@1; geniale plaat. Ik zou alleen nog bij de leuningen die zwarte dingen hebben weggehaald, maakt de plaat net even wat rustiger qua kleurstelling. Belichting is

!
@2; Vlekje op haar tand, maar dat was al gezegd. DOF is heerlijk, en de belichting ook goed in lijn met nr 1. Armen mooi gebruikt voor compo.
@3; Erg toffe collage. Zwarte randjes maken het erg strak. Enige minpuntje is dat de ruimte tussen de foto's links en rechts niet gelijk is.
@4; z/w doet het goed, valt het moeilijke licht met de lucht niet zo op. Lekker sfeerplaatje!
@5; De ruimte links en rechts rechts tussen je foto's is niet gelijk. Collage zelf is erg lekker. Zou wel een keuze maken of ik de kleine foto's kleur of z/w doe, door elkaar is imo wat rommelig.
@6; grappige plaat, maar voelt een beetje kil aan qua witbalans. Mag imo ietsje warmer, maar weet niet hoe het dan in de rest van de serie uit zou komen.
@7; Lekkere klassieke pose, maar misschien beter in z/w of stuk meer desaturated?
@8; pose =

. Ik zou de kaars van de bar hebben gehaald misschien, omdat die nu ook aandacht trekt.
@9; leuk moment gepakt weer. Helaas loopt zijn pak een beetje dicht, maar dat blijft erg lastig

@10; Er zit imo beetje teveel afstand tussen ze. Zou het misschien iets dichter bij elkaar hebben gedaan, of hun handen in elkaar hebben meegenomen om de interactie wat te benadrukken.
@11; lekker dynamische foto, maar imo net even te schuit om de beweging echt te pakken. Met een andere kadering komt het misschien beter uit.
@12; erg lekkere collage

. gewoon
@13; superfoto, en ook de bellen heerlijk met DOF in de foto meegenomen
@14; lekkere collage, maar waarom die ene kleine foto toch in z/w?
Erg lekkere serie An! Vooral je collages zien er gewoon echt professioneel uit! Let in je collages er wel op dat je belichting, witbalans en andere bewerking in evenwicht zijn.
* freud is trots op vriendinnetje