Kijk, het voetbalzone publiek trapt er al gelijk in.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:47 schreef Jasza het volgende:
En waar haal je dat vandaan Nashje?
Zeer diepgaan en speciaal, ze hebben toch niet bij een gaybar afgesproken hoop ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
Ik gooi hem er maar meteen in.
"Donk moet opvolger Heitinga worden."
dinsdag 6 mei 2008
Ryan Donk moet de eerste versterking voor de verdediging worden bij Ajax. Naar verluidt hebben Marco van Basten en John van 't Schip al meerdere malen uitgebreid gesproken met de 22-jarige Amsterdammer over een overgang van de kaasstad naar de hoofdstad. Donk zou vanavond in de ArenA aanwezig zijn voor de laatste gesprekken met Van 't Schip, en zou er zelfs deze week getekend gaan worden.
Donk zou de gesprekken met Van Basten als 'zeer diepgaand en speciaal' hebben bestempeld en ziet een samenwerking met de nieuwe Ajax-staf erg zitten.
Who knows!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 03:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zeer diepgaan en speciaal, ze hebben toch niet bij een gaybar afgesproken hoop ik?
Whehe zal hij nu ook zo meegaan juichen met Huntelaar ende Perez?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 02:19 schreef Nashje het volgende:
Ik gooi hem er maar meteen in.
"Donk moet opvolger Heitinga worden."
dinsdag 6 mei 2008
Ryan Donk moet de eerste versterking voor de verdediging worden bij Ajax. Naar verluidt hebben Marco van Basten en John van 't Schip al meerdere malen uitgebreid gesproken met de 22-jarige Amsterdammer over een overgang van de kaasstad naar de hoofdstad. Donk zou vanavond in de ArenA aanwezig zijn voor de laatste gesprekken met Van 't Schip, en zou er zelfs deze week getekend gaan worden.
Donk zou de gesprekken met Van Basten als 'zeer diepgaand en speciaal' hebben bestempeld en ziet een samenwerking met de nieuwe Ajax-staf erg zitten.
Ik zag maar 1 held die een paar keer heen en weer rende op de lange zijdequote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:06 schreef _Mike_ het volgende:
Oja die mongolen die rondjes gingen rennen op de lange zijde
Tegenwoordig gaat 90 procent van de liedjes over homo's, ik voel me steeds meer thuis in het stadionquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:10 schreef denthemen het volgende:
Dat publiekAlle boeren zijn homo lijkt ons nieuwe clublied te worden.. Wat was Ajax slecht, tegen 10 man van Heerenveen, en dan nog het spel niet kunnen maken!
Bij de Feyenoord-aanhang gaat 100% van de pro-songs over homo's.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat 90 procent van de liedjes over homo's, ik voel me steeds meer thuis in het stadion
Ik weet t nog niet. In Emmen kan het behoorlijk spokenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nutteloos toch altijd die play-offs want je weet al dat Ajax er weer mee aan de haal gaat.
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nutteloos toch altijd die play-offs want je weet al dat Ajax er weer mee aan de haal gaat.
Die ouwe gast in dat Danny Blind shirt iddquote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:54 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 held die een paar keer heen en weer rende op de lange zijde.
Wat een geweldenaar is die gozerquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ouwe gast in dat Danny Blind shirt idd.
Wel veel lekkere wijven opeens zo. Viel me op
.
Al met al vrij zwakke wedstrijd ja, maar goed, winnen is winnen in dit soort situaties qua wedstrijdschema.
Maar Urby was weer drama, echt niet normaal hoe laks en slecht ie het doet, terwijl er dan soms weer een wereldactie uitkomt. Maar verdedigend kan je er beter helemaal niemand neerzetten....
Die hebben zij nog nooit gewonnenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdam![]()
Eindhoven eat your heart out
alvast gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die play-offs kampioenschaal komt naar Amsterdam![]()
Vond het ook wel komisch jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:12 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Wat een geweldenaar is die gozer
Daar heb je ook wel weer gelijk in, want Silva liet Pranjic gewoon lopen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. het is een kwestie van coachen.. hij ging er vanuit dat een gentenaar of silva bij hem in de buurt was.. als hij gecoached was dat dit niet het geval was had hij de bal vanzelf wel gepakt..
Ik ben niet van de "make a wish foundation" SCHtjequote:
Haha het viel mij ook al op. Chicks in een Ajax-shirtquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel veel lekkere wijven opeens zo. Viel me op
.
Twente wordt héél moeilijk zonder Suaréz, en KJH is echt de weg kwijt inderdaad, zelfs die bal van 2 meter van de goal kreeg hij niet langs de keeperquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Waar ik wel van baal is het uitvallen van Suarez en het verschrikkelijk uit vorm zijn van KJH ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |