Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx finalquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here, ik heb ook tegen Fabian (Brennan Heart) gezegd dat ik liever ook wat oudere platen hoor die al lange tijd niet meer gedraaid zijn. Heb ook aangegeven dat ik bijvoorbeeld de set van TBY @ defqon 2004 helemaal grijs draai (The C.A.L. II Project - Provide) Van mij mogen die platen rustig voorbij komen hoor in een setje. Ik ga dan echt wel los
Mss wel de Prophet remix? en die is geloof ik toch wel een 'hitje of the month? dacht ik hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx final?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx final?
Ja was de prophet remix. Die heb ik nu wel ff gehoord. Sinds defqon 2007 kwam hij wel op elke set en cd voor. Dus vandaar mijn "ergenis" toen bij swat.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
Mss wel de Prophet remix? en die is geloof ik toch wel een 'hitje of the month? dacht ik hoor![]()
Lol, was het die half gare remixquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Ja was de prophet remix. Die heb ik nu wel ff gehoord. Sinds defqon 2007 kwam hij wel op elke set en cd voor. Dus vandaar mijn "ergenis" toen bij swat.....
Die melding zegt niet veel goeds inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef mstx het volgende:
Bij partyflock zijn ze ook weer lekker bezig.
We moeten maar eens gaan doneren denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Sethje het volgende:
Het is de afgelopen week/weken zowiezo ruk...rond queensday lag het ook al plat
Yep..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Sethje het volgende:
Het is de afgelopen week/weken zowiezo ruk...rond queensday lag het ook al plat
Gebrekkige hardware is de oorzaak, al zet je er 100 man neer die kunnen dat niet voorkomenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
We moeten maar eens gaan doneren denk ik
Dan hebben ze meer "mannetjes' om het te fixen
Nou dan doneer je voor betere hardwarequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Gebrekkige hardware is de oorzaak, al zet je er 100 man neer die kunnen dat niet voorkomen
Betere hardware zegt ook niets, kijk maar eens naar Fok!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou dan doneer je voor beter hardware
Touchéquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Betere hardware zegt ook niets, kijk maar eens naar Fok!![]()
Zonder het filmpje te kijken, met Eminem vocal?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef JorzoR het volgende:
Zo laat ik ook maar es reageren hier ^^
Showtek - Back to Reality? ->
hahaha nee, gelukkig niet zegquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Zonder het filmpje te kijken, met Eminem vocal?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeg wel eens gekscherend... je kunt een post niet gek genoeg maken!
Awh, wat heb ik een hekel aan dat origineelquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef JorzoR het volgende:
Zo laat ik ook maar es reageren hier ^^
Showtek - Back to Reality? ->
... Bijna hardcore release's dus?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef rattt het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer die nieuwe luna uitkomt? Unlocked? Zo'n vet nummer dat, keertje wat anders![]()
Ik vind veel hardstyle persoonlijk vrij saai wordenop In qontrol zelfs serieus zo nu en dan 'verveeld' omdat het zoveel hetzelfde was
Vindt zany daarom juist wel weer geinig met z'n wat andere releases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |