Inderdaad, als een ziekte in een ontwikkelingsland niet bestaat zit het tussen de oren. Stelletje aanstellers, die psychische problemen zijn gewoon gelul, iedere anorexia'patiënt' die sterft is een sterk staaltje natuurlijke selectie.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Nee het volgende:
Laten creperen, anorexia is geen 'ziekte', dat noemen ze aandacht te kort. Alsof tiener meisjes in ontwikkelingslanden anorexia krijgen. Dit volk hier heeft het gewoon zo goed dat het vanzelf opzoek gaat naar problemen. Eten uitkotsen om je eigen ego een boost te geven is een belediging voor de mensen die elke dag moeten bedelen om eten.
Ehm, ja. Werkte in ieder geval zeer ontnuchterend.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:51 schreef Toryu het volgende:
Schokkende tekst..
Verbieden heeft geen zin denk ik, want daar stopt het niet mee. En ik ben sowieso geen voorstander van censuur.
Wel genezen nu LoudGirl?
En 100.000 mensen stelen en 10.000 mensen hebben aids en 500.000 mensen hebben last van hun linkerbal. Alsof de overheid maar naar 1 probleem tegelijk kan kijkenquote:Op maandag 5 mei 2008 20:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
10% van de bevolking in Nederland heeft ondergewicht, 50% overgewicht. Ca. 5.600 mensen in NL hebben Anorexia. Ca. 160.000 mensen in NL hebben BED.
En jij wilt de aandacht op pro-ana sites richten..Ik denk dat een ander probleem eerst aandacht verdient, vind je ook niet?
Dat vind ik een vreemd argument. Net als dat je zegt dat aids niet zo erg is omdat er meer mensen aan kanker dood gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
10% van de bevolking in Nederland heeft ondergewicht, 50% overgewicht. Ca. 5.600 mensen in NL hebben Anorexia. Ca. 160.000 mensen in NL hebben BED.
En jij wilt de aandacht op pro-ana sites richten..Ik denk dat een ander probleem eerst aandacht verdient, vind je ook niet?
BED?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
http://www.psychowijzer.nl/binge-eating-disorder-bed.p155.htmlquote:
Zo'n ding met een LAKEN en een KUSSEN.quote:
Ja, overgewicht moet ook bestreden worden, maar dat zegt toch zeker niet dat anorexia aanmoedigen maar moet kunnen? Anorexia is wél een ziekte, Kinderen en jongeren laten zich wél beïnvloeden door dat soort sites, en ja, dat betekent ook dat het sowieso al 'zwakke' kinderen of jongeren waren. Dat betekent niet dat het dus maar moet mogen. Erg vreemde redenatie.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:14 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Wat is dat nou weer voor rare vergelijking?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:28 schreef Toryu het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemd argument. Net als dat je zegt dat aids niet zo erg is omdat er meer mensen aan kanker dood gaan.
Daarnaast vind ik het best erg dat jonge meiden elkaar anorexia aanpraten. Zijn er ook zo'n websites voor BED?
Ik verdedig anorexia absoluut niet. Het is een verschrikkelijke, slopende ziekte, maar er is al ruimschoots aandacht voor. Als jij verdomd te eten en je komt onder een bepaald gewicht, wordt je in een kliniek gestopt. Ik zie dit nog niet gebeuren bij mensen met obesitas. Mensen met obesitas worden niet wekelijks op de weegschaal gezet. Ouders met te dikke kinderen word geen cursus gegeven om hun te leren hoe ze hun kinderen moeten laten bewegen en welk eten goed is.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
BED?
Maar je probeert nu annorexia te verdedigen door te zeggen dat er ook dikke mensen zijn?
Zoals ik net al zei. Er is helemaal geen stijgende lijn in het aantal anorexiapatienten. Jij kunt er niet voor kiezen om anorexia te hebben, anorexia is geen keuze of lifestyle. Als de massale groei van pro-anasites een probleem zou zijn, zouden we ook wel met een groeiend aantal patienten te maken krijgen, of niet soms?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, overgewicht moet ook bestreden worden, maar dat zegt toch zeker niet dat anorexia aanmoedigen maar moet kunnen? Anorexia is wél een ziekte, Kinderen en jongeren laten zich wél beïnvloeden door dat soort sites, en ja, dat betekent ook dat het sowieso al 'zwakke' kinderen of jongeren waren. Dat betekent niet dat het dus maar moet mogen. Erg vreemde redenatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |