Precies, ben ik ook niet zo'n fan van. Het liefste met een groepje vrienden, man of 5. Lekker wat auwehoeren met wat bier en gruwelijke muziekquote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Silaz het volgende:
Hmm daar kan ik meestal ook wel aardig hard van balen jah.. en om nou in je eentje erheen te gaan is ook zo
zeker , maar die anthem is ook niet misquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
Werd lekker gedraaid door iedereen...eindelijk Takin Over eens live gehoord...en Always Black (L) en Gaia (L), spacer :bounce: het was gewoon vrij heerlijk...magoed ik had ook 70 euro opgezope en nog wat supplementen tot me genomen om tot deze heerlijke middag/avond te geraken...alleen Zany als afsluiter heb ik t zo mee gehad :no: zo saai en voorspelbaar en altijd weer die tyfus hardcore....dat staat in omgeving eindhoven altijd garant voor spierbundel mongooltjes met het liefst een psv kettinkje en dito tattoo die dan lekker tegen iedereen aan gaan beuken en HARDCORE roepen met hun rechtervuist gebald in de lucht..mij niet gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 09:34 schreef Sethje het volgende:
pinksterpar-t was lekker
A female MCquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..quote:
vette aftermovie ook al ben ik er niet geweest. Als ik dan die In Qontrol aftermovie daar tegen over zie, dan vind ik Q-dance toch vies achteruit gegaan met die movies op 1 of andere manierquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
Upcoming omdat ze vrouw is of omdat ze echt kwaliteiten heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..
Het is allemaal niks die MCs... vooral niet die mongolen die niet snappen dat je niet door melo/climax heen moet bleren.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:19 schreef Sethje het volgende:
idd dom wijf....ik heb haar 1x gezien en toen ging ze door de melodie van Superdisco heen schreeuwen en toen schreeuwden wij dat ze haar kankerbek dicht moest houden en toen werd ze kwaad en stuurde ze security op ons af...maja dan moet je maar neit door zon geniale plaat heen gaan kwijken met je ganzenbek
idd, nu herrinner ik me haar, hoorde haar eigenlijk alleen maar om de DJ's aan/afkondigen & om Audio Attack af te sluiten - op zich zijn dat de goede mc's, diegene die je niet opvallenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..
Precies, hou gewoon je KOP tijdens al die plaatjesquote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is allemaal niks die MCs... vooral niet die mongolen die niet snappen dat je niet door melo/climax heen moet bleren.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef Sethje het volgende:
vrouw..zij word van alle kanten gepusht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |