ja, vandaag bereik ik de heugelijke leeftijd van 22quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor allen die jarig zijn proficiat.. en voor allen die niet jarig zijn.. ook proficiat..
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:03 schreef LeonH het volgende:
wie heeft hier trouwens:
Project_One_-_Numbers-Onesided_Bootleg_Vinyl-2008-HB
Project_One_-_Rate_Reducer_Bootleg_Vinyl-2008-HB
?
Dus hij is er niet eens? Dan idd een tiendubbele dikkequote:
Ik snap helemaal niks meer van dat project one gebeuren. De platen worden ondertussen vollop gedraaid terwijl er gene enkel nieuws is over wanneer de cd komt of de liveact.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:46 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dus hij is er niet eens? Dan idd een tiendubbele dikke![]()
![]()
richting mij ja... vind het al verdacht dat er bootleg vinyl bij staat... moet dan promo bij staan...
Op dit moment kunnen ze de platen zelf nog lekker exclusief draaien. Zodra het album uitkomt is het niet meer exclusief. Daarom draaien ze ze nu dus volop.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks meer van dat project one gebeuren. De platen worden ondertussen vollop gedraaid terwijl er gene enkel nieuws is over wanneer de cd komt of de liveact.Waarom hebben ze er niet voor gekozen om dat filmpje + plus de platen een 2 maanden weg te stoppen zodat het echt nog de verassing zou zijn zoals ze het op IQ voor ogen hadden
![]()
Remcore gefeli
ben aankomende vrijdag jarig welke moet ik mijzelf toe eigenen ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor allen die jarig zijn proficiat.. en voor allen die niet jarig zijn.. ook proficiat..
Oepsie. foutje van mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit PF interview met Evil Acitivities:
[..]
Waarom begint iedereen na een half jaar ineens te zeiken op dat grapje?quote:
Heb je ook gezien wat er boven staatquote:Op zondag 11 mei 2008 12:37 schreef CrustyClown het volgende:
Aj aj aj, zat net het setje te luisteren van the frequencers @ FearFM. Beetje schraal/matig setje hoor, hij mixt de nummers echt pas over in de allerlaatste beats van de nummers en de overgang tussen Fusion of Sound & Arise is alles behalve prima...
beetje late reactie van mij: thnxquote:Op zondag 11 mei 2008 07:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was ff weg!;)
Remcore gefeliciteerd kerel!
inderdaad, hij is al heel lang 'uit', vind hem op zich wel grappig, af en toequote:Op zondag 11 mei 2008 09:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen na een half jaar ineens te zeiken op dat grapje?
Woeps sorry Sethquote:Op zondag 11 mei 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat er boven staatFrequencerz invites B-Ware...
Dus een setje van B-ware
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De shirtjes:
ik wil er wel een voor op feesten enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey Boy, we hadden het er 'n tijdje geleden over en toen gaf je aan dat er te weining animo voor zou zijn. Misschien nu met het komende jubileum dat er weer interesse is voor bijv:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mits jezelf nog wel wil ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |