detroit is beter in de breedte, maar denk dat Boston iets meer starpower heeft. En in de play-offs geeft dat toch vaak de doorslag omdat de rotaties korter worden en de toppers langer op het veld staan.
Maar spannend gaat het zeker worden. De kampioen van het oosten heeft dit jaar weer een kans, dus het moet nu tot de laatste wedstrijd leuk blijven.
De Spurs leunen dit seizoen wel héél erg op Duncan, Parker en Ginobili... de role players doen het toch een stuk minder, waardoor Duncan meer effectief gedubbeld kan worden. Het 'team" is dus wel erg dun. Ze kunnen nog wel eens erg veel moeite krijgen met de Hornets (die overigens weer erg leunen op paul en West)quote:Op maandag 5 mei 2008 22:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Over het algemeen is TEAMplay bepalend. En dan zijn de Spurs en de Pistons wat mij betreft de beste ploegen.
Spurs: de role-players doen wat ze doen moeten. De sterren ondersteunen!quote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Spurs leunen dit seizoen wel héél erg op Duncan, Parker en Ginobili... de role players doen het toch een stuk minder, waardoor Duncan meer effectief gedubbeld kan worden. Het 'team" is dus wel erg dun. Ze kunnen nog wel eens erg veel moeite krijgen met de Hornets (die overigens weer erg leunen op paul en West)
Pistons moet ik ook nog maar zien... Het is een goed team, maar op belangrijke momenten spelen ze nog weleens erg laconiek of zelf lethargisch.
Qua diepte is imo het beste team de Lakers die een goede bench hebben en erg veelzijdig zijn qua spelers en een stijl (triangle) die veel spelers past, wat je kunt zien in de passing. Het enige wat bij de lakers weer mist is veel playoffervaring (op Kobe en Fisher na).
Hup Magic.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:41 schreef popolon het volgende:
Magic met 5 drie's op rij.Gaat gelijk op nu.
Ik verwacht SAS maar hoop Hornets.quote:
San Antonio verliest toch 2x met ruime cijfers van de Hornets. Het is een stug team, maar ik ben toch huiverig. Zie het eigenlijk niet zo makkelijk meer goedkomen in deze series.quote:
De komende games spelen de Spurs thuis.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
San Antonio verliest toch 2x met ruime cijfers van de Hornets. Het is een stug team, maar ik ben toch huiverig. Zie het eigenlijk niet zo makkelijk meer goedkomen in deze series.
Dat wel maar als Paul zo blijft spelen en Stojakovic blijft hot pakken ze er wel eentje. Peja kon bijna niet missen gisteren, wat een schutter als 'ie het op de heupen heeft.quote:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wel maar als Paul zo blijft spelen en Stojakovic blijft hot pakken ze er wel eentje. Peja kon bijna niet missen gisteren, wat een schutter als 'ie het op de heupen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |