quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
hvjullie
Arjan heeft: Killer Clownquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:38 schreef NrSiX het volgende:
SMD = de alias van de noisecontrollers toch?
ik hou ook van jou Sethjequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
over een paar biertjes gesproken ik heb een halve krat juup op in de zin vanmidag wat en heerlijkweer hvjullie
Kasparov is toch Bas z'n hardcore alias? En gebruikt(e?) die Baso of Bas O. ofzo niet als nog 'n alias?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arjan heeft: Killer Clown
Bas heeft: Kasparov (en dacht ook nog een trancenaam)
samen: Noisecontrollers, SMD (Snuff Movie Digger)
Baso, dat was hemquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kasparov is toch Bas z'n hardcore alias? En gebruikt(e?) die Baso of Bas O. ofzo niet als nog 'n alias?
Roughstyler heeft ie btw ook nog eens als alias
Weer een stukje van mijn puzzel gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arjan heeft: Killer Clown
Bas heeft: Kasparov (en dacht ook nog een trancenaam)
samen: Noisecontrollers, SMD (Snuff Movie Digger)
en dan praat je alleen nog maar over de hardstyle namenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Weer een stukje van mijn puzzel gevonden![]()
Shiiit wat hebben veel dj's toch veel aliassen
Lekker nummerquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Baso, dat was hem
en Roughstyler met Don't Tell Anybody![]()
*insert alle technoboy alliassen*quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Weer een stukje van mijn puzzel gevonden![]()
Shiiit wat hebben veel dj's toch veel aliassen
Die is toch al langer uit of niet ? Lekkere plaatquote:
Heerlijk..goede TT....heb er zin innnnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef voidmage het volgende:
de timetable van pinkster party voor degene die gaan, en voor de gene die na het zien van de line up ook gaan
en dat alles bij 25 graden zon![]()
kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lekker nummerBen benieuwd wanneer Gaia gereleased gaat worden.. Leukste versie @ www.myspace.com/basoskam
quote:Een vraag van Dave-D: Wat kunnen we in de toekomst nog verwachten van je hardstyle alias Max Enforcer?
Ik ben natuurlijk erg druk geweest met dit album en heb daardoor weinig tot geen tijd gehad om hardstyle te maken. Als alles straks weer normaal loopt ga ik ook zeker aan de slag om nieuwe Max Enforcer producties te maken. Er staat iets met Technoboy in de planning en hoop ook nog een plaat met Zany en Beholder & Balistic te maken. In iedergeval moet er ook weer een solo Max Enforcer aan komen deze zomer.
ben niet zo kapot van die versie en hij gaat btw niet gereleased worden zoals remcore al subtiel aangafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lekker nummerBen benieuwd wanneer Gaia gereleased gaat worden.. Leukste versie @ www.myspace.com/basoskam
dit lijkt erop te wijzen dat hij alleen SMD is... Ikzelf dacht ook dat ze daar met z'n 2-en in zaten en discogs geeft dit wel zo aan en partyflock weer niet... eigenlijk te wazige shit voor op een hete vrijdag avond over na te denkenquote:I founded SMD (hardstyle),Roughstyler (hardstyle), Kasparov (hardcore), Baso (hardtrance) and together with Arjan Terpstra I started Noisecontrollers (hardstyle)
Faistos draait trouwens nog steeds als Frequencerz. En Mind Hunterz bestaan ook nog steeds.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*check
Kan iedereen hier mee leven?
[ afbeelding ] Bekende producers en DJs
[ afbeelding ]
*A-lusion[ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding ]*Activator
*Alpha² (Alpha Twins)[ afbeelding ]*Alphaverb[ afbeelding ]*Alter Egosz
*B-Front[ afbeelding ]*Balistic[ afbeelding ]*Beholder
*Blackmail[ afbeelding ]*Blutonium Boy[ afbeelding ]*Brainkicker
*Brennan Heart[ afbeelding ]*Calypso[ afbeelding ]*Carnifex
*Charly Lownoise[ afbeelding ]*Chiren[ afbeelding ]*Clive King
*D-Block & S-te-Fan[ afbeelding ]*Dana[ afbeelding ]*Daniele Mondello
*Darkraver[ afbeelding ]*Davide Sonar[ afbeelding ]*Decepticon (f.k.a. Mind Hunterz)
*Deepack[ afbeelding ]*DHHD[ afbeelding ]*Donkey Rollers
*Dozer (f.k.a. Tony)[ afbeelding ]*Dutch Master[ afbeelding ]*Faistos (f.k.a. Frequenzerz)
*Francesco Zeta[ afbeelding ]*Frontliner (f.k.a. Abject)[ afbeelding ]*Genius
*Gizmo[ afbeelding ]*Grandmaster Q[ afbeelding ]*Hard Onez (f.k.a. N3ck)
*Hardstyle Masterz[ afbeelding ]*Headhunterz[ afbeelding ]*Isaac
*Jones[ afbeelding ]*Josh & Wesz[ afbeelding ]*Kold Konexion
*Lady Tom[ afbeelding ]*Luna[ afbeelding ]*Max B. Grant
*Max Enforcer[ afbeelding ]*Noisecontrollers[ afbeelding ]*Pavo
*Philippe Rochard[ afbeelding ]*Pila[ afbeelding ]*Project One
*Scope DJ[ afbeelding ]*Showtek[ afbeelding ]*Southstylers
*Super Marco May[ afbeelding ]*Tatanka[ afbeelding ]*Technoboy
*The Partycrushers[ afbeelding ]*The Pitcher[ afbeelding ]*The Prophet
*The Revivals[ afbeelding ]*The Scientist[ afbeelding ]*The Vision
*Trilok[ afbeelding ]*Vekta[ afbeelding ]*Wildstylez
*Xavi[ afbeelding ]*Zany[ afbeelding ]*Zatox
*Zenith[ afbeelding ]*Zero Sanity
Faistos wordt genoemd onder beide alliassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:40 schreef mstx het volgende:
Faistos draait trouwens nog steeds als Frequencerz. En Mind Hunterz bestaan ook nog steeds.
En hou nou eens op met deze onzin (ik zie het wel vaker): Alpha² (Alpha Twins) . Alsof niemand weet dat dat Alpha Twins betekent.![]()
Er staat "Faistos (formerly known as Frequenzerz)", dat zou betekenen dat hij niet meer onder de naam Frequencerz draait (Frequencerz is met een C trouwens).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Faistos wordt genoemd onder beide alliassen.
Mind hunterz stond & blijft erin.
Alpha Twins = aangepast.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ladies & Gentlemen, gooi #49 maar vol want de nieuwe OP is klaar & ready 2 B launched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |