ok, ik dacht dat het Frequently know as .... betekende. Ik maak er wel a.k.a. van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Er staat "Faistos (formerly known as Frequenzerz)", dat zou betekenen dat hij niet meer onder de naam Frequencerz draait (Frequencerz is met een C trouwens).
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat het Frequently know as .... betekende. Ik maak er wel a.k.a. van.
z = c, *check
hoor Gaia helaas weinig meer...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:27 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Heb wel met hem gepraat over die release, kon niet vanwege die vocals.. maar er werd inmiddels wel een andere versie gedraaid toch?
Ja, D-block + S-Te-Fan moeten boven Danaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Ziet iemand nog foutjes, en/of problemen met de lay-out?
Die staat volgens mij op de planning om uit te komen samen met Warphole geloof ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
Is daar al wat meer over bekend? Kan hem nergens vinden behalve in het In Qontrol setje van Brennan Heart. Ik wil de versie met goeie kwaliteit. Wel super nummertje dit hoor.
Denk dat hij ze inspiratie toch wel beetje van Sunbeam - Outside world heeft. Toen ik hem voor eerst hoorde dacht ik dat die begon haha
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
Is daar al wat meer over bekend? Kan hem nergens vinden behalve in het In Qontrol setje van Brennan Heart. Ik wil de versie met goeie kwaliteit. Wel super nummertje dit hoor.
Denk dat hij ze inspiratie toch wel beetje van Sunbeam - Outside world heeft. Toen ik hem voor eerst hoorde dacht ik dat die begon haha
Inderdaadquote:
Komt uit samen met Warpholequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
quote:
quote:
quote:
danku, dankuquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:21 schreef Wisheh het volgende:
Shit man wat een track...Dat spacende melodietje....die rauwe bass...oeh ik ben verliefd![]()
dat wordt me toch weer een knallert van een vinyl datquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Komt uit samen met Warphole!!! Wat een geile kicks gebruikt barry toch
![]()
![]()
.
samequote:
aparte meolodie ja maar het klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:21 schreef Wisheh het volgende:
Shit man wat een track...Dat spacende melodietje....die rauwe bass...oeh ik ben verliefd![]()
Logic 8quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:22 schreef Silaz het volgende:
Hmms, weet iemand mss een goed alternatief voor Fruity? Het moet niet te ingewikkelt zijn enzo, tis maar voor de fun een beetje (A). bij fruity krijg ik ook telkens de demo versie, dus opslaan zit daar ook niet bij in![]()
Tatact - Suck my style, aardig nmmrtje
quote:NOISECONTROLLERS !!! RONALD-V & CHICAGO ZONE !!! Oh My God This One Really Kicks Some Serious Ass !!! GET IT NOW !!!
A1. Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
B1. Ronald-V & Chicago Zone - Bassleader Anthem 2008
Release datum : maandag 12 mei 2008
Ik vind LOTM ook een zeer lekker trackjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind het 2de nummer op de vinyl van Headhunterz (Last Of The Mohicanz) wel een van de lekkerdere nummers momenteel(Reloaded Part 2)
Hoop dat deze ook wel gedraaid (dat zal ook wel) wordt op Defqon.1
Die draait hij al ¾ jaar lang ofzo op elk feest, dus van mij mag hij wel wat nieuwere zooi draaien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind het 2de nummer op de vinyl van Headhunterz (Last Of The Mohicanz) wel een van de lekkerdere nummers momenteel(Reloaded Part 2)
Hoop dat deze ook wel gedraaid (dat zal ook wel) wordt op Defqon.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |