Geen idee maar gelukkig niet teveel, het is nu prima te overzien en zelfs wat zinnige gesprekken te volgen.quote:
Die staat waarschijnlijk haar teaserspasjes uit te oefenen achter de BBQ.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef fredfik het volgende:
en waar is de del????
Omdat ze geen x-pootjes heeftquote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom loopt amanda altijd met dr kromme pootjes wijdbeens????
Dat is inderdaad wel weer een pluspunt.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee maar gelukkig niet teveel, het is nu prima te overzien en zelfs wat zinnige gesprekken te volgen.
Ik wil het niet eens weten. Dat hele toneelspel tussen Jaap en Ricardo/Raggel komt mijn strot uitquote:Op maandag 5 mei 2008 22:22 schreef ruby het volgende:
Waarom is Jaap nu weer semi-boos op Riflardo?
Op het moment meer tussen Tommy en Jaapquote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Thanks NMNS![]()
Bloeit er iets moois op tussen Tommy en Ricardo?
Nah, dan hoef je je er ook niet aan te ergeren toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef beequeen het volgende:
Moet Amanda niet meedoen met haar Teaserdansje?
Er klopt geen hout van deze hele avond. Brian en Amanda constant off stream.
Dat is idd een voordeel.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan hoef je je er ook niet aan te ergeren toch?
Yep.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:28 schreef Charmian het volgende:
Is er al enig zicht op dat vanavond de stekker uit het programma wordt uitgetrokken
Brian toch niet zo goed het vlees gegaardquote:Op maandag 5 mei 2008 22:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
ricardo kotst de voel onder....................... lekker
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:28 schreef Charmian het volgende:
Is er al enig zicht op dat vanavond de stekker uit het programma wordt uitgetrokken
Terecht en logisch, ondanks dat ik niet precies weet wat hij allemaal heeft aangenomen van Brian's BBQ.quote:
Als Jaap z'n audio maar goed is......dan is hij wel van de partij...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
Thnx NMNS lekker snel en leuke TT.
Ook Jaap heeft het erg naar zijn zin.....dat zie je niet vaak van hem op feestjes.
Ach arme Rico, zo overstuur dat Camille en cosorten niet gekomen is en pak even zijn tv momentje.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:30 schreef JEEtjuuh het volgende:
ricardo kotst de voel onder....................... lekker
combi zonnesteek half gaar vlees en te sterk drank?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Brian toch niet zo goed het vlees gegaard
Of zit Ricardo vol met spanning.......
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een theatrale manier van kotsen trouwens.
Inderdaad, hij heeft ook de hele dag onder de brandende zon gezeten/gelegen...Dat is ook alles behalve slimquote:Op maandag 5 mei 2008 22:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
combi zonnesteek half gaar vlees en te sterk drank?
Komt door dat hokjeeeeeeeeee....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan hoef je je er ook niet aan te ergeren toch?
Ach hij heeft een slok Listerine uit de dop genomen, waar iedereen van lurktquote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een vies idee dat er nu kotsresten in Ricardo`s mond zitten, en hij straks mensen gaat zoenen.
Hij spoelde nog wel z'n mond met wat water, en daarna ging hij naar de wastafel beneden, maar ik heb er niet op gelet of hij zijn tanden poetste.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel een vies idee dat er nu kotsresten in Ricardo`s mond zitten, en hij straks mensen gaat zoenen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Ricardo gooit het op een stukje rauw vlees.
Alsof ie daar normaal gesproken moeite mee heeft... (Ricardo humor).
Nou, het klonk alsof ie bijna een orasme kreeg.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al
maar het heeft wel iets schattigs
Of degene die die fles mondwater gebruiktquote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft netjes gespoeld met 1 of ander goedje uit een groene fles hoor!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
de meesten zijn niet echt mooi inderdaad, maar er loopt tenminste 1 mooi meisje tussen en Huub heeft haar ook al gespotquote:
Klopt hoor. Ik schreef in de vorige COS ook al dat Quinten alweer naar Huub toeliep. Vind het best wel een leuk gezicht, zo verschillend en toch een klikje.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
Tommy gaat bellen of hij langer mag blijven.... de meiden vinden hem echt leuk...
Volgens mij mogen Huub en Quintin elkaar best .... want het is niet zo dat Huub steeds naar Huub toegaat ... Quintin ging zelfs iets vragen over een bepaalde cd aan hem en niet aan Brian.....
dus de users die anders posten, hebben er toch een heel andere visie op als ikke
Toen hij binnenkwam was het toch echt zo. In de volgende kan het recht gezet worden. Schijnbaar hebben ze elkaar weer een beetje gevonden....quote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
Tommy gaat bellen of hij langer mag blijven.... de meiden vinden hem echt leuk...
Volgens mij mogen Huub en Quintin elkaar best .... want het is niet zo dat Huub steeds naar Huub toegaat ... Quintin ging zelfs iets vragen over een bepaalde cd aan hem en niet aan Brian.....
dus de users die anders posten, hebben er toch een heel andere visie op als ikke
Dat zou zomaar kunnen, alleen kon ik dat niet uit het gesprek halen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duwde hij die saté in z'n hol dan
Je bedoelt het is niet zo dat Huub steeds naar Quinten gaatquote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Desii het volgende:
ooooooooooooo das viesssssssssquote:Op maandag 5 mei 2008 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
en voor dat hij dat nam had hij zijn mond meerdere malen gespoeld met waterquote:Op maandag 5 mei 2008 22:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hij heeft netjes gespoeld met 1 of ander goedje uit een groene fles hoor!
Nou.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:41 schreef beequeen het volgende:
Fontein....Lieke? Tell me it isn"t so.
ik schreef het idd verkeerd...... heb het gesprek in het begin niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je bedoelt het is niet zo dat Huub steeds naar Quinten gaatIk denk dat hij Huub prefereert boven Brian, maar of hij hem echt graag mag? Hmm. . .
inderdaad een beetje leven in de brouwerij zou geen kwaad kunnen. Het zoveelste slettebakkenfeest heb ik nu wel gezien.quote:
Jij noemt Jaap gewoon?!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef coldstar het volgende:
Jaap staat in de douche en kleed zich om samen met Suus. Beide staan gewoon naakt....ik llg in een deuk hier om Jaap....prachtig. Geen ruzie maker, geen gevloek en lekker gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |