lange tekst waarschuwing
Jezus wat een zondagavond heb ik gehad

was met een vriendin eerst ff naar de kermis

hier, en er was ook nog een hollandse muziek iets op het marktplein, nou ff zuipen daar maar jezus wat een mensen haha... tokkies die lekker aan meezingen waren met lee towers
zijn vervolgens naar een andere vriendin en haar vriendje gegaan, om vervolgens naar wat vrienden te rijden.. komen we daar aan, komen ze net naar buiten springen, met de vraag of we mee gaan naar time out

Luna zou daar draaien...
Het was dan wel al 1 uur, maarja had wat gedronken en had wel zin in een heerlijk impulsief plan
dus wij achter hun aanrijden, dat hadden we beter niet kunnen doen
komt er ff in het kort op neer dat diegene die we volgden beweerde de weg te weten, vervolgens wist ie het weer niet, intussen had ie een blauwe driehoek op (terwijl die reed dus

) dus volgens mij snapte die er niks van... het zou een uur rijden moeten zijn ongeveer, we hebben nog iemand gebeld die de weg wel wist, iig venlo aanhouden..
dus ik zit daar lekker achterin, zie ik afslag venlo voorbij komen.. ik merk nog op dat we die moeten hebben, maar nee, de vooronsrijdenden wisten de weg

Toen ik na nog een half uur maar eens fijntjes opmerkten dat we toch
echt steeds dichter rotterdam kwamen, en dat niet echt in de buurt van gemert ligt, ging er bij onze (inmiddels ook niet al te nuchtere

) bestuurder een lichtje branden..
Het was inmiddels 3 uur, en toen realiseerden we ons toen we weer dichterbij nijmegen kwamen, dat we toch nooit meer binnen zouden komen, als we er nog zouden aankomen... dus maar weer naar Arnhem gegaan

We hebben dus 2 uur voor niks rondgereden, wat een nacht
Ik heb dus maar wijselijk besloten om niet meer verder met ze mee te gaan naar iemand thuis, ik had verder niet meer gedronken en was moe aan het worden, en dat zou toch wel weer zo'n uiterst vage pillenbedoening geworden zijn (voor zover dat nog niet was, op een paar van ons na..) Ik word verstandig (en oud

)
wat wel echt te lelijk was, was dat ik er toen we weer terug reden vanaf -richting rotterdam achterkwam dat ik gewoon de route op mn mobiel zou kunnen krijgen, ik had m toen gewoon voor me, toen ik ff online de site van time out bekeek.. was wel ff ontnuchterend
okay, ik reed dan wel niet, maar ik had wel een route kunnen hebben.. beetje jammer dat ik daar niet eerder op kwam