psssst , sommige vinden het een gezellig feestje, is wel georganiseerd door Brian en Amanda he, en die kunnen het!quote:
Aha, is dat de reden dat xps niet zijn gekomen?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef janny50 het volgende:
[..]
psssst , sommige vinden het een gezellig feestje, is wel georganiseerd door Brian en Amanda he, en die kunnen het!![]()
Sorryquote:Op maandag 5 mei 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vraagt het en ik hoor haar stem
Hij staat gezellig te praten, en te genieten van het dansen van Japio.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Smash-it het volgende:
Is R nu ergens in een hoekje aan het huilen of valt het mee? (heb mn streams niet aan)
Wie hebben er brians dan, behalve Huub en Jaap?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch wel knap dat doorzettingsvermogen van Quinten om iets te bereiken. Hij stopt er alvast voldoende tijd in....
Het feestje is eigenlijk wel lekker relaxed op deze manier. Geen knalharde muziek en er zijn er in ieder geval een stel met brains i.p.v. enkel tieten
XPS staat er om bekend niet op te komen dagen.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:00 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Aha, is dat de reden dat xps niet zijn gekomen?
Goh.. 15 minuten nadat hij ze ze gebeld had was het nog omdat de "chauffeur" niet was komen opdagenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef lunareclipse het volgende:
Volgens Wicardo is xps niet gekomen omdat ze het niet hebben door laten gaan ivm bevrijdingspopfeest (5 mei)...
die is raakquote:Op maandag 5 mei 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie hebben er brians dan, behalve Huub?
Die twee die net buiten bij Jaap zaten (in het begin) leken mij niet echt domquote:Op maandag 5 mei 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie hebben er brians dan, behalve Huub en Jaap?
Jaap was in gesprek met een meisje dat rechten studeerde.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie hebben er brians dan, behalve Huub en Jaap?
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:04 schreef Disana het volgende:
Quinten stapt alweer op Huub af om met hem te praten. Blijkbaar is er toch wel enige fascinatie.
Het is te hopen dat de buren er maar veel last van mogen hebben..quote:Op maandag 5 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Wie belt even de politie van Eemnes om te klagen m.b.t geluidsoverlast
Moet je even op VOL vragen, die doen dat soort acties meestal.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Ik hoor Amanda niet hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Hij weet er ook weer briljant vanaf te komen door het half opgekauwde stuk vlees voor haar neus uit zijn mond te vissenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:05 schreef lunareclipse het volgende:
Eindelijk heeft Jaap dat leuke chickie te pakken
Hij gaf in dat telefoongesprek met Huub al aan dat hij niet zo laat kan blijven, omdat hij dinsdag een belangrijke afspraak heeft.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij weet er ook weer briljant vanaf te komen door het half opgekauwde stuk vlees voor haar neus uit zijn mond te vissen
Kzie de streams al voor me, jaap en die chick onder de dekens.. Een wereldprimeur..quote:Op maandag 5 mei 2008 22:05 schreef lunareclipse het volgende:
Eindelijk heeft Jaap dat leuke chickie te pakken
Hij mag kennelijk drinken...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
En Huub zuipt stiekum.
Hoezo stiekum, volgens mij mocht hij drinken en btw hij bestelt een colaatje.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef rooie3 het volgende:
En Huub zuipt stiekum.
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Dementor het volgende:
Jaap is weer bezig zie ik, zit hij met een "dame" te dollen.
Hij mocht niet drinken.En zuiptr gewoon de sangria van Claire op.Nu bestelt hij bacardi cola voor Claire en hij een cola.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoezo stiekum, volgens mij mocht hij drinken en btw hij bestelt een colaatje.
Ergo: Hij verpest het weer voor zichzelf de oelewapper.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij weet er ook weer briljant vanaf te komen door het half opgekauwde stuk vlees voor haar neus uit zijn mond te vissen
En hij zei net nog dat hij ervan baalt dat hij niet mag drinken.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
De tik krijgt hij straks van brian..quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Cola light?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:10 schreef Prospera het volgende:
Het meisje speelt het leuk mee. Ze heeft in ieder geval meer te melden dan Clairequote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk 'm lopen die bolle, met dat kleine meisje...
Jaap denkt vooruit..Word toch niks, dus waarom energie verspillen..Het liefst zat hij nu achter de pc ben ik bang vioor..quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ergo: Hij verpest het weer voor zichzelf de oelewapper.
klein wel, maar meisje? ze zegt 31 te zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kijk 'm lopen die bolle, met dat kleine meisje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |